• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Hij grinnikte. 'Nou ze zitten een beetje krap, maar verder wel goed,' zei hij en ik moest even lachen. Ik haalde diep adem en deed mijn ogen eventjes dicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik ga liggen op een boomstam en kijk naar het vuur, het brand niet zo heel hard meer dus ik leg er nog een kleine tak op. Dan ga ik weer op de stam liggen en kijk omhoog in de lucht.


    I only miss you when I'm breathing

    [Mijn inspiratie is nu een beetje dood]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Als we een stukje hebben gefietst komen we bij de Mac waar Alex al staat de wachten. Ik stap van mijn fiets en zet hem op slot. 'Wacht je al lang?' vraag ik aan Alex.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Vince?' zei ik en ik keek hem aan. 'Als jij dezelfde opdracht kreeg als Alive, aardige dingen zeggen over elk persoon hier. Wat zou jij dan gezegd hebben?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Bedoel je over jou?' vraag ik rustig terwijl ik recht naa boven blijf kijken met mijn handen onder mijn hoofd.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    'Nee, valt wel mee ik stap net af.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Bedoel je over jou?' vroeg hij. Eigenlijk wel. Dacht ik, maar dat ging ik hem niet zeggen. 'Nee, gewoon over iedereen,' zei ik dan maar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou oké. Over Alive: Hij is probeert optimisch te zijn. Alex steunt je heel vaak met van alles. Alice is bijna nooit boos. En Cassie doet echt altijd heel aardig.' antwoord ik na een tijdje te denken.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:48 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Bedoel je met Aimee, Cassie? ;P]

    Moon Kaboor

    Hij zei over alle mensen wat hij zou zeggen, behalve mij. 'En over mij?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Eh ja xd]

    Vince

    Ik kijk haar met een grijns aan, 'Ik dacht je het niet bedoelde over jou.' zeg ik tegen haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik dacht je het niet bedoelde over jou,' zei hij en hij keek me aan met een grijns. Ik haalde me schouders op. 'Ik zei; over iedereen. Volgens mij hoor ik bij die iedereen,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou oké, iets positiefs: Je doet gemeen tegen Alive en Alex en aardig tegen mij.' grinnik ik naar haar.


    I only miss you when I'm breathing

    [ughh Cassie zit vast bij de Mac totdat Alex en Alive weer online komen -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moon Kaboor

    'Nou oké, iets positiefs: Je doet gemeen tegen Alive en Alex en aardig tegen mij,' grinnikte hij. 'Alleen dat?' vroeg ik gelijk. Misschien had ik wel eerst kunnen nadenken voordat ik het zei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you