• okj gelijk tot zake:p

    Ik vind al een hele tijd een jongen vn me werk leuk :$
    maar zaterdag hadde we feest en hij ws er ook en naja daarna nog uit geweest en we waren dronken en toen gingen we dansen en pakte die me hand :$ maar jha nu doet ie ineens vet dom tege me en ik snap er geen fliker meer van :S sorry ik moest het ff kwijt


    its always the same road,it just go's on and on..

    Tja, jongens.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    theBronx schreef:
    Tja, jongens.


    They fell in love, didn't they?

    Als hij zelf ook dronken was zou dat een verklaring kunnen zijn. Lang leve de nuchterheid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat kan een teken zijn dat hij je leuk vind.
    Eerst iets doen waarvan hij zich nu schaamt omdat hij niet weet of het wederzijds is of niet. Óf hij heeft het gedaan zonder enige bedoeling.


    your eyes are like stars in the night.

    Jongens doen altijd vaag! Ik heb er nu ook last van. Ik vind ook een jongen leuk en zijn vrienden zeggen dat hij mij ook leuk vind. En ik word zelfs uitgemaakt voor het vriendinnetje van Jelle xD Maar hij zelf doet helemaal niks...

    Duidelijkheid is niet het sterkste punt van jongens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Iemands hand pakken betekent niet zoveel meer tegenwoordig denk ik (krul)


    -

    jongens zijn stom.. behalve mijn beste vrienden ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Genius schreef:
    Iemands hand pakken betekent niet zoveel meer tegenwoordig denk ik (krul)

    Nee i know maar hij was echt zoo lief :$ en k probeerde hem al te vergete awesome lukt nu dus helemaal niet meer:S


    its always the same road,it just go's on and on..

    > Verplaatst naar 'relatie'.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    theBronx schreef:
    Tja, jongens.