• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    "oke meneer de superschruk " zei ik half lachend "wie kies je"

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 17:19 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    'Omdat.. Omdat... Omdat ik eigenlijk een super schurk bleek te zijn,' zei hij en hij ging janken. Wat overigens best nep uit zag. 'Ach, kom hier grote jankerd,' zei ik met een glimlach. 'En kies iemand'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice

    Wie heeft er zin in een feestje dit weekend" vroeg ik aan de groep


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eh, wie moet ik nu kiezen? ff wachten op Diapal en Renoster?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Maakt mij niet uit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ mij ook niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hmm, ik wacht wel. Anders wordt het ook zo eentonig.]


    I only miss you when I'm breathing

    [ oke]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoelang willen jullie wachten? Gewoon tot morgen? (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Maak mij niet uit]
    [ als je nu verder wilt kan je altijd reageren op wat alice zei]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik denk dat Moon dan eerst reactie wilt zien op vince toen ze zei 'kom maar hier grote jankerd' Mja, mij maakt het ook niet uit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ en anders gaan we gewonn verder met reageren op elkaar en dan wachten we met de volgende opdracht op de rest ofzo]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Bedankt dat jullie hebben gewacht, was inderdaad jarig. (A)]

    Alive

    Ik heb de hele tijd aandachtig luisterend in het vuur zitten staren, terwijl ik steeds vermoeider werd. Nu kijk ik afwachtend naar Vince, wie hij gaat kiezen. Eigenlijk ligt het wel voor de hand. Mij of Alex.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik wrijf een beetje vermoeid in mijn ogen. Vince moet nog steeds iemand kiezen. Ik kijk Alive even aan, 'tot hoe laat gaan we hier mee door?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Totdat niemand zin meer heeft,' antwoord ik logisch tegen Cassie. 'Ik was van plan om de hele nacht op te blijven, maar als jij weg wilt gaan...'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~