• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Als ik met de bus wil moet ik nog verder lopen dan als ik naar school loop. En als ik naar de trein ga moet ik al een paar keer het dubbele lopen xd]

    Vince

    Ik knik naar Cassie, 'Ja ging wel goed hoor.' Mompel ik in gedachten verzonken.


    I only miss you when I'm breathing

    [haha, ik wil ook zo dicht bij school wonen als jou]

    Cassie
    'Ja ging wel goed hoor.' mompelt Vince afwezig. Ik bijt even op mijn lip en zucht dan even. Dan laat ik mijn hoofd naar achterzakken en kijk even naar de sterren.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 11:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik w8 ff op Midna...
    xd Dichtbij school wonen is fijn, daarom heb ik ook voor een deel voor deze school gekozen. Maar nu moet ik zo naar school een stomme presentatie geven, dus ga over twintig minuutjes weg ofzo.]


    I only miss you when I'm breathing

    [Biw, ik ga ff bijlezen en dan antwoorden xd en nee this dichtbij maar ik kijk op woensdag & donderdag altijd my little pony met me broertje van 1]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moon Kaboor

    Vince knikte en liep weer terug. Waarom zei hij niks? 'Ging alles goed daar?' vroeg Cassie. Ik bleef nog eventjes staan. 'Ja ging wel goed hoor,' hoorde ik hem nog net mompelen. 'Vince?' vroeg ik. 'Ik wil het antwoord wel heel graag weten, maar als je niet wilt dat de rest het weet. Ik wil wel een andere vraag bedenken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk even van Moon naar Vince. Mijn blik blijft even hangen op Vince, hij lijkt me niet echt het type die alleen seks voor de lust heeft. Dat is meer iets voor Alex.


    [sorry ik ben echt inspiratieloos, ik weet niet hoe ik Cassie op moon's vraag ding moet laten reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Geef niet]

    Moon Kaboor

    Ik liep toch maar weer terug naar de groep en ging voor een boomstam zitten. Ik zag dat Cassie naar mij en Vince keek. Ik zuchtte en ging naar het vuur staren, wachten totdat Vince een besluit nam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    Ik kijk even de groep rond, 'Ik antwoord wel gewoon, dat is toch het doel van het spel?' zeg ik tegen Moon. 'En mijn laatste keer was met diegene die ik nu mijn ex noem, maar toen nog niet. Dus niet alleen voor de lust.' zeg ik na een tijdje tegen haar en de groep.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik antwoord wel gewoon, dat is toch het doel van het spel?' zei Vince. Ik knikte, dat was waar. 'En mijn laatste keer was met diegene die ik nu mijn ex noem, maar toen nog niet. Dus niet alleen voor de lust,' zei hij. Ik knikte weer naar hem. 'Dankje,' zei ik zonder worden. 'Wie kies je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [yess leven :)]

    Cassie
    'En mijn laatste keer was met diegene die ik nu mijn ex noem, maar toen nog niet. Dus niet alleen voor de lust.' zegt Vince. Ik knik even, hij doet het dus niet alleen voor de lust. 'Wie kies je?' vraagt Moon aan Vince.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 14:07 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik knik naar Cassie, 'Zeg he maar, Truth or Dare?' vraag ik om over een ander onderwerp te beginnen.


    [Weet iemand nog een leuke film die ik kan gaan kijken?]


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Hmmm, doe maar Truth,' antwoord ik.


    [ehmmmm nee -.- hopelijk zijn er als Cassie klaar is wat meer mensjes online anders zitten we weer vast]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Nou, beantwoordt de Wie, Wat, Waar, Wanneer en Hoe vragen over je ontmaagding.' is het eerste wat bij me te binnen schiet. Oké, niet zo'n hele aardige vraag, maar nu had ik hem al gesteld.

    [Awh, ik heb zin in film kijken.]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou, beantwoordt de Wie, Wat, Waar, Wanneer en Hoe vragen over je ontmaagding,' vroeg Vince. Met grote ogen keek ik van Vince naar Cassie. 'En dan gaf ik gare opdrachten?' vroeg ik geschrokken. Ergens was ik wel blij dat deze vraag niet aan mij gesteld werd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Nou, beantwoordt de Wie, Wat, Waar, Wanneer en Hoe vragen over je ontmaagding.' zegt Vince. Ik trek me wenkbrauwen even op maar besluit toch maar te antwoorden. 'Okee als je het zo graag wil weten: Nou, hoe lijkt me nogal duidelijk. Wanneer toen ik net 15 was. Waar; in een bed. Wat lijkt me ook nogal duidelijk en wie,' ik zucht even en bijt op me lip, 'met mijn toenmalige vriendje die het uitmaakte zodra hij me het bed in had gekregen,' mompel ik er zacht achterna.

    [ik wíst gewoon dat er zo'n vraag zou komen. Ik word helderziend a.]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 14:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered