• http://www.quizlet.nl/quiz/373032/welke-one-direction-hottie-past-bij-jou/

    Je kent ze vast wel, de 5 hotties Liam, Zayn, Niall, Harry en Louis van One Direction. Kom er hier achter wie jouw dream date wordt!

    Ik wil niet beledigend zijn maar daar zijn al zoveel quizzen van


    Physics is awesome

    O god, die antwoord zijn ook altijd zó voor de hand liggend.
    Als ik Niall als uitkomst zou willen weet ik gewoon wat ik moet aanduiden..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    O god, die antwoord zijn ook altijd zó voor de hand liggend.
    Als ik Niall als uitkomst zou willen weet ik gewoon wat ik moet aanduiden..


    Daarom heb ik hem dus ook niet gedaan. Met deze Quiz wilt ze dus eigenlijk zeggen: dat als je dezelfde dingen als hun leuk vind je een goede match bent, wat me nogal onlogisch lijkt. (cat)

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Daarom heb ik hem dus ook niet gedaan. Met deze Quiz wilt ze dus eigenlijk zeggen: dat als je dezelfde dingen als hun leuk vind je een goede match bent, wat me nogal onlogisch lijkt. (cat)

    Ik heb hem ook niet gemaakt, daarom.
    Je kan geweldig bij elkaar passen als je veel gemeen hebt. Maar je kan net zo goed bij elkaar passen als je elkaar tegenpolen bent. Het hangt er maar vanaf hoe de mensen zich bij elkaar voelen en of ze elkaar aanvullen zoals sommigen dat zeggen. :]
    Ach, zolang zij er maar plezier aan heeft en andere de quiz leuk vinden is dat goed voor hen, maar 't is niets voor mij. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb ook zo'n quiz --> quiz
    ik weet natuurlijk dat er daar veel quizzen over bestaan, maar het is gwn leuk om zo'n quiz te maken (krul)


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Dit is zo'n quiz van; kies eten en je hebt Niall, kies wortels en je hebt Louis... Kies sigaretten en je hebt Zayn. Maar nou ja. Ik heb hem wel gedaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En btw? Hoe kan ik Niall hebben als ik maar een keer eten heb ingevuld?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had Liam.
    Voor mij waren de vragen niet voorspelbaar want ik weet helemaal niks van die band :'D. I just did it to kill time.


    No growth of the heart is ever a waste