• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Is dat alles?' vroeg hij en hij ging staan. Ik keek hem aan. 'Ik wou vermaak,' zei ik. 'Ik kon je ook die shit laten op eten die ze mij voor wouden schotelen,' zei ik en wees er naar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik zoek even rond op mijn iPhone naar de goede muziek en schaam me toch een beetje als ik het nu,mer zie, 'Eh, moet ik dit echt doen?' vraag opik dan maar.

    [Ik ga douchen, tot laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Eh, moet ik dit echt doen?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Ik kan lief zijn en je nog truth laten kiezen,' zei ik. 'Ik weet alleen niet of je vraag die bevalt,' zei ik. Ik keek hem nog steeds aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik wacht af wat Vince gaat doen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Vince

    'Hmmm, doe dan maar Truth. Is vast niet erger dan dit.' zeg ik en kijk haar weer afwachtend aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Hmmm, doe dan maar Truth. Is vast niet erger dan dit,' zei hij. Ik haalde diep adem. 'Doe jij seks puur voor de lust of zit er meer achter?' vroeg ik aan hem. Hoogstwaarschijnlijk zou hij me nu een stuk minder mogen door die vraag, maar ik wou het weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk Moon afwachtend aan en vraag me af wat voor een vraag ze dan gaat geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk haar met open mond, en gaap haar aan. 'Oké, ik beantwoord het wel. Maar in gods naam, waarom wil je dit weten?' vraag ik na een lange stilte.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Oké, ik beantwoord het wel. Maar in gods naam, waarom wil je dit weten?' vroeg hij na een lange stilte. 'Die vraag ga ik niet hier beantwoorden'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Nou dan beantwoord je hem daar maar!' zeg ik en trek haar een paar meter van de rest vandaan aan haar arm.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 11:05 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou dan beantwoord je hem daar maar!' zei hij en hij trok me mee. We stonden nu paar meter van de groep af. 'Je had me ook gewoon mee kunnen vragen,' zei ik streng. Ik keek eventjes naar de grond en toen weer naar Vince. 'Onzeker, nieuwsgierig. Waarom ik het dan via dat vroeg? Ik dacht dat je anders toch geen antwoord wou geven,' zei ik wat rustiger.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik zucht even, kijk naar mijn voeren en dan weer omhoog naar haar. 'Maar waarom bennje zo onzeker en nieuwsgierig daar over?' vraag ik tenslotte als ik haar recht aankijk.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Ik hoorde hoe Vince zuchtte. Hij keek naar zijn voeten en toen weer naar mij. 'Maar waarom bennje zo onzeker en nieuwsgierig daar over?' vroeg hij aan mij. 'Omdat ik het niet weet,' begon ik. Ik keek naar mijn voeten. 'Sinds dat we gepraat hebben in die bosjes voel ik me gewoon raar. Mijn buik doet raar en ik voel me gewoon raar. Ik voel mezelf niet,' zei ik tenslotte.

    [Ik ben nu naar huis ;d ben dr tegen 12 uur ofzo weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omg, moet je meer dan een halfuur fietsen? Ik nog geen dertig seconden xd tot zo.]

    Vince

    Ik knik even, ookal begrijp ik het niet. Ik loop voorzichtitg weer terug naar het kampvuur en ga weer zitten op een boomstam, terwijl ik bedenk hoe ik de vraag ga beantwoorden.


    I only miss you when I'm breathing

    [ik moet een uur fietsen -.- of 20 min met de bus/10 met trein]

    Cassie
    Ik kijk op als Vince er weer aan komt lopen. 'Ging alles goed daar?' vraag ik voor de zekerheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered