• Magic Academy of Saint Montgomery

The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.

Rollen:

Leerlingen

Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

- Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

- Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -

Leraren

- Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

Afdelingshoofden

- MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren

- Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

- Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

- Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

- Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

- Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

- Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Tiara Noëlle Pofue.

"Ik kan energie gebruiken om het te doen smelten, maar ik denk dat het nogal pijnlijk zal zijn," Zegt ze zacht. "Alles beter dan een bevroren arm" Antwoord ik. "Maar niet hier" Zeg ik er snel achteraan en kijk even om me heen.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Mary

"Ik moet seffens ook nog... Iemand... Spreken."
    Ik kijk even naar Catherine en dan naar Jade.
    "Nog eens sorry dat je dit gemist hebt."

Allie

"Alles beter dan een bevroren arm. Maar niet hier."
    Ik knik. Ik snap wel dat anderen haar pijn niet hoeven zien. Ik kijk even naar mijn broodje en dan weer naar Tiara.
    "Bezwaar als ik eerst even verder eet?" vraag ik met een glimlachje terwijl mijn buik zich weer laat horen. Ik grinnik en voel een blos op mijn wang komen.

Catherine

"Ik moet seffens ook nog... Iemand... Spreken," zegt Mary die me voorzichtig aankijkt. Ik haal mijn schouders op en doe alsof mijn neus bloed. Jade hoeft dit niet te weten.
    "Nog eens sorry dat je dit gemist hebt," voegt Mary er aan toe.
    Ik kijk lachend naar Jade en en knik.
    "Volgende keer mag jij iets bedenken."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tiara Noëlle Pofue.

"Bezwaar als ik eerst even verder eet?" Vraagt ze met een glimlachje. "Ga eerst maar eten hoor" Zeg ik glimlachend en probeer zelf ook een hap te nemen, wat niet echt gaat. Ik ben een soort van gehandicapt, als ik met mijn linkerhand eet.

Allie

Ik wil net smakelijk een hap nemen wanneer ik Tiara zie vechten met haar brood. Ik zucht, ik kan het niet aanzien.
    "Wacht," zeg ik met een glimlach. Ik leg mijn broodje neer en breek dat van haar in stukken. "Gaat vast een stuk makkelijker," zeg ik met een knipoog.
    Gezien ik zelf sterf van de honger neem ik gretig, en met een gerust geweten een hap van mijn eigen broodje.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tiara Noëlle Pofue.

Ik hoor Allie zuchten en kijk haar even aan. Ze legt haar broodje neer en breekt die van mij in stukken, wanneer ze 'wacht' heeft gezegd. "Gaat vast een stuk makkelijk" zegt ze met een knipoog. "Dankje" Zeg ik grinnikend en pak een stukje brood, wat ik in mijn mond duw.

Allie

Ik trek en sleur met veel smaak aan mijn broodje, alsof het een week geleden is dat ik deftig gegeten heb. Dat is het ook, Allie.
    Ik glimlach om mezelf en kijk met spijt naar de overgebleven kruimeltjes wanneer mijn broodje op is. Ik smak even, sta op en haal een kop kamillethee. Ik zucht tevreden wanneer het warme goedje door mijn keel glijdt. Geduldig wacht ik tot Tiara klaar is.

[Mijn breortje meot derop :S ]

Jade
    Ik kijk even op als Mary zegt dat ze straks nog iemand moet spreken. Nieuwsgierig doe ik een wenkbrauw omhoog, maar kijk dan weer normaal en kijk dan even om me heen. Er waren niet veel mensen in de gang waar we stonden. "Volgende keer mag jij iets bedenken." Zegt Catherine dan, en ik kijk weer naar haar maar leun dan tegen de muur aan.
    "Oh, I can't wait for that moment," Dan kijk ik een beetje samenzweerderig naar Mary en Catherine en kom wat dichterbij, wanneer ik fluister, "Wanneer gaan de Aigles weer in hun lieftallige toren? Ik wil zo snel mogelijk horen dat er wat is gebeurd," Ik begin als vanzelf te grijnzen.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Mary

Ik grinnik en kijk dankbaar naar Catherine wanneer ze van onderwerp verandert.
    "Wanneer gaan de Aigles weer in hun lieftallige toren? Ik wil zo snel mogelijk horen dat er wat is gebeurd."
    Ik lach.
    "Na het eten pas."

Jade
    "Na het eten pas."
    Ik kijk Mary aan alsof ik wat verkeerds gegeten heb, wat een grappig gezicht is. "Dat meen je niet? Fuck." Scheld ik in mezelf.
    "Ach ja, het duurt even maar dan heb je hopelijk ook wat." En weer begon ik te grijnzen.

Mary

Ik grinnik en leun tegen de muur.
    "Ik verveel me," zucht ik en kijk hen allebei vragend aan.

Jade
    "Ik ook, maar ik weet niet wat we kunnen doen tot na het eten,"
    (duurt het trouwens nog lang tot de volgende dag?)

Cassie
    Als ik zijn onderbroek uit heb getrokken trekt hij ook die van mij uit. Ik glimlach als hij verschillende kleine kusjes op mijn voorhoofd geeft. 'Kom maar,' kreun ik zachtjes.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Als je wilt dan maken we er nu avondeten van? Als dat oke is voor de anderen.]