• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    Ik keek haar met grote ogen aan. 'Wat een motherfucking homo.' zei ik. Ze veegde ruw een traan weg en begon te snikken. Ik trok haar in mijn armen en suste haar. Ze schrok van de onverwachte greep maar ontspande zich daarna toch nog lichtjes


    Shit Could Be Worse.

    Adriana Minola

    ‘Ik heb medelijden met de leraar, met een stelletje giebelaars in de klas,’ Grijnsde ze. "Dat mens moet er maar mee leren leven dat haar les oninteressant is," zei ik gniffelend. ‘Nu serieus,’ Kuchte Lucy. Ik keek haar even aan. "Serieus? Nu? Lukt je niet," zei ik met een glimlach.


    Take me to wonderland

    Luke Charles Sanz

    Ik grijns. 'Dat is dan een beetje eentonig vind je niet? '
    Ik ga onbewust dichter bij haar liggen. 'Heb je naast je zusje nog andere zussen of broers? '

    [ twee seconden ben zoo terug.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

    ‘Weet je, eigenlijk hoort deze les juist wel interessant te zijn. Gezien hij ons hoort uit te leggen hoe we kunnen werken met onze aanvallen en verdedigingen,’ reageerde ik zo strak mogelijk, probeerde niet te lachen om haar uitdrukking toen ze zei dat serieus blijven me niet ging lukken. Toen zag ik dat de nieuwe jongen Alexia in zijn armen trok. ‘Kijk nou dan,’ zei ik en stootte licht tegen haar aan en zakte daarna ineen. ‘Ohw, dit is zo erg. Behalve dat we het toppunt van melig beginnen te worden zijn we ook nog eens schaamteloos nieuwe jongens aan het nastaren en bespreken,’ zei ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ik had wel door dat Luke dichterbij schoof, maar zei er niets van. Waarom zou ik? Ik vond het allesbehalve erg.
    'Nou, het zijn eigenlijk halfbroers en -zussen. Je hebt dus de jongste, Milla, dan komt de tweeling; Marijn en Michel, zij zijn veertien, dan kom ik, dan Esmée van twintig en als oudste is er Joseph, maar hij is zesentwintig en woont inmiddels niet meer thuis. Hoe zit dat bij jou dan, behalve Liam en Sarah?'


    everything, in time

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    Ik werd opeens in iemands armen getrokken. Ik snikte, het was Alexander. Normaal had ik me uit zijn armen gerukt en had ik het niet geaccepteerd. Maar het voelde vertrouwd aan. Ik werd rustiger toen hij me suste. Met betraande ogen keek ik hem aan toen ik gekalmeerd was. 'Dankje.' zei ik schor.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga btw slapen, moet fit zijn voor het proefwerk.:Y) Slaap lekker allemaal.^^ ]


    everything, in time

    Adriana Minola

    ‘Kijk nou dan,’ zei Lucy en ze stootte licht tegen me aan. "Ik dacht dat je serieus ging zijn?" Grijnsde ik, terwijl ik naar de jongen keek. "Omg, hij heeft Alexia in zijn armen. "Dat is zo cute," piepte ik. ‘Ohw, dit is zo erg. Behalve dat we het toppunt van melig beginnen te worden zijn we ook nog eens schaamteloos nieuwe jongens aan het nastaren en bespreken,’ zei ze. "Nou, dat is ons werk," zei ik nu serieus, maar ook meteen moest ik weer lachen.


    Take me to wonderland

    [ slaaplekker]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Humble schreef:
    [ Ik ga btw slapen, moet fit zijn voor het proefwerk.:Y) Slaap lekker allemaal.^^ ]


    [Slaapwel!! :p]


    Take me to wonderland

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    'Dankje.' zei ze zacht. 'Anytime sweety.' zei ik terwijl ik met mijn hand over haar wang streek. Ze keek me met haar grote bruine betraande ogen aan en ik had echt medelijden met wat ze had doorgemaakt. Zou dat dan de reden zijn waarom ze hier was? Zodat ze een schone lei kon beginnen? Ik kreeg door dat ik aan het staren was en keek toen snel weg.


    Shit Could Be Worse.

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Ik ga even vragen als ik naar de wc mag, even opfrissen.' zei ik toen tegen Alexander. Hij knikte en ik stak mijn hand op. 'Mevrouw? Mag ik even naar de wc.' ze knikte en ik liep snel even het lokaal uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

    ‘Serieus? Pfftt, wat is dat?’ reageerde ik zogenaamd verontwaardigend. ‘Omg, hij heeft Alexia in zijn armen. Dat is zo Cute,’piepte ze waarop ik bevestigend knikte. ‘Nou, dat is ons werk,’ zei ze serieus toen ik haar vertelde over ons schaamteloos gedrag. Vervolgens begon ze ook weer meteen te lachen en daarmee stak ze mij ook weer aan. ‘Ohh, het wordt echt tijd dat de les voorbij is,’ lachte ik en schudde even met mijn hoofd. Vanuit mijn ooghoeken zag ik Alexia opstaan en het lokaal uitgaan omdat ze even naar de wc wilde. Grijnzend keek ik naar Adriana. 'Nu zit hij alleen......'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    Alexia ging even naar de wc op zich op te frissen. Begrijpend. Nu zat ik alleen en ik keek een beetje om me heen.


    Shit Could Be Worse.