• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Irial steekt zijn armen naar me uit. Hij kijk even richting Michael en Donna. Eigelijk zonder erbij na te denken ren ik richting Irial en spring op zijn schoot, waardoor de stoel naar achter klapt en we dus achter over vallen. Gelukkig was de val niet al te hard.
    Ik begin te lachen en kijk Irial aan.
    "Sorry." Zeg ik lachend en kijk hem recht aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ik laat Donna los en leg mijn hoofd op mijn handen. Ik voel Donna's hand eventjes over mijn rug wrijven. Zachtjes zingt me een voor mij onbekend en onverstaanbaar liedjes. Iraans. Heel zachtjes en enorm hoog zingt ze verder. Zuiver. Ik huiver. Prachtig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Kyle komt zo enthousiast op mijn schoot gesprongen dat we met stoel en al achterover vallen. Mijn hoofd doet er pijn van maar ik zeg niks en lach terug naar Kyle.
    "Sorry," zegt hij lachend. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Kunnen we dan nu opstaan?" vraag ik met een glimlach.

    Charlotte

    Plots lijkt het lokaal heel benauwd. Ik wip van de vensterbank, excuseer me bij de leerkracht en slenter naar buiten. Ik ben het lokaal nog niet uit voor er alweer tranen langs mijn wangen stromen. Zachtjes sluit ik de deur achter me. In de meidenwc's draai ik een kraan open en gooi wat water in mijn gezicht. Dan ga ik buiten onder een boom zitten. Ik bekijk de ondertussen geel verkleurde plekken op mijn huid en nu snap ik wat Mary bedoelt met de fysieke pijn die de geestelijke vervangt. Tot een paar dagen geleden was ik er zo mee bezig de blauwe plekken te verbergen en te verzorgen dat de wereld de kans niet kreeg bij me binnen te dringen, nu dat wel gebeurd is blijft er slechts een zielig hoopje mens van me over.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 23:33 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Kunnen we dan nu opstaan?" Vraagt hij met een glimlach.
    "O ja." Grinnik ik en ga van Irial af en help hem overeind.
    "Gaat het?" Vraag ik toch maar voor de zekerheid en kijk hem aan.
    Ondertussen zet ik de stoel recht en wacht op antwoord.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga slapen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oké truste. Ik ga ook zo.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik keek naar de docent en naar iedereen die telkens ging zingen. GTelken verdween ik voledig in mijn gedachtes en lette ik niet op de rest. Ik merkte niet dat de docent praatte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Zachtjes eindig ik het liedje. Ik mijn ooghoeken zie ik dat Charlotte weg rent.
    "Zal ik achter haar aan gaan?" fluister ik naar Michael.
    Michael mompelt iets terug in de vorm: 'Als jij daar gelukkig van wordt.'
    Dit is voor mij een 'Ja' en ik loop achter haar aan. Charlotte zit onder de boom op het schoolplein.
    "Hi," zeg ik zachtjes tegen haar.
    "Ligt het aan mij dat je hier zit?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "Aapje?" Zeg ik en ga met mijn hand voor Lilly's gezicht langs.
    "Wat doen jullie meestal in Glee?" Vraag ik en lach naar haar.
    "Zingen toch? Maar, hoeveel. Krijgen jullie opdrachten of mogen jullie zelf kiezen?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    UIk schrik even als ee n hand langs mijn gezicht komt. Ze glimlacht. Ik glimalcht terug 'zingen en het ligt eraan het is verschillend. als je wilt zingen meot je gaan staan en opdrachten tot nu toe nog niet' zeg ik en kijk donna na die Char achterna rent.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [altij als ik bijna weg moet is het gezelliexD ik stop om tien voor en om half 5 5 uur ben ik er weer.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik hef mijn hoofd op om de mensen om mij heen te bekijken. Ze lijken zo vrolijk, niets aan de hand. Snel veeg ik de laatste tranen van mijn gezicht weg. Over. Klaar. Het hoofdstuk Pablo is nu afgesloten, hij komt toch niet meer terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Na ik ga straks ook weg, ik ga naar Zaandam de stad.]

    Isabelle

    "Ah, oké." Ik ga iets verzitten en kijk rond.
    "Wil je wat zingen?" Vraag ik en kijk haar vragend aan.
    "Is leuk toch." Glimlach ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [leuk ben je vanaaf terug??]
    Lilly
    Ik haal mijn aschouders op. 'Heb toenstraks gezongen en ik zou niet weten wat' gaf ik toe. Ik keek haar aan met een glimlach.
    Ik kijk rond door het lokaal en zie Michael bedroefd kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Joah dan ben ik er wel. ;) Damn, ik zit ergens mee, en daardoor heb ik totaal geen inspiratie... :s]

    Isabelle

    "Ow oké, ik weet ook zo 1 2 3 niks te verzinnen." Zeg ik en glimlach terug.
    Ik voel mijn mobiel trillen. Weer een smsje.
    "Ik blijf smsjes krijgen van hem." Lach ik en pak mijn mobiel en open het sms.
    'Can't Wait to see you. Hou van je.' Ik grinnik en laat het bericht aan Lilly zien.
    "De hele dag al, alleen maar van dit soort berichtjes." Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23