• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

- Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

- Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

- Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

- Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

- Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Tiara Noëlle Pofue.

Ze schud even lachend haar hoofd, maar kijkt me dan serieus aan. "Doe het nog een keer en ik laat je met je ijspegel rondlopen" Zegt ze met een strenge blik, "Ik hou er niet van dat mensen in mijn hoofd zitten. Heb jij een idee waar we heen kunnen?". "Oke, ik zit niet meer zonder toestemming in je hoofd, wist je dat dat best wel raar klinkt?" Dwaal ik af. Tiaar? Focus. "Eh, owja, Misschien een leeg lokaal?" Stel ik dan voor.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Fáilte

Wanneer ze het condoom om mijn penis heeft gedaan, druk ik haar weer tegen me aan en geef kusjes op haar neus. Mijn ene hand streelt over haar billen, terwijl mijn andere op haar borsten geplaatst is, en er kleine knijpjes in geef.

Take me to wonderland

Allie

"Oké, ik zit niet meer zonder toestemming in je hoofd. Wist je dat dat best wel raar klinkt?" Ik moet toch even lachen nu. "Eh, owja. Misschien een leeg lokaal?" stelt Tiara dan voor.
    Ik knik en wandel de eetzaal uit. In de gang met de lokalen trek ik aan een paar klinken en na een viertal keer proberen is er uiteindelijk eentje open. Ik ga binnen en sluit de deur achter Tiara. Ik haal een boek uit de kast en geef het aan haar.
    "Bijt erop," zeg ik zacht. "Dit gaat pijn doen."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cassie
    Zijn ene hand streelt over mijn billen en met de andere geef hij zachte knijpjes in mijn borst waardoor ik zachtjes kreun. Mijn lippen zoeken die van hem en ik laat me tong over zijn tong glijden. Ik druk me steviger tegen hem aan en streel met mijn hand over zijn wang.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Misschien is het best nu avondeten stilaan te laten beginnen? (:]

Mary

Mijn maag gromt en ik kijk lachend naar Catherine.
    "Ik heb honger. Weeral," zeg ik verontschuldigend.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fáilte

Ik had me nog nooit zo opgewonden gevoeld. Het warme zachte lichaam van Cassie tegen me aangedrukt, haar hand die over mijn wang streelt. Ik huiver even van genot. Ik pak haar hand, die over mijn weng streelt, zachtjes vast. Ik begin haar heviger te kussen, net zoals onze tongen die ook heviger worden.

Take me to wonderland

Jade
    "Misschien is het avondeten al begonnen? Ik begin namelijk ook best honger te krijgen," En net op dat moment gromde mijn maag als dat ik gelijk heb.
    "Goed, eten dan maar opzoeken?"

Quiet the mind, and the soul will speak.

Cassie
    Fáilte pakt mijn hand op zijn wang zachtjes vast. Hij begint me heviger te zoenen. Ik maak me even los van hem en knik even ten teken dat hij kan gaan. Daarna begin ik hem weer te zoenen. Ik kreun zachtjes als hij in me komt.

Tiara Noëlle Pofue.

Ik loop met een gehandicapte arm achter Allie aan. Ze probeert een paar deuren open te krijgen, maar tevergeefs. Na vier keer proberen heeft ze er eentje open en sluit ze de deur, als ik ook binnen ben. "Bijt hier op" Zegt ze zacht terwijl ze me een boek geeft. "Bijten in een boek?" Vraag ik verbaasd. "Dit gaat pijn doen" Zegt ze dan. "Oke" Mompel ik en kijk even naar het boek. Dit is best wel weird. Een boek half in je mond? Meestal lees ik in boeken en stop ik ze niet in mijn mond, maar goed. Denk ik waarna ik in het boek bijt.

Fáilte

Zachtjes ga ik bij haar in, en kreun als ik in haar ben. Mijn andere hand streelt bijna haar hele lichaam. Ik open mijn ogen om in die vaan haar te kijken, en het lijkt alsof ik verdrink in haar prachtige ogen.

Take me to wonderland

Cassie
    Fáilte's hand streelt bijna mijn hele lichaam wat ontzettend fijn voelt. Ik heb nog nooit zo genoten van iemands aanraking. We kijken elkaar in de ogen en ik begin te glimlachen. 'Maar goed dat we van plek zijn verhuist,' zeg ik zacht.

Allie

Ik breng mijn handen aan weerskanten van haar arm en laat de energie ertussen glijden. Ik stuur ze van de ene hand naar de andere om een soort wrijvingseffect te krijgen. Wanneer ik mijn handen voel opwarmen weet ik dat het werkt.
    "Zeg het als ik op je huid zit," zeg ik met een bezorgde blik op Tiara's gezicht. Ik richt me weer op het ijs en de warme energie die ik er rond laat cirkelen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tiara Noëlle Pofue.

Ik voel van alles tegelijk door mijn arm gaan, maar een ding is zeker. Het voelt niet fijn. Ik bijt in het boek en sluit mijn ogen. Toch wel handig zo'n boek, denk ik. "Zeg het als ik op je huid zit" Zegt ze. Ik knik zachtjes en voel dan meteen weer een pijnscheut in mijn arm.

Fáilte

'Maar goed dat we van plek zijn verhuist,' zegt ze zacht. Ik grinnik. "Ik zou met niemand anders dan jou in deze kamer willen zitten," fluister ik terug, en kus haar op haar mond. Ik neem haar zalige geur in me op waardoor ik me in de zevende hemel bevind.

Take me to wonderland

Cassie
    'Ik zou met niemand anders dan jou in deze kamer willen zitten," fluistert hij terug en hij kust me weer op mijn mond. Ik laat mijn tong weer over zijn lippen gaan en hij doet gewillig zijn mond op. Als hij voorzichtig begint te stoten ontsnapt een kreun mijn lippen.