• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    (...)
    In Brussel zou ik mij niet veilig voelen. x)


    Brussel valt goed mee, hoor toch met een grote groep, alleen zou ik het ook nooit willen

    Sitka schreef:
    Boem.

    Volgens mij wil jij als meeting op met aan atoombom reizen. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Volgens mij wil jij als meeting op met aan atoombom reizen. x)


    hahaha

    Lynnx schreef:
    (...)

    Brussel valt goed mee, hoor toch met een grote groep, alleen zou ik het ook nooit willen

    Nja, je moet weten dat we waarschijnlijk nooit met meer dan 10 gaan zijn en dan ga ik niet zo in Brussel rondlopen. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, je moet weten dat we waarschijnlijk nooit met meer dan 10 gaan zijn en dan ga ik niet zo in Brussel rondlopen. x)



    nja, ik weet echt niet met hoeveel mensen sommige meetings zijn, want ik ga volgende week pas naar de eerste XD

    Scandal schreef:
    (...)
    Volgens mij wil jij als meeting op met aan atoombom reizen. x)


    Iksnapmniet :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    gent is mooier dan antwerpen :p (alle antwerpenaren gaan mij nu komen vermoorden...)

    nee, srs, we moeten in gent afspreken, liefst op een woensdag. Aan starbucks of belfort ofzo.

    ps, ik verplicht iedereen uit gent om zaterdag van 6 tot 8 naar het lichtfestival te gaan en dan vooral stand 2. Kun je mij in korset en poëzie bewonderen ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sitka schreef:
    (...)

    Iksnapmniet :')


    je zei BOEM

    JohnHWatson schreef:
    gent is mooier dan antwerpen :p (alle antwerpenaren gaan mij nu komen vermoorden...)

    nee, srs, we moeten in gent afspreken, liefst op een woensdag. Aan starbucks of belfort ofzo.

    ps, ik verplicht iedereen uit gent om zaterdag van 6 tot 8 naar het lichtfestival te gaan en dan vooral stand 2. Kun je mij in korset en poëzie bewonderen ^^


    ik geef je gelijk, alleen maar omdat ik in gent ben geboren XD

    Lynnx schreef:
    (...)

    je zei BOEM



    Ik weet wat ik zei :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    JohnHWatson schreef:
    gent is mooier dan antwerpen :p (alle antwerpenaren gaan mij nu komen vermoorden...)

    nee, srs, we moeten in gent afspreken, liefst op een woensdag. Aan starbucks of belfort ofzo.

    ps, ik verplicht iedereen uit gent om zaterdag van 6 tot 8 naar het lichtfestival te gaan en dan vooral stand 2. Kun je mij in korset en poëzie bewonderen ^^

    Ik ben in de krokusvakantie in Gent, en ben van plan een meeting te gaan organiseren. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lynnx schreef:
    (...)

    ik geef je gelijk, alleen maar omdat ik in gent ben geboren XD

    IK OOK _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    IK OOK _O_


    haha leuk

    ik ga proberen te komen naar die meeting in Gent, dat is ook niet echt zo ver voor mij

    Lynnx schreef:
    (...)

    haha leuk

    ik ga proberen te komen naar die meeting in Gent, dat is ook niet echt zo ver voor mij

    tegen ten laatste het eind van de week weet ik welke dagen ik in Gent ben, dus je mag je zéér binnenkort aan een topic verwachten. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    (...)
    tegen ten laatste het eind van de week weet ik welke dagen ik in Gent ben, dus je mag je zéér binnenkort aan een topic verwachten. (:


    Oké, en ik ga nele wel met me meesleuren, als ze kan tenminste XD

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:02 ]