• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 17:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Betrapt kijk ik haar aan.
    "Neeeuuuh," zeg ik met een engelengezicht en ga mijn eten wegzetten.
    Voor ze verder kan vragen, ga ik wat drinken halen. Ik kom terug met een glas Cola Light en ga zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade Origliasso
    "Neeeuuuh," Zegt ze dan met een engelen gezicht en ik ga aan de tafel naast Cat zitten. Ik begin hard te lachen als ze snel wat drinken gaat halen. "Wel dus," Zeg ik tegen haar als ze weer terug is. "Maar goed, ik snap de hint als ik niet door moet vragen," Beschuldigend steek ik mijn handen omhoog en grinnik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    "Curieuzeneuzemosterdpot," verwijt ik haar lachend en begin te eten.
    Ik bijt lachend op mijn lip en voel me weer enorm verliefd wanneer ik aan Thimo denk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade Origliasso
    Ik begin te lachen en sla mijn hand voor mijn mond. "Okay, okay, ik snap het, Mary, geen zorgen. Geen vragen meer van mij," Ik kijk dan even naar Cat en prop wat eten in mijn mond.
    "Wat hebben we trouwens morgen voor les?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik haal mijn schouders op en eet eerst mijn mond leeg.
    "De hoofdvakken, denk ik. Potions, DaDA, Transfiguration."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    Ik plof aan de tafel neer zonder eten te nemen. Na een tijdje komen ook Mary en Jade bij me zitten die weer druk in gesprek zijn. Ik maak van de gelegenheid gebruik om weer weg te dromen. Afwezig wrijf ik met mijn wijsvinger over mijn onderlip.
    Ik vraag me af waarom Ganz zo'n hekel aan me heeft. Ligt het eigenlijk wel aan mij? Hij leek me nou niet direct zo'n mensenmens. Zou dat een reden hebben?
    Ik zucht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik kijk naar Catherine. Ze lijkt diep in gedachten verzonken.
    "He, gaat het?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jade Origliasso
    "De hoofdvakken, denk ik. Potions, DaDA, Transfiguration."
    "Gaaf!" Roep ik dan, "Misschien kan ik wel bij Potions weer een explosie verwekken." Ik kijk dromerig in het niets en kijk dan verward naar Mary als ze wat aan Catherine vraagt. Dan kijk ik even naar Cat. Inderdaad, ze leek me erg diep in gedachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lily Devon
    Ik grijnsde breed terug. 'Natuurlijk wil ik schattig zijn.' Daniël lachte nog eens. 'Maar ik jou te groot,' mopperde ik plagend.

    [Is het goed als Katherine Sharp potions geeft en Christopher Grey biologie?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ja, sgoed (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Toooof!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fáilte

    In de eetzaal begin ik meteen wat eten op mijn bord te leggen. Zoals kip, frieten, en wat groenten. Met een tevreden gevoel ga ik samen met Cassie een de tafel van de aigles zitten.


    Take me to wonderland

    Daniël
    Ik glimlachte groot. "Tja, daar kan ik niets aan doen dame," Ik grinnikte plagerig. "Dan moet je doorgroeien," En weer lachte ik. We liepen de eetzaal in en ik zag Jade met twee andere meiden zitten. "Kom, we gaan weer naar mijn zussie toe."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    "Hmm, dit is zo lekker," zeg ik terwijl ik over mijn buik wrijf.
    Ik neem een slok van mijn drinken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily Devon
    Ik ging bij Mary en Jade zitten. Het andere meisje kende ik nog niet. 'Hallo,' zei ik en wendde me tot het andere meisje. 'Lily Devon, en hoe heet jij? Ik ben overigens nieuw hier. Maar ik zit wel al in het tweede jaar. Ik ben namelijk ingestroomd. En jij? Zit jij ook in de tweede?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt