• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Na een tijdje draaide ik me eigen om en liep weer terug naar de rest.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Met de fiets,' zeg ik terwijl ik de sleutel uit mijn jaszak pluk en hem in mijn fietsslot steek. Ik stap op mijn fiets en wacht totdat de anderen klaar voor vertrek zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik zoek mijn fietssleutel in mijn vest en ben blij als ik hem gelijk vind. het zou echt iets voor mij zijn om hem weer kwijt te raken. Net als ik op mijn fiets stap zie ik Moon, 'Moon! Wil je ook iets van de Mac?'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 19:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Leroux

    'Moon!' hoorde ik iemand roepen. Ik keek en zag dat het Cassie was. 'wil je ook iets te eten van de Mac?' vroeg ze. Ik schudde me hoofd. 'Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker,' antwoordde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik wil vragen of het nog steeds van het verrotte blad komt, maar besluit dan maar achter Alex aan te fietsen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip als Moon zegt dat ze zich nog steeds niet lekker voelt, ik had haar nooit dat blad moeten eten. Dan merk ik dat Alive al achter Alex fietst. Als ik nog even snel doei tegen Moon en Vince heb gezegd fiets ik snel achter Alive en Alex aan. 'Kom je?' roep ik naar Alice.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    Ik ging voor een boomstam zitten en leunde er tegen aan. Ik keek Vince aan. 'Vince? Mag ik mijn mobiel? Hij zit in me broekzak,' zei ik tegen hem. Als je niet beter zou weten klonk dat ongelofelijk raar.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:10 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik cross richting de Mac.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    Ik kijk even naar Moon en voel dan in mijn, of wacht eigenlijk haar, broekzak. Met moeite haal ik hem uit de nauwe broekzak doordat deze broek eigenlijk veel te klein is maar het lukt toch. 'Mag ik mijn mobiel dan ook?' vraag ik als ik haar de hare geef.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Hij haalde met moeite mijn mobiel uit mijn/hem zak. 'Mag ik mijn mobiel dan ook?' vroeg hij. Ik knikte en haalde met gemak zijn mobiel hij zijn/mijn zak. Ik gaf het aan hem en pakte mijn mobiel. 'Waarom was het eigenlijk uit gegaan met je vriendin/ex?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik twijfel even maar zeg het toch, anders zou ze het toch wel weer uit me krijgen. 'Ze ging vreemd.' zeg ik kortaf terwijl ik mijn mobiel uit haar handen pak.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ze ging vreemd,' zei hij kortaf. 'O,' zei ik en keek omlaag. Ik ook altijd met me nieuwsgierigheid. 'Als jij vragen heb, mag je ze wel stellen,' zei ik na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nee, ik heb niet echt iets te vragen.' probeer ik zo vriendelijk mogelijk te zegen. 'Maar als je wil mag je wel meer vragen.' mompel ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nee, ik heb niet echt iets te vragen,' zei hij. Weer was het stil. 'Maar als je wil mag je wel meer vragen,' mompelde Vince naar een tijdje. Ik keek hem aan. 'Hoe zitten mijn kleren?' vroeg ik. Ik wou dat niet echt weten, maar ik had helemaal geen zin in stilte. Niet als ik niet alleen ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik grinnik even om haar vraag, 'Nou ze zitten een beetje krap, maar verder wel goed.'


    I only miss you when I'm breathing