• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    En het topic is weer bijgewerkt!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Flink. :3

    Laswell schreef:
    Flink. :3

    Zo ben ik dan wel weer. (bloos)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Okay... Goedele vindt het leuk dat haar meeting erbij staat - ze had het eerst nog niet door...
    En eind september komt er waarschijnlijk één in Mechelen. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Okay... Goedele vindt het leuk dat haar meeting erbij staat - ze had het eerst nog niet door...
    En eind september komt er waarschijnlijk één in Mechelen. (:

    Is er al een topic van? :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Milner schreef:
    (...)
    Is er al een topic van? :-)

    Nee, daarvoor is het nog net ietsje te vroeg.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    En het is weer volledig bijgewerkt! :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mechelen is voorbij.

    En er staan nu geen meetings meer gepland?
    Persoonlijk heb ik er nu ook minder zin in, aangezien het nu vroeger begint te donkeren...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Volgens mij zijn er voorlopig geen Belgische meetings meer.
    Het was een tof jaartje qua meetings!
    Misschien kunnen we in de winter zelf nog eens een meeting houden, maar inderdaad is het nu minder aantrekkelijk met dat het weer zo veranderlijk is en dat het sneller begint te donkeren. + ik heb stage.

    We kunnen dan een coole mutsenmeeting houden. Mijn koala gaat dan zo hard winnen. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Volgens mij zijn er voorlopig geen Belgische meetings meer.
    Het was een tof jaartje qua meetings!
    Misschien kunnen we in de winter zelf nog eens een meeting houden, maar inderdaad is het nu minder aantrekkelijk met dat het weer zo veranderlijk is en dat het sneller begint te donkeren. + ik heb stage.

    We kunnen dan een coole mutsenmeeting houden. Mijn koala gaat dan zo hard winnen. *O*

    Eind februari misschien, met geluk is het dan mutsenweer. :Y)
    Ik zal eraan denken als ik me deze winter een muts aanschaf. (mijn vorige muts is te klein, me kop is te groot)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Scandal schreef:
    Volgens mij zijn er voorlopig geen Belgische meetings meer.
    Het was een tof jaartje qua meetings!
    Misschien kunnen we in de winter zelf nog eens een meeting houden, maar inderdaad is het nu minder aantrekkelijk met dat het weer zo veranderlijk is en dat het sneller begint te donkeren. + ik heb stage.

    We kunnen dan een coole mutsenmeeting houden. Mijn koala gaat dan zo hard winnen. *O*

    Hé, ik had op de Gent-meeting mijn muts nog aan! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Coexist schreef:
    (...)
    Hé, ik had op de Gent-meeting mijn muts nog aan! :-D

    Op de A'pen meeting in de winter had ik ook een te gekke muts op. De koala. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Op de A'pen meeting in de winter had ik ook een te gekke muts op. De koala. :Y)

    Meh, ik heb onlangs een vossenmuts gezien, maar hij was te duur. :c En vossen zijn mijn lievelingsdieren. :c


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Coexist schreef:
    (...)
    Meh, ik heb onlangs een vossenmuts gezien, maar hij was te duur. :c En vossen zijn mijn lievelingsdieren. :c

    Noh =(
    Ik ga het op mijn koala houden. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgende meeting: Mutsenmeeting...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please