• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (Ik doe niet aan Pb's)

    Levi

    De kamer is wit en leeg, mijn gebroken been voelt normaal aan. Was het nou een droom? ik trek de infuus naald langzaam uit mijn arm en laat mijn benen over de rand van het bed glijden


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (wtf? met wat nou weer?!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle


    "O ja schatje. Je zou eens moeten weten wat hij allemaal kan." Roept hij het meisje na. Daarna kijkt hij naar mij en schiet in de lach.
    "Sukkel." Zeg ik en sla hem slapjes en loop alsof boos weg, ik ga langzamer lopen om te kijken wat hij doet. Ik grinnik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:44 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Sukkel."
    Ik krijg een flauw mepje waarop Kyle boos weg loopt. Ik merk hoe hij al snel zijn pas vertraagt.
    "Hé liefje," roep ik het meisje nog een keer na. "Wacht even, Kyle probeert je in te halen."
    Grijnzend sta ik hem aan te kijken. Ik gooi hem een kusje toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (okeee? super vaag)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Oke, eerlijk? Ik vind niet dat Dracy zo vriendelijk op je gereageerd heeft, maar in plaats van erover door te drammen en meteen drama te maken had je ook gewoon kunnen vragen of een van de andere personages met Maya wilde verdergaan.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Freggel!" Zeg lachend ik en draai me om.
    Ik zie me hem een kusje toewerpen.
    Ik glimlach naar hem en die alsof ik hem vang en in mijn zak stop.
    "Kom je?" Roep ik naar hem en loop achteruit weg.
    Alvast richting Glee, want dat hebben we zo.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik niet vriendelijk reageren... Op school had ik ook al tegen Arja gezegt dat ik met André ging stoppen...]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (zou kunnen maar ik had maya gemaakt voor André en hoezo dram ik door? ik vertel wat ik voel op dit moment en mijn zus en ik zijn nou enmaal dramaqueens.
    eerlijk gezegd vind ik dat ze wel wat duidelijker geweest zou kunnen zijn ik begrijp echt niks meer vab haar.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik wiebel wat met mijn voeten en kom overeind. Ik loop naar de deur de gang op ik let niet op de verpleegsters die me raar aankijken en ik loop naar buiten


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (:S)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (wanneer!? ik heb nooit gehoord dat je heb gezegd dat je zou stoppen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    Kyle draait zich om en ik zie het meisje beteuterd kijken. Ik moet opnieuw lachen en sla op mijn knie. Wanneer Kyle me dan nog eens uitscheld voor Freggel is het helemaal om zeep. Ik veeg de tranen van mijn wangen wanneer hij roept,
    "Kom je?"
    Hij loopt achteruit en ik loop grijnzend naar hem toe.
    "Je moet echt eens aan je scheldwoordenboek werken," zeg ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja ok mensen, vecht het uit in pb]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    tijd om ik ben weg bye vaarwel)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »