• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Pendule schreef:
    (...)Ik heb daar nu niet echt tijd voor. x')

    Ik denk op termijn. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    Ik denk op termijn. :Y)
    Ik zit de laatste tijd ook veel in Gent omdat ik daat studeer en in de vakantie heb ik nooit echt veel tijd. Dan meet ik al met een vriendin, als ik dan nog iets voor jullie zou moeten organiseren. Ik heb ook niet meteen de interesse om vreemde mensen te meeten, maar ik kan het uiteindelijk maar melden dat Brugge echt veel mooier is dan Antwerpen, Brussel of Gent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    En blijkbaar was de meeting in Antwerpen een succes, laten we dat overdoen! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lijkt mij leuk om in Brugge ook eens af te spreken. Al heb ik geen idee wat daar te doen valt :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ellis schreef:
    En blijkbaar was de meeting in Antwerpen een succes, laten we dat overdoen! (:


    Echt wel :3
    Maar dan moet het warmer zijn :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gancanagh schreef:
    Lijkt mij leuk om in Brugge ook eens af te spreken. Al heb ik geen idee wat daar te doen valt :')

    er zal vast wel wat te doen zijn, ik ben er al geweest, en het is echt wel een gezellige stad (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    er zal vast wel wat te doen zijn, ik ben er al geweest, en het is echt wel een gezellige stad (:

    En anders gaan we weer voor de helft van de tijd 'rondjes' doen in het station en voor de rest van de tijd Weerwolven van Wakkerdam. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nooooh, geen rondjes in het station meer :').
    Tegen weerwolven zeg ik geen nee (cool)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Nooooh, geen rondjes in het station meer :').
    Tegen weerwolven zeg ik geen nee (cool)


    Die vragen waren keileuke ijsbrekers :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja. Maar niet in het station :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Carebear schreef:
    (...)

    Die vragen waren keileuke ijsbrekers :')

    Letterlijk IJSbrekers. Van al dat stilstaan kreeg je koud. x)
    We hadden beter een spelletje ofzo gespeeld om op te warmen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Opmerking: In Brugge is er geen zak te doen :Y)
    Toch naar mijn mening. En ik zie mezelf nog niet naar één van die cafés gaan, of het is de Charlie's.
    Als er iemand iets weet wat er te doen is in Brugge, mag je het me altijd zeggen.
    Ja, het is wel nog een gezellige stad, zeker als je de stadsparken weet zijn :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Opmerking: In Brugge is er geen zak te doen :Y)
    Toch naar mijn mening. En ik zie mezelf nog niet naar één van die cafés gaan, of het is de Charlie's.
    Als er iemand iets weet wat er te doen is in Brugge, mag je het me altijd zeggen.
    Ja, het is wel nog een gezellige stad, zeker als je de stadsparken weet zijn :Y)


    Jullie hebben toch zo'n zalige ijssalon? Da Vinci ofzo? Diederik heeft ons daar eens mee naartoe genomen en serieus, ik vond het zalig ijs. (cat)

    Nu zijn er geen meer. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Awhh D=


    But I still have this faith in the truth of my dreams.