• © Copyright Dracy
    _________________________________________________________________________
    Chapter 30!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Dracy niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga heel even haren föhnen zo trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "I Like you to!"
    Ik voel opnieuw de glimlach op mijn lippen kruipen wanneer Kyle weer begint te zingen. Ondertussen is meneer More binnen gekomen.
    "Goedemorgen allemaal, jullie hebben er zin in zie ik," zegt hij met een brede lach op mijn gezicht. Ik wandel naar Kyle, neem zijn hand vast en trek hem achter me aan naar de stoelen waar we net zaten.

    Charlotte

    Mary legt haar hoofd in mijn hals en ik kan even moeilijk adem halen. Ik kijk op mijn uurwerk en zucht.
    "Laten we maar naar Glee gaan," zeg ik zacht. "Dat is de enige les waar ik nog iets van plezier aan heb."
    Voorzichtig duw ik haar van me af en ga rechtstaan. Ik veeg mijn kleren schoon en help Mary overeind om bij haar hetzelfde te doen. Ik neem haar hand vast en trek haar achter me aan. Wanneer we binnen komen is er al een leerkracht, ik hou mijn blik op de grond gericht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Voor ik kan antwoorden heeft Charlie me al rechtgetrokken en sleurt ze me mee. Ik zie haar haar blik afwenden van de leerkracht en ik kuch zacht.
    "Sorry dat we te laat zijn, ik had een klein... probleempje."
    Ik kijk hem verontschuldigend aan en ga naast Charlie zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle


    Mr.More komt binnen en groet ons. Irial komt naar me toe gelopen en pakt mijn hand waarna hij me mee neemt naar de plek waar we net ook zaten.
    Ik glimlach breed naar Irial en ga overdwars op zijn schoot zitten en sla een arm om zijn nek. Daarna kijk ik de groep rond om te kijken wie er allemaal zijn.
    Charlotte en Mary komen binnengelopen.
    "Weet jij wat er met hun is?" Vraag ik zachtjes aan Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    Ik word waskker in het ziekenhuisbed en op het nachtkastje naaast me ligt een brief Maya staat er met sierlijke letters opgeschreven.
    ik open het:

    Beste Maya en Levi,
    ik ben door mijn fammilie opgeroepen, ik ben bang dat ik niet meer terugkom.
    Jammer dat het nooit wat met ons is geworden maya... let alsjeblieft op Levi wil je?
    ik deze enfelop zit ook de sleutel van het huis, die mag je hebben en zorg goed voor Sarona, ik hoop dat ze erweer bovenop komt.
    Bedankt voor de mooie tijden die we hebben gehad en veel succes verder in het leven,
    Vooraltijd aan jullie denkend, Groetjes André.

    warme tranen stromen over mijn wangen en ik voel aan de hechtingen.
    als ik op mijn horloge kijk doe ik snel de enkelband om, pak mijn tas en doe de envelop erin en ren snel naar school in de hoop dat ik Glee nog haal.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    Mijn geluk kan niet op wanneer Kyle op mijn schoot komt zitten. Ik bijt op mijn piercing en kijk hem aan. Terwijl hij het lokaal rond kijkt druk ik een kusje op zijn wang. Ik merk de twee meisjes die binnen komen niet eens op tot Kyle vraagt,
    "Weet jij wat er met hun is?"
    Ik kijk op tot ik uitgevonden heb over wie het gaat. Ik kijk Charlotte en het andere meisje even aan en haal mijn schouders op.
    "Misschien moet je het hen vragen," zeg ik zacht.

    Charlotte

    Mary verontschuldigt ons bij de leerkracht en neemt de schuld op zich. Ik verdien zo'n vriendin niet. Ze komt naast me zitten en hoewel het niet veel helpt, voel ik me er toch iets beter door.
    Ik voel ogen op mijn lichaam branden maar durf niet opkijken uit angst om weer in tranen uit te barsten. Waar is Michael?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Onder de bank neem ik haar hand vast en knijp er zachtjes in.
    Ongeduldig wacht ik tot de leerkracht gaat beginnen. Ow, dat is waar ook. Dit is officieel gezien mijn eerste Glee-les. Ik hou niet van voorstellen en al dat gezever. Ik zucht even en kijk naar onze handen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Misschien moet je het hen vragen." Zegt hij zacht terug.
    "Niet nu, volgens mij is er iets goed mis." Zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk schuin naar iedereen die praat enzo.
    "Dat net, was echt leuk." Zeg ik blij en druk snel een kusje op zijn wang waarna ik weer terug ga met mijn hoofd.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    ik ren door de school en kom met piepende schoenen tot stilstand als ik voor het lokaal sta.
    nog steeds met tranen in mijn ogen en op mijn wangen slenter ik het lokaal binnen en ga maar gewoon naast iemand zitten.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    "Niet nu, volgens mij is er iets goed mis," zegt hij terwijl hij zijn hoofd op mijn schouder legt. "Dat net, was echt leuk." Hij drukt een kusje op mijn wang en legt zijn hoofd terug neer. Ik draai mijn hoofd opzij, ik kan net niet aan zijn lippen. Ik til zijn kin wat op met mijn vinger en voel zijn zachte lippen op de mijne. Even vergeet ik waar we zitten.

    Charlotte

    Ik voel hoe Mary's hand de mijne vastgrijpt. Net wanneer ik opkijk zie ik twee jongens kussen. Zo snel als ik kan wend ik mijn blik weer af. Dit helpt niet.
    Zachtjes begin ik Somewehere over te rainbow te neuriën. Zonder dat ik het doorheb komen na een tijdje de woorden uit mijn mond in plaats van enkel de melodie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik sla mijn arm om haar heen wanneer ik haar hoor neuriën, en daarna ook zingen. Zachtjes zing ik mee, maar echt enorm zacht, zodat alleen zij goed te horen is. Ik wil dat ze weet dat ik er ben voor haar. Op welke manier dan ook, wanneer dan ook.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kus hem even terug en duw hem, met spijt langzaam weg.
    "Irial, Glee." Zeg ik zachtjes en knipoog lief naar hem, en geef hem weer snel een kusje op zijn wang. Ik voel een aantal ogen naar ons gericht.
    Ik grinnik en leg dan mijn hoofd weer op zijn schouder.
    "Straks ben ik helemaal jouwe." Zeg ik en grijns even naar hem.
    Ineens hoor ik zang en kijk de richting uit, Charlotte zingt het lied echt mooi.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:59 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (naast wie zit maya???)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Idk, een paar plekjes bij IRial en Kyle vandaan? Is wel lol. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Irial, Glee," zegt Kyle terwijl hij me langzaam weg duwt.
    "Hmm?" vraag ik een beetje in de war.
    Dan besef ik weer dat we in de klas zitten en blozend staar ik even naar mijn voeten terwijl Kyle zijn hoofd op mijn schouder legt.
    "Straks ben ik helemaal de jouwe," zegt Kyle. Ik beantwoord zijn grijns met een stout lachje. Plots hoor ik iemand zingen en wanneer ik opkijk zie ik dat het Charlotte is. Ze heeft zo'n tedere stem dat ik er gefascineerd door raak.

    Charlotte

    Ik ga zo op in het liedje dat ik niet merk dat er een meisje naast me komt zitten. Ik leg mijn hoofd in Mary's hals terwijl ik verder zing. Ik glimlach wanneer ik merk dat ze mee zingt. Wanneer we klaar zijn kijk ik ietwat gegeneerd om me heen.
    "Oh, eh, hoi", zeg ik tegen het meisje naast me.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.