• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    00:58
    De groep zit al weer bij het kamp en er zijn verschillende opdrachten gegeven. Zo heeft Cassie Alive in het donker gezoend, maar moest Vince Alex of Alive zoenen, waardoor hij zijn weiger inzette.

    Stand tot nu toe:
    Alive: |||| |
    Moon: ||||
    Vince: |||| |
    Alex: |||| |
    Cassie: ||||
    Alice: ||||

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 20:04 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Wist je dat je geweigerde opdrachten later nog een keer mag vragen.' zeg ik met een gemeen lachje. 'En paardenshit is heel vol mineralen.'


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Oke, dan ben jij de 3e met een weiger,' zei hij teleurstellend. 'Ik vind het best, ik ben echt niet van plan om andermans shit op te eten. Je mag wel wat anders bedenken wat ik moet doen als ik het verprutst. Maar ik ga geen dingen meer eten,' zei ik. Ik keek Alex aan, zal hij iets anders kiezen? of ben ik nu mijn weiger echt kwijt?


    [Ok, waarom die dingen nog een keer doen? Ze weigeren het niet zonder reden o-O waarom is die weiger er anders]

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Het is wel jammer dat Moon haar weiger inzet maar ergens snap ik het ook wel. 'Okee, Moon, wie wordt de volgende?'


    [willen jullie me er aan helpen herinneren dat ik me poppetjes geen relaties aan laat gaan met iemand die bijna nooit reageert? ik word daar nu echt helemaal geïrriteerd door -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'Nee, dan doe je de hele opdracht niet. Kies nou maar.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Wist je dat je geweigerde opdrachten later nog een keer mag vragen,' zei Vince. Ik keek hem verbaasd aan. 'Waarom is die kut weiger er dan als je er niks aan heb?' vroeg ik aan hem. 'Nee, dan doe je de hele opdracht niet. Kies nou maar,' zei Alex. Ik keek hem aan. 'Nee, ik wil eerst antwoord,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk Vince even aan, 'die is er níet slimpie, anders krijg jij die opdracht van mij ook weer, even dat je het weet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [okee gaan we morgen verder? want we zijn nog maar met 3 en niemand reageert meer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maakt mij niet xd Vince mag nog wel reageren op Moon XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dunno xd]

    Vinnce

    'Oh laat dan maar,' zeg ik snel als ik Cassie hoor. 'Nou zullen we verder gaan?'


    I only miss you when I'm breathing

    LovingStyles schreef:
    Cassie
    Het is wel jammer dat Moon haar weiger inzet maar ergens snap ik het ook wel. 'Okee, Moon, wie wordt de volgende?'


    [willen jullie me er aan helpen herinneren dat ik me poppetjes geen relaties aan laat gaan met iemand die bijna nooit reageert? ik word daar nu echt helemaal geïrriteerd door -.-]
    [Wie?]


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Nou zullen we verder gaan?' zei Vince. 'Ik vind het goed. Alleen één ding,' begon ik. 'Als jullie weer zo'n kut opdracht voor mij bedenken ben ik weg,' zei ik. 'Jullie weten dat ik bot doe,' zuchtte ik. 'Vince, Truth or dare?' vroeg ik. Koos hij truth, dan had ik antwoord op een vraag dat ik wou hebben. Koos hij dare, dan had ik vermaakt. Maakte mij niets uit wat hij ging kiezen. Het werkte allebei in mijn voordeel.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 9:41 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Doe maar Dare.' mompel ik als ik haar aan kijk.

    [OH YEAH! Eerste vier uur uitval!]


    I only miss you when I'm breathing

    [Oh Yeah, hele dag vrij.]

    Alex
    Ik kijk naar moon en wacht op wat ze gaat zeggen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [Ik zit op school XD maar ben om half 12 weer thuis]
    Moon Kaboor

    'Doe maar Dare,' zei hij. Hij koos dus voor vermaakt. Ik deed als of ik nadacht. 'Weet je nog wat je zei bij de vraag je genante moment?' vroeg ik aan hem. 'Ik wil dat je die dans & zang hier doet,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince

    'Is dat alles?' vraag ik terwijl ik al op begin te staan. 'Ik weet alleen niet meer precies hoe ik danste, want ik was helemaal bezopen.'


    [Ik zou da ook moeten hebben, maar toen kwam er een stomme powerpoint presentatie die ik vandaag op school moet geven -_-]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 9:49 ]


    I only miss you when I'm breathing