• Na wat gebrainstormd te hebben, hebben Scandal en ik besloten dat er veel te weinig meetings in België worden georaniseerd, en daar willen wij wat aan doen.

    GEPLANDE MEETINGS:

    29 oktober, Gent, Oost-Vlaanderen
    organisatoren: sugarflake, Ellis
    topic: 1



    EVENTUELE VOORSTELLEN:
    - strandmeeting
    - picknickmeeting
    - mutsenmeeting
    - Technopolis-meeting!
    - Hasselt, Antwerpen, Gent, Brugge, Mechelen, Aalst...
    - Gentse Feesten-meeting (deze zomer)


    Met dit topic willen wij jullie vooral stimuleren om zelf meetings te organiseren in de buurt, heb je zelf nog ideeën, laat het maar weten!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 sep 2012 - 18:16 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Of als jullie voorstellen hebben voor anderen, kun je dat ook steeds hier posten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    oo handig topic,

    Ik denk dat het bijvoorbeeld slimmer is om in Gent af te spreken dan in Brugge, omdat Gent meer centraler ligt qua Vlaanderen

    Lynnx schreef:
    oo handig topic,

    Ik denk dat het bijvoorbeeld slimmer is om in Gent af te spreken dan in Brugge, omdat Gent meer centraler ligt qua Vlaanderen

    Het kan allebei. Het hoeft niet per se voor heel Vlaanderen te zijn, kan ook al voor de provincie alleen. Want niet iedereen heeft de zin, de tijd en het geld om het halve land te doorkruisen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag ik zo'n topic ook aanmaken, maar dan voor Nederland?

    Starkiller schreef:
    Mag ik zo'n topic ook aanmaken, maar dan voor Nederland?

    Ik hou je niet tegen, haha!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik weet nog iets leuks om te doen op een meeting: uit het niets mensen knuffelen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nederland rules. :Y)

    Maar stiekem woon ik dichter bij de Belgische hoofdstad dan de Nederlandse. Loool.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jaa, strandmeeting! Dat moet leuk zijn =D Moeten we in de zomer zeker eens doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dit topic is zalig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voor het pretpark zou ik Walibi voorstellen. Dit is (naar mijn mening) leuker en veel gemakkelijker bereikbaar met de trein, wat best handig zou zijn.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Voor het pretpark zou ik Walibi voorstellen. Dit is (naar mijn mening) leuker en veel gemakkelijker bereikbaar met de trein, wat best handig zou zijn.

    Jah, het zijn maar voorstellen. Het is niet dat wij alles gaan organiseren. Het is eerder dat mensen geïnspireerd raken om zelf een meeting te organiseren. Want er zijn weinig meetings in België, wat redelijk jammer is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Jah, het zijn maar voorstellen. Het is niet dat wij alles gaan organiseren. Het is eerder dat mensen geïnspireerd raken om zelf een meeting te organiseren. Want er zijn weinig meetings in België, wat redelijk jammer is.


    inderdaad hopelijk komen er veel meer Belgische meetings

    Tis altijd in antwerpen :c


    Olive

    Authors schreef:
    Tis altijd in antwerpen :c

    Vandaar dat wij voorstellen doen voor anderen. Want nu komen er 2 van heel ver en ik vind het eigenlijk wel erg dat ze zolang moeten reizen vanuit Brugge en streken helemaal naar Antwerpen om toch eens een Q-meeting mee te maken.

    Je kan er zelf misschien 1 op poten zetten in jouw buurt?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben van plan er eentje in Gent te gaan organiseren, zodra ik weet wanneer ik in Gent ben. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."