• © Copyright Dracy

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Kyle knijpt even in mijn hand en speelt nerveus met mijn vingers. Met moeite richt ik mijn blik op iets anders. Ik kijk naar Isa die in het midden van het lokaal staat te zingen. Ik wacht tot ze klaar is en laat Kyle met wat tegenzin los om een gitaar te halen. Zwijgend trek ik een stoel naar het midden en ga erop zitten om met gesloten ogen te beginnen spelen. Geheel in mijn eigen stijl begin ik Crazy te zingen.

Charlotte

"Ben je zeker dat je niet bij me blijft slapen? Michael zal zijn handen nu wel vol hebben met het Pablo-gedoe, en ik wil er gewoon voor je zijn," zegt Mary zacht. Ik weet dat het goed bedoeld is maar begin te snikken. Al snel lig ik weer gewoon te huilen. Ik kruip terug wat dichter tegen haar aan en verberg mijn hoofd in haar hals.
    "Ik-ik-ik w-w-il het errr n-nie-niet overrr h-he-hebben," snik ik.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Isabelle

Als ik klaar ben loop ik naar de stoel terug waar ik zat en kijk naar Irial die een gitaar pakt en een stoel naar het midden trekt waar hij op gaat zitten en begind te zingen.

Kyle

Irial staat op en laat met moeite mijn hand los. Hij pakt een gitaar en een stoel en gaat erop zitten en begind met gesloten ogen te zingen.
    Ik luister naar de lyrics en begin te grinniken, en blijf naar Irial staren.
    Ondertussen heb ik mijn elleboog op mijn knie gezet en mijn hoofd leunt op mijn hand.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik ga eten tot strax. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ze begint alleen nog maar harder te huilen.
    Goed bezig, Santiago.
    Ik wrijf wat onwennig over haar rug.
    "Sorry, ik had er niet over moeten beginnen," zeg ik dan maar.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ben er weer. En nu? xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Wanneer ik klaar ben neem ik de gitaar mee en ga terug naast Kyle zitten. Ik begin het instrument een beetje te stemmen.
    "Jouw beurt," zeg ik grijnzend tegen Kyle terwijl ik mijn ogen op de snaren houd. Ik geef hem een elleboogstoot wanneer hij niet opstaat.

Charlotte

"Sorry, ik had er niet over moeten beginnen," zegt Mary.
    Ik probeer mezelf zo snel mogelijk onder controle te krijgen.
    Ik haal diep adem en snuif Mary's geur op om te kalmeren.
    "Hoe gaat het met jou?" vraag ik terwijl ik zacht over haar pols wrijf. Mijn ademhaling trekt nog wat tegen waardoor het een beetje gek klinkt.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik draai mijn hoofd weg en trek mijn mouw over mijn pols. Het blijft moeilijk.
    "Voorlopig goed. Maar het is moeilijk," zeg ik zacht. Ik kijk naar mijn handen die in mijn schoot liggen en check nog eens of de sneetjes zichtbaar zijn.

[Sorry maar effe een liedje zoeken xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Kyle

"Jouw beurt." Zegt Irial nadat hij klaar is en naast me zit. Ik twijfel maar krijg al snel een elleboogstoot, ik sta op en lach naar hem waarna ik naar de piano loop en er achter ga zitten en begin I'm yours te zingen, in mijn eigen style.

[Let niet op die jongen xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ze trekt haar pols uit mijn hand en wendt haar blik af.
    "Voorlopig goed. Maar het is moeilijk," zegt ze zacht.
    Ik neem haar hand vast en verstrengel mijn vingers in de hare om vervolgens een kusje op haar wang te geven. Ik merk dat ze naar haar polsen ligt te kijken.
    "Voor je verjaardag geef ik je een armband om de littekens weg te stoppen," fluister ik.

Irial

Er verschijnt een lach op mijn gezicht zodra Kyle begint te spelen en ik het nummer herken. Ik leg de gitaar naast me op mijn stoel en laat mijn hoofd op mijn handen steunen terwijl ik hem lachend aankijk.
    Wanneer hij de laatste noten speelt ren ik naar de kast om een elektrische gitaar te nemen en die snel in te pluggen. Ik hang ze om mijn schouder en begin op een tafel te drummen met mijn handen. Dan begin ik te spelen en zing I think I like you.

Mary

Ik lach zachtjes.
    "Dank je."
    Ik kijk haar aan en sla mijn vrije arm om haar heen. Ik wil haar hand niet loslaten. Stevig trek ik haar tegen me aan en verberg mijn gezicht in haar hals.

[Sitka --> Burlington]

Kyle

Wanneer hij klaar is klap ik eventjes en kijk hem lachend aan.
    "I Like you to!" Zeg ik en kijk hem aan, en begin You and I van Queen Te zingen.

[ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:22 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Sorry dat het zo lang duurt, maar kan geen leuk lied vinden xD]

Ich liebe dich 27.12.23

(ik heb me een paar dagen vreselijk aangesteld en daar bied ik mijn excuses voor.
    ik doe gewoon weer mee met dezelfde personages, al is André weg.
    Ik respecteer Kelly haar keuzes en ik snap dat het druk voor haar word.)
    omg dit lijken wel strafregels XP

« The "earth" without "art" is just "eh." »