• © Copyright Dracy

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 12:24 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Na, Maya zit dus naast Charlotte en Mary ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Kyle

Oeh, het stoute lachtje.
    Ik lach naar hem en merk dat hij ineens stil is en naar Charlotte luisterd.
    Wanneer ze klaar is grinnik ik en kietel Irial even op zijn buik.
    "Ze zingt echt mooi." Zeg ik en kijk hem aan.
    "Zal ik eens kijken hoe haar stem en het mijne combineren?" Vraag ik en kijk hem vragend aan.

Ich liebe dich 27.12.23

(als ik plots weg ben, ik moet naar bed en dan stopt mijn vader dus het internet.)

Maya
    in gedachten verzonken staar ik naar het bord.
    "Oh, eh, hoi" hoor ik opeens ik voel de tranen nog steeds opkomen en over mijn wangen rollen.
    ik draai me naar het meisje dat naast me zit "Hmhm h-hoi" snik ik en draai me snel weer naar het bord van schaamte.
    ik kijk de andere kant op en zie de jongen die me had geholpen toen Levi me had geschopt, hij heefd een andere jongen op zijn schoot...
    ze zijn blijkbaar erg close, schattig
    denk ik treurig en probeer mijn gedachten niet te verliezen.

[ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 22:25 ]

« The "earth" without "art" is just "eh." »

[Ja, maar je kan toch met meerderen naast elkaar zitten?]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Lievie, Kyle zit op Irials schoot xD :P]

Ich liebe dich 27.12.23

(ik heb verschrikkelijke last van mijn been, ik ga slapen truste iedereen)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Charlotte

Ik zie haar huilen en voel zelf ook weer de tranen branden. Gelukkig kan ik ze wel bedwingen. Zonder na te denken sla ik mijn armen om het meisje heen en fluister zacht,
    "Ik heb ook een rotdag."
    Ik laat haar los, zucht en kijk terug naar Mary om vervolgens ietwat dichter tegen haar aan te kruipen.

Irial

Zodra het liedje stopt verzink ik weer in gedachten. Ik schrik wanneer Kyle me kietelt en moet luidop lachen.
    "Ze zingt echt mooi. Zal ik eens kijken hoe haar stem en het mijne combineren?"
    "Ben benieuwd," zeg ik aanmoedigend. "Maar volgens mij zul je het haar toch moeten vragen."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

Ik kijk Charlie glimlachend aan. Ze is echt zo'n lieverd. Ik leg mijn beide handen op mijn schoot en kijk er ongemakkelijk naar.
    "Wanneer begint de les eigenlijk?" vraag ik me luidop af.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Kyle

"Maar volgens mij zul je het haar toch meoten vragen."
    Ik kijk hem sarcastisch aan. "Nee, ik loop op haar af en zeg: 'Kom wij gaan nu zingen.'" Ik schudt lachend mijn hoofd. "Tuurlijk vraag ik het eerst, gekkie." Zeg ik en tik even mijn mijn wijsvinger tegen zijn neus en spring van zijn schoot af en loop langzaam richting Charlotte toe.
    "Hoi." Zeg ik ietwat ongemakkelijk.
    Ja hoor daar is de sullige Kyle weer...
    "Je hebt best een mooie stem." Glimlach ik.
    "Zullen we eens iets samen zingen?" Vraag ik zachtjes en wiebel wat heen en weer.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Ik raak een beetje in de war wanneer ik plots twee mensen hoor praten. Ik kijk op en zie de jongen staan die net bij Irial op school zacht.
    "... best een mooie stem. Zullen we eens iets samen zingen?" vraagt hij een beetje nerveus. Ik haal mijn liefste glimlach boven en kijk hem aan terwijl ik nadenk over een liedje. Ik kijk nog even naar Irial en grinnik
    Ik sta recht, neem hem bij de hand en sleur hem mee naar de piano waar ik Come what may begin te spelen. Het eerste stuk is voor Kyle.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Ik word naar de piano getrokken door haar en lach.
    Ze begind te spelen, even moet ik nadenken en herken het dan toch.
    Ik begin te zingen en laat me helemaal opgaan in het zingen en kijk glimlachend naar Charlotte.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Het is vreemd, maar door het duet met Kyle voel ik me een heel stuk vrolijker dan net. Ik laat mijn handen van de piano glijden wanneer we klaar zijn en leg ze zuchtend in mijn schoot. Er schuilt een kleine glimlachje op mijn lippen. Ik kijk even naar Kyle en moet lachen.
    "Jij bent zo schattig," zeg ik terwijl ik even in zijn wang knijp.

Kyle

"Jij bent zo schattig." Zegt ze en knijpt even in mijn wang.
    Ik grinnik en kijk naar Irial en knipoog.
    "Hij ook." Zeg ik en wijs kort naar Irial.
    Oké Kyle, Doe niet zo droog...

Ich liebe dich 27.12.23

Michael
    Vermoeid sta ik op van het gras. Mijn ogen voelen dik aan van de tranen. Loom loop ik richting het Glee lokaal. Ik steek mijn hand op naar de leraar als verontschuldiging. In een hoekje zie ik Donna zitten, in elkaar gedoken als een klein eendje. Ik twijfel geen moment en loop op haar af. Zonder iets te zeggen sla ik een arm om haar heen en sluit ik mijn ogen. Even niets, alleen muziek.

Donna

Michael slaat zijn arm om me heen. Er gaat een sindering door mijn lijf. Een soort van angstig kijk ik om me heen, paranoïde noemen ze dat. Ik houd iedereen in de gate, elke beweging, elke stap sla ik op in mijn hoofd.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

Ik kijk op wanneer ik de deur hoor open gaan. De tranen willen zich opnieuw een weg naar buiten banen wanneer ik Michael zie binnen okmen.
    "Hij ook," hoor ik Kyle zeggen.
    "Ja, hij ook," zeg ik zacht.
    Ik sta op van de piano en ga op de vensterbank zitten om naar buiten te staren, wat ik binnen zie zou me alleen maar doen huilen.

Irial

Ik zie Kyle naar me wijzen en hou vragend mijn hoofd schuin. Plots zie ik Charlotte opstaan en op de vensterbank gaan zitten. Ik haal mijn schouders op en steek mijn armen uitnodigend naar Kyle uit.
    Ondertussen laat ik mijn blik naar Michael glijden die een arm om Donna geslagen heeft. Die twee zien er ook al niet te best uit en ik begin me toch wel af te vragen wat er aan de hand is.