• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    'nou, waar wachten we nog op,' zegt ze grijnzen. Ik kijk haar met een sexy grijns aan, en buig dan dicht naar haar toe waarna ik haar even vol op de mond kus. "Let's start," zei ik met een knipoog.


    Take me to wonderland

    Cassie
    Hij grijnst even sexy en kust me even vol op de mond, 'Let's start,' zegt hij met een knipoog. Ik geef hem nog even een kusje op zijn mond en trek dan langzaam zijn onderbroek naar beneden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jordi Oliver James.

    "Dan moeten we ervoor zorgen dat ik het ook niet word," Lachte Adriana. "Dat word je niet, dus eet gewoon wat je lekker vind" Zeg ik en schep nog wat eten op. "Zoals dit" Zeg ik en leg een kippenpoot op mijn bord. "Dit is lekker, misschien niet gezond, maar lekker" Zeg ik en begin de kippenpoot af te kluiven.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Kan ik Allie nog steeds naar Tiara laten komen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fáilte

    Wanneer ze mijn onderbroek utdoet, streel ik met mijn hand langs haar rug, en ook ik doe haar onderbroek uit. Ik kus haar traagn, maar gepassioneerd op haar voorhoofd. Verschillende kleinde kusjes.

    Adriana

    "Dit is lekker, misschien niet gezond, maar lekker" zegt Jordi wanneer hij een kippenpoot neemt. Ik glimlach, en neem ook een kippenpoot en wat groenten. Als eerste begin ik van de kippenpoot te eten.


    Take me to wonderland

    Gancanagh schreef:
    [Kan ik Allie nog steeds naar Tiara laten komen?]


    [Ofcourse ^^. ]

    Jordi Oliver James.

    Ze glimlacht even en pakt een kippenpoot met wat groenten. Ik glimlach even, wanneer ze aan haar kippenpoot begint te eten. Ik lik mijn lippen nog even af en veeg dan mijn handen af aan een servetje. "Is je kippenpoot lekker?" Vraag ik grijnzend en schep nog wat groente op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana

    "Is je kippenpoot lekker?" Vraagt hij grijnzend. Ik kijk even op van kippenpoot, en lik de saus van mijn lippen. "Jup, zei nooit dat kip neit lekker was," glimlachte ik, en naam een paar geraspte worteltjes in mijn handen.


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    "Jup, zei nooit dat kip niet lekker was," Glimlachte ze en nam nog een paar geraspte worteltjes in haar handen. "Er zitten wel veel calorieën in hoor" Plaag ik en geef haar een zachte stomp.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adriana

    "Er zitten wel veel calorieën in hoor" Plaagt hij me en geeft een zachte stom terug. Ik antwoord met een stomp terug, en lach. "Ik dacht dat ik gewoon moest eten wat ik wou," Ik schonk wat water in mijn glas, en nipte eraan.


    Take me to wonderland

    Jordi Oliver James.

    Ze lachte even en stompte me terug. "Ik dacht dat ik gewoon moest eten wat ik wou," Zegt ze terwijl ze wat water in haar glas schenkt en eraan nipt. "Dat moet je ook zeker doen" Zeg ik en schuif mijn bord naar voren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Allie

    Plots voel ik mijn maag rammelen. Ik lach, hou op met spelen en huppel naar de eetzaal, in de hoop er nog iets lekkers te vinden. Tot groot jolijt is er nog wat over. Ik leg mijn ukelele alvast op tafel en loop naar het buffet waar ik een broodje met kaas neem. Geen luxe, maar lekker. Ik draai me om en laat mijn ogen de Aigles tafel afspeuren. Ik ga naast Tiara zitten en zeg vrolijk,
    "Hé."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tiara Noëlle Pofue.

    "Hé," Zegt Allie vrolijk die naast me is komen zitten met een broodje kaas. "Hai" Zeg ik en zucht even. Hoelang blijft dat ijs nog op mijn arm zitten? Ik word er helemaal gek van. Ik kan nu alleen met mijn linkerhand gaan eten, lekker dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Allie

    Ik neem een hap van mijn broodje en merk dat Tiara er raar bij zit. Ik bekijk haar even. Plots merk ik dat ze haar rechter arm niet kan gebruiken.
    "Ruzie gehad?" vraag ik terwijl ik naar haar arm wijs. "Met Jade of Madison?"
    Ondertussen probeer ik een spreuk te bedenken waarmee ik haar kan helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tiara Noëlle Pofue.

    "Ruzie gehad?" Vraagt ze terwijl ze naar mijn arm wijst. "Met Jade of Madison?". "Niet echt een ruzie, ik zei alleen dat ik Jade haar slaaf niet was, tja, en toen bevroor ze mijn arm" Zeg ik en pak met mijn linkerhand het broodje van mijn bord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Allie

    "Niet echt een ruzie, ik zei alleen dat ik Jade haar slaaf niet was, tja, en toen bevroor ze mijn arm," zegt Tiara.
    Ik rol met mijn ogen. Tigres hebben zo'n kort lontje. Ik leg mijn broodje neer en draai me naar Tiara toe.
    "Ik kan energie gebruiken om het te doen smelten, maar ik denk dat het nogal pijnlijk zal zijn," zeg ik zacht wanneer ik geen spreuk kan bedenken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.