• One Direction will guest star and perform 'What Makes You Beautiful' in iCarly's Season 6 episode 'iGot Jungle Worms'.


    Wat vinden jullie ervan? De reacties op Twitter zijn niet al te best haha. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, ik vind 1D eigenlijk niet zo leuk voor iCarly, dan worden ze zo 'ge-amerikaniseerd'


    Not all those who wander are lost.

    /care.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik weet het ook niet. Het is wel leuk voor ze, en voor bekendheid in Amerika, maar dan lijken ze al helemaal onbereikbaar. En al die acteurs en alles in iCarly lijken altijd zo nep:X.
    En wie zouden dan in de Nederlandse versie hun stemmen moeten doen? Dus, we moeten ze dan maar snel Nederlands leren(:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 16:11 ]


    Food.

    ik ben geen grote fan, maar zodra ze in amerika echt bekend worden, zullen ze wel veranderen. amerika wil nou eenmaal andere dingen dan europa.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind Icarly zo dom, man. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ze moeten doen wat goed is voor hun carriere en waar ze gelukkig van worden. De fans die het niet leuk vinden dat ze bekender worden, vind ik persoonlijk erg slechte fans. -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm .. nee. Ik vind het niets. Aangezien ze de stemmen toch gaan veranderen voor het Nederlands, net zoals bij Justin Bieber, die bij True Jackson was. Dus nee, ik vind het niet zo leuk (:


    To infinity and beyond •

    Ik vind het wél leuk. Waarom zou ik het niet leuk voor ze vinden? Sjeez.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik vind het wel leuk voor hun.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat meen je niet. =.=


    26 - 02 - '16

    Hoe weet je dit trouwens?


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    Hoe weet je dit trouwens?


    Twit-ter (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    Iris boekt de eerste rij bij Icarly.


    Firm believer of all that is magic

    Ben benieuwd! (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:05 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Benieuwd hoe de aflevering is. Zolang ze maar niet op bijv. 2 van de 5 af gaan. One Direction bestaan uit 5 jongens.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    HoranNiall schreef:
    Och, zeg me niet dat ze zich tot dat niveau gaan verlagen...


    Icarly heeft tenminste nog een beetje niveau vergeleken de andere shit die ze op tv uitzenden. Zoals Fanboy en ChumChum


    26 - 02 - '16