• One Direction will guest star and perform 'What Makes You Beautiful' in iCarly's Season 6 episode 'iGot Jungle Worms'.


    Wat vinden jullie ervan? De reacties op Twitter zijn niet al te best haha. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, ik vind 1D eigenlijk niet zo leuk voor iCarly, dan worden ze zo 'ge-amerikaniseerd'


    Not all those who wander are lost.

    Winterwerp schreef:
    /care.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    But, ugh, no. All little girls watching it.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik bedenk me nu echt hoé de nederlandse stemmen dan zijn, maar ja voor hun is het natuurlijk leuk dat ze in dat programma komen. Zo krijgen ze meer fans enz, ik ben ook niet zo van 'ah nee dat wil ik niet man'. Maar tja ik weet niet hoe het gaat worden en laten we hopen dat ze niet 'ge-amerikaniseerd' worden.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Icarly heeft tenminste nog een beetje niveau vergeleken de andere shit die ze op tv uitzenden. Zoals Fanboy en ChumChum

    Het zijn allemaal kleinkinder programma's zodus da's mijn mening. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Saigon schreef:
    Ik bedenk me nu echt hoé de nederlandse stemmen dan zijn, maar ja voor hun is het natuurlijk leuk dat ze in dat programma komen. Zo krijgen ze meer fans enz, ik ben ook niet zo van 'ah nee dat wil ik niet man'. Maar tja ik weet niet hoe het gaat worden en laten we hopen dat ze niet 'ge-amerikaniseerd' worden.


    Hadden ze nog niet genoeg fans dan? Ze hebben meer dan drie kwart van Quizlet overgenomen. :S


    26 - 02 - '16

    Iedereen gaat huilen, omdat er een overrated boyband in een overrated tv-show komt. Keep crying.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Iedereen gaat huilen, omdat er een overrated boyband in een overrated tv-show komt. Keep crying.






    -PLATPLATPLATPLATPLAT-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Hadden ze nog niet genoeg fans dan? Ze hebben meer dan drie kwart van Quizlet overgenomen. :S

    hmm dat was in het algemeen, niet enkel op Quizlet. Het was eigelijk vanuit hun standpunt, zo van 'zo krijgen ze weer meer fans uit amerika'. Want er kijken ook veel kinderen/tieners naar icarly, dus gaat de leeftijd ook varieren.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik weet niet helemaal wat ik er van vind, ik vind het leuk voor One Direction, maar vaak als er in iCarly sterren voor komen draait de hele aflevering om hen en zit er minder verhaal in en dat vind ik juist nooit zo leuk, gewone afleveringen zijn veel leuker. Maar ik ga zeker wel kijken, ze zullen 't vast leuk doen =D


    “Love is a contradiction.”

    ik vind de inhoud van iCarly wel bij de leeftijdscategorie van de fans van one direction passen :X


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Elanysa schreef:
    ik vind de inhoud van iCarly wel bij de leeftijdscategorie van de fans van one direction passen :X


    -plat- Lololol. True. (bat)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:26 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Elanysa schreef:
    ik vind de inhoud van iCarly wel bij de leeftijdscategorie van de fans van one direction passen :X


    Shoganai i ne~

    OMG had dit niet verwacht.. maarja er zijn véél erge programma's Icarly valt mee...


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Wat zij willen, joh. Ik hoop maar dat Carly en Sam een Larry-date gaan organiseren U_U


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wat zij willen, joh. Ik hoop maar dat Carly en Sam een Larry-date gaan organiseren U_U


    Ziall <3


    Firm believer of all that is magic