• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd, 'ik blijf hier, als ik in slaap val geef je me maar een por,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik wacht tot Vince iemand kiest.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    'Anders kunnen we ook hier gaan slapen.' grap ik. 'Maar Alive, ik kies jouw. Truth or Dare?'


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik glimlach naar haar. 'Zo mag ik het horen.'
    Dan kijk ik Vince aan. Als ik Dare kies, weet ik zeker dat hij me een gore opdracht geeft, zeker nu we dat hoopje paardenstront hebben opgemerkt.
    Maar als ik Truth kies, krijg ik zeker weten een seksuele vraag, en daar heb ik het niet zo op.
    'Truth dan maar,' zeg ik uiteindelijk.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Hmmm, ik kan even niks anders bedenken dus maar weer een seksuele vraag.' zeg ik met een hele kleine grijns. 'Heb je het ooit met iemand van deze groep gedaan?'


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    Ik kijk Vince met opgetrokken wenkbrauwen aan, dit is weer echt zo'n typische jongens vraag...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Vince had Alive gekozen. Alive koos truth en Vince stelde een vraag. Nieuwsgierig keek ik naar Alive.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Nee, dat niet.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Kom op, weet je niet meer die keer op mijn verjaardag, dat was echt lekker.' grap ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ik moet ff met hond lopen. Kom zo weer.]


    I only miss you when I'm breathing

    Alive

    Ik kijk Alex onbegrijpend met mijn wenkbrauwen omhoog getrokken aan. Die snap ik niet. 'Whatever, jij mag kiezen. Truth or Dare.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Doe maar dare.' zeg ik.

    [moet ff hond uitlaten]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Kom op, weet je niet meer die keer op mijn verjaardag, dat was echt lekker,' grapte Alex naar Alive. Met één wenkbrauw opgetrokken keek ik hem aan. Jongens ook met hun vage grapjes. 'Whatever, jij mag kiezen. Truth or Dare,' zei Alive. Wat zou Alex kiezen? Mijn blik ging weer even naar Vince. Hoe zou hij zich voelen in mijn kleren? 'Doe maar dare,' zei Alex. Ik keek naar Alive. Wat zou hij hem laten doen?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:00 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik denk diep na. Mijn maag knort. Dan weet ik het. 'Ga bij je huis nog wat lekkers halen, daar heb ik wel zin in.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Moet ik per se naar huis of is de Mac ook goed?' vraag ik opgetogen als ik mijn opdracht hoor.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.