Wandering schreef:
Eerlijk gezegd vind ik het echt niet slim. Ik bedoel de leeftijdscategorie van One Direction is al niet hoog, laat staan als ze in dit soort shows mee gaan doen. Dit is in mijn ogen juist niét de manier om hoger op te komen.
Niet dat het me heel veel uitmaakt, ik heb nooit van 1D gehouden. The opposite.
Dit.
Ik snap best dat het om inkomen gaat, en dat ze op deze manier meer fans krijgen, maar fans van 10? Leuk joh. Concert tot 9 uur, en dan moeten de kindjes slapen. Nee maar even serieus, als ze in iCarly mee willen doen, moeten ze dat lekker doen (: endatbedoeliknietsarcastisch,
Maar in mijn ogen, als bijna al je fans uit kleine meisjes bestaat, dan doe je iets verkeerd
![(cat) (cat)](/images/smilies/cat05.gif)
Kijk naar al die disney sterretjes die nu 'Hoger op' willen komen, die worden amper serieus genomen. Ze zijn al best wel bekend , true. En een keertje iCarly is echt niet het einde van de wereld, maar als ze vaker aan die kinderprogramma's mee gaan doen kunnen ze net zo goed meteen een contract bij Disney tekenen.
Niks tegen kinderprogramma's. Die kijk ik zelf ook daar niet van ;x Maar al die mensjes in de kinderprogramma's blijven voor mij altijd mensjes uit de kinderprogramma's, zelfs als ze later in allerlei populaire films gaan spelen. Dan zit ik daar nog steeds zo op de bank 'Hee dat is [..] uit [..]'
The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.