• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    Ik ben van plan er eentje in Gent te gaan organiseren, zodra ik weet wanneer ik in Gent ben. (:


    dan ga ik zeker proberen om te komen, en sleur ik nele met me mee

    Scandal schreef:
    (...)
    Vandaar dat wij voorstellen doen voor anderen. Want nu komen er 2 van heel ver en ik vind het eigenlijk wel erg dat ze zolang moeten reizen vanuit Brugge en streken helemaal naar Antwerpen om toch eens een Q-meeting mee te maken.

    Je kan er zelf misschien 1 op poten zetten in jouw buurt?


    Brugge- antwerpen valt nog goed mee, als we naar nederland zouden moeten is het veel te ver. En als je dan toch in Antwerpen bent, kan je er even goed een dag uitstap van maken

    Lynnx schreef:
    (...)

    dan ga ik zeker proberen om te komen, en sleur ik nele met me mee


    Ja, super! Het zal hoogstwaarschijnlijk voor één van de volgende vakanties zijn, ik zal je wel updaten ofzo (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)

    Ja, super! Het zal hoogstwaarschijnlijk voor één van de volgende vakanties zijn, ik zal je wel updaten ofzo (:

    Hebben jullie in het middelbaar krokusvakantie vanaf 20 feb?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Hebben jullie in het middelbaar krokusvakantie vanaf 20 feb?

    Ik denk het wel, ja.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Ik denk het wel, ja.

    Zeker? Want dat is de 8e week van het jaar en dan heb ik een lesvrije week. Dan kan ik misschien een uitstapje maken naar Gent mits het niet op woensdag, zaterdag of zondag is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Zeker? Want dat is de 8e week van het jaar en dan heb ik een lesvrije week. Dan kan ik misschien een uitstapje maken naar Gent mits het niet op woensdag, zaterdag of zondag is.

    Ik heb het even opgezocht, en ja, zeker. Ik weet wel nog niet zeker of ik wle iets ga organiseren, ik moet eerst zeker weten dat ik wel degelijk in Gent ben.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gent? Misschien... Dat valt nog te bezien (;
    Bellewaerde zou wel awesome zijn. Ik ken het daar op mijn duimpje, maar ik weet niet of ik alleen zou mogen. :Y)
    We zullen dat wel nog allemaal zien.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Gent? Misschien... Dat valt nog te bezien (;
    Bellewaerde zou wel awesome zijn. Ik ken het daar op mijn duimpje, maar ik weet niet of ik alleen zou mogen. :Y)
    We zullen dat wel nog allemaal zien.

    Wie zegt er dat je alleen zou gaan??

    Authors schreef:
    Tis altijd in antwerpen :c

    Zo ver is Antwerpen niet (cat)

    Melancholia schreef:
    (...)
    Zo ver is Antwerpen niet (cat)


    voor sommigen wel

    Lynnx schreef:
    (...)

    voor sommigen wel

    Ik woon in Brugge en ik vind dat niet ver. Limburg, dat is pas ver. Antwerpen is echt een centraal punt om af te spreken, samen met Brussel dan, maar daar wil je niet heen.

    Melancholia schreef:
    (...)
    Ik woon in Brugge en ik vind dat niet ver. Limburg, dat is pas ver. Antwerpen is echt een centraal punt om af te spreken, samen met Brussel dan, maar daar wil je niet heen.


    hee ik woon ook in brugge, of toch bijna

    Melancholia schreef:
    (...)
    Ik woon in Brugge en ik vind dat niet ver. Limburg, dat is pas ver. Antwerpen is echt een centraal punt om af te spreken, samen met Brussel dan, maar daar wil je niet heen.

    In Brussel zou ik mij niet veilig voelen. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Boem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.