• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    nawwwww ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Unplugged schreef:
    (...)

    Jullie hebben toch zo'n zalige ijssalon? Da Vinci ofzo? Diederik heeft ons daar eens mee naartoe genomen en serieus, ik vond het zalig ijs. (cat)

    :9~ Raad eens wat ik vanmiddag gegeten heb? Inderdaad! Da Vinci-ijs. Inderdaad overheerlijk! Zeker na een halfjaar zonder kan zo'n goed ij deugd doen.
    Hoh ja.

    En ja, Kato (; Antwerpen mag je bij de voorstellen zetten. Het komt zeker, maar het is nog te ver voor een topic aan te maken.

    Eerlijk gezegt, ik zou liever de strandmeeting aan het begin van de vakantie doen... Of zoiets...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ooooh, Da Vinci nomnom


    Olive

    Flemish schreef:
    (...)
    :9~ Raad eens wat ik vanmiddag gegeten heb? Inderdaad! Da Vinci-ijs. Inderdaad overheerlijk! Zeker na een halfjaar zonder kan zo'n goed ij deugd doen.
    Hoh ja.

    En ja, Kato (; Antwerpen mag je bij de voorstellen zetten. Het komt zeker, maar het is nog te ver voor een topic aan te maken.

    Eerlijk gezegt, ik zou liever de strandmeeting aan het begin van de vakantie doen... Of zoiets...

    Het staat er weer bij, en ik zla er proberen te zijn deze keer (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flemish schreef:
    Opmerking: In Brugge is er geen zak te doen :Y)
    Toch naar mijn mening. En ik zie mezelf nog niet naar één van die cafés gaan, of het is de Charlie's.
    Als er iemand iets weet wat er te doen is in Brugge, mag je het me altijd zeggen.
    Ja, het is wel nog een gezellige stad, zeker als je de stadsparken weet zijn :Y)


    In éen van die parken kan je toch een gezellige picknick houden? Ik vind Brugge trouwens ook een leuke stad om eens in de winkelstraat te lopen. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Trouwens, er hoeft niet zoveel te doen te zijn, in Gent hebben we uiteindelijk ook niet zo superveel gedaan, maar het was wel leuk (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil Kato meeten! D:

    Unplugged schreef:
    Ik wil Kato meeten! D:

    Ik wil Nena meeten! D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil Kato meeten en Nena ook wel (doordat ze bevriend is met een klasgenoot)

    Ja, dat wel, Brugge is zo gezien wel nog een gezellige stad (zeker als je een terrasje doet op 't zilverpand - daar lijkt het alsof je in een dorpje zit in plaats van in een stad-) Maar ja, wie ben ik, ik ben Brugge beu!

    Ik maak in de paasvakantie een topic aan voor de strantmeeting, wat hoogstwaarschijnlijk (door de treinen) in Oostende zal zijn en bij voorkeur in de eerste (of tweede) week van juli, eigenlijk liefst op 5 juli


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    5 juli is de dag na mijn verjaardag :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flemish schreef:
    Ik wil Kato meeten en Nena ook wel (doordat ze bevriend is met een klasgenoot)

    Ja, dat wel, Brugge is zo gezien wel nog een gezellige stad (zeker als je een terrasje doet op 't zilverpand - daar lijkt het alsof je in een dorpje zit in plaats van in een stad-) Maar ja, wie ben ik, ik ben Brugge beu!

    Ik maak in de paasvakantie een topic aan voor de strantmeeting, wat hoogstwaarschijnlijk (door de treinen) in Oostende zal zijn en bij voorkeur in de eerste (of tweede) week van juli, eigenlijk liefst op 5 juli

    Dus je wil enkel hen meeten? D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus je wil enkel hen meeten? D:

    Ik ben echt wel awesome, Erica, dat weet jij ook!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flemish schreef:
    Ik wil Kato meeten en Nena ook wel (doordat ze bevriend is met een klasgenoot)

    Ja, dat wel, Brugge is zo gezien wel nog een gezellige stad (zeker als je een terrasje doet op 't zilverpand - daar lijkt het alsof je in een dorpje zit in plaats van in een stad-) Maar ja, wie ben ik, ik ben Brugge beu!

    Ik maak in de paasvakantie een topic aan voor de strantmeeting, wat hoogstwaarschijnlijk (door de treinen) in Oostende zal zijn en bij voorkeur in de eerste (of tweede) week van juli, eigenlijk liefst op 5 juli

    Ik zal mijn best doen om te komen, maar ik kan niets beloven, de zomervakantie is altijd vrij tricky voor mij :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nééééééééé, Erica! Ik wil jou opnieuw meeten. Net als Evelien en iedereen die ik niet opgenoemd heb.
    Ik dacht ook al aan 4 juli... maar 5 past gelijk beter...

    En Kato, hoe vroeger ik het aankondig, hoe beter!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als het 4 juli is, mag ik ws niet :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.