• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [-_- je kan wel doen dat jullie hebben besteld en dat jij vast vooruit ging naar de rest?]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:55 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Vince

    'Ik kan wel meer noemen, maar ik weet niet of je zin hebt in een elle lange lijst,' grijns ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik kan wel meer noemen, maar ik weet niet of je zin hebt in een elle lange lijst,' zei hij. Hij grijnsde nog steeds. 'Lange lijst? Dat geloof ik niet,' zei ik verbaasd. 'Zo beetje iedereen vind me een bitch..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik laat Moon en Vince nog wel even hun onderonsje hebben :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Zo'n bitch ben je niet hoor.' antwoord ik een beetje verbaasd.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Zo'n bitch ben je niet hoor,' zei hij met wat verbazing. Ik keek hem vragend aan. 'Oh?' ik keek omlaag en merkte dat ik een beetje rood werd. 'Wat is die lange wast lijst eigenlijk? Ben beetje nieuwsgierig geworden,' zei ik na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk haar aan, 'Ik denk te veel om op te noemen,' grijns ik naar haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik denk te veel om op te noemen,' grijnsde hij. 'Aangezien je zo lastig doet nu. Ga ik er van uit zat er geen lijst is?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou er is er wel een, maar die moet ik nog verzinnen.' grinnik ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou er is er wel een, maar die moet ik nog verzinnen,' grinnikte hij. 'Dus je moet hem nog verzinnen? Dus hij is er niet,' zei ik. Ik ging in het gras liggen en keek naar de sterren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik loop de Mac binnen met de anderen en zie een vermoeide vrouw achter de toonbank met een tijdschrift in haar hand. Ze zit op een krukje en het duurt even totdat ze ons in de gaten heeft. Dan staat ze op en gaat tegen de toonbank aan staan. 'Wat mag het zijn?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Ik lach zachtjes als de het even duurt voor de vrouw achter de toonbank ons door heeft. 'Wat mag het zijn?' vraagt ze. Ik kijk Alive even aan, 'Vince wou toch een Big Mac menu? en ik wil wel McChicken menu. Jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Ik heb zin in een McFlurry,' zeg ik terwijl ik voor de gein met mijn tong over mijn lippen ga. 'En Vince wou inderdaad een Biggie.'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:41 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Hij hoefde geen big xd ]

    Vince

    Nou oké, dan niet. Ik kijk weer naar boven en voel mijn oogleden zwaarder worden en zonder het te merken glijden ze voor mijn ogen.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik hoorde Vince geen antwoord geven. Vond hij me ook een bitch? Hij zei van niet, maar hij loog ook al over die lijst. 'Vince?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you