• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie
    Ik huiver even als Failte zijn ene hand op mijn billen legt en met de andere over mijn wang streelt. Mijn tong laat ik zijn tong strelen en een van mij handen glijd naar de rand van zijn onderbroek waar die blijft liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Automatisch begin ik te kreunen. Onze tongen die ruw, maar ook liefdevool tegen elkaar streelden. Ik druk haar wat dichter tegen mij aan, en mijn hand die op haar kot lag, knijpt nu zachtjes in diezelfde kont. Mijn andere hand leg ik nu in haar nek.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kreun zachtjes als Failte in mijn billen knijpt. Mijn lippen laat ik even afdwalen naar zijn oor en bijt er weer zachtjes in. 'Ik wil je,' fluister ik in zijn oor. Dan druk ik mijn lippen weer tegen die van hem en onze tongen beginnen elkaar weer te strelen. Mijn hand die op de rand van zijn onderbroek laat ik afdwalen naar de bobbel in zijn onderbroek die behoorlijk stijf begint te worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Ik wil je,' fluistert ze. Een kreun als antwoord verlaat mijn lippen. "Ga nooit bij me weg," breng ik uit. Ik snak even naar adem als haar hand afdwaalt naar mijn bobbel. Ik laat mijn hand over haar borsten gaan, en kus haar nog intenser.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Failte laat zijn hand over mijn borsten gaan en ik kreun even van genot. Met mijn hand op die op zijn buik ligt maak ik snel mijn bh slotje los en laat hem dan naar zijn borstkas glijden. Ik druk me stevig tegen hem aan en streel met mijn tong zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik kijk even toe als ze haar bh slotje losdoet. Wanneer ze weer op mijn borstkas gaat liggen, druk ik haar stevig tegen me aan, en laat haar tong weer mijn mond binnen gaan. Ik voel me opgewonden en begin ook lichtjes te hijgen van de warmte die onze lichamen uitstralen.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik merk dat hij een beetje begint te hijgen en laat mijn hand voorzichtig zijn onderbroek in gaan. Zijn lichaam voelt warm en ontzettend fijn tegen de mijne. Ik druk mijn lippen stevig tegen die van hem en begin hem heftiger te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik voel hoe haar hand voorzichtig mijn onderbroek ingaat. Een onzelfzeker gevoel bekruipt mij, maar ik probeer het te negeren en kus Cassie heftiger. Mijn hande gaat sneller door haar haar, terwijl haar blote lichaam tegen het mijne een geweldig gevoel geeft.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik begin iets zwaarder te ademen door Failte's lichaam die steeds steviger tegen die van mij drukt. Mijn hand in zijn onderbroek laat ik over zijn penis glijden om hem nog wat meer opgewonden te maken. Met mijn andere hand streel ik zijn borstkas. Mijn lippen verlaten die van hem en ik geef hem weer kusjes in zijn nek en ik kan het niet laten om hem een zuigzoen te geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik begin bijna ritmatisch te kreunen, als ze met haar hand over mijn penis glijdt. Mijn hand die bij haar billen is, laat ik nu in haar onderbroek glijden, terwijl mijn andere hand langs haar schouder streelt. Ik kreun nog wat harder als ze kusjes geeft mijn nek, en ik voel dat ze een zuigzoen achterlaat.

    [Ik denk dat ik ga slapen. :c Moet er om 9 uur uit voor muziekles. -.-]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik kreun zachtjes als Failte zijn hand in mijn onderbroek laat glijden. Mijn lippen dwalen weer naar de zijne en ik begin hem heftiger toe zoenen dan we tot nu toe hadden gedaan terwijl ik nog steeds met mijn hand zijn penis streel.

    [Ik moet eigenlijk ook maar eens gaan slapen a. Ik kom sws morgenavond weer online]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Mijn penis staat nu behoorlijk stijf door Cassies hand die er steeds over streelt. Ik kreun en hij tgelijkertijd. Met mijn ene hand nog steed in haar onderbroek, streel ik met mijn andere hand over haar borsten. Even zoenen we heftig op de lippen als de haren weer naar de mijne kwamen, maar even later kuste ik een weg van haar mond, via haar nek naar net boven haar borsten.

    [Ben er morgen ook zeker, weet alleen niet wanneer. :p Tot morgen! ^^]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 1:58 ]


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik begin weer zachtjes te kreunen als hij zachtjes mijn borsten streelt en dat wordt harder als hij kusjes begint te geven en via mijn nek vlak boven mijn borsten eindigt.
    Ik blijf nog steeds met mijn hand zijn penis strelen en trek zijn hoofd weer naar me toe. 'Heb je een condoom bij je?' Fluister ik in zijn oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    'Heb je een condoom bij je?' fluistert ze in mijn oor. Ik kijk haar even grijnzend aan. "Duh," en ik graai naar mijn broek op de grond en begin in de zakke van de broek te rommelen. Even later haal ik mijn portefeuille uit een van de broekzakken. Ik sla hem open, en haal er een condoom uit.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Ik lach even tevreden als Failte een condoom uit zijn portomonee haalt. Voorzichtig trek ik die uit zijn handen. Voordat we verder gaan kus ik hem nog even gepassioneerd. Dan maak ik me even van hem los en zwaai met het condoom, 'nou, waar wachten we nog op,' zeg ik grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered