• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Adriana Minola

    ‘Ohh, het wordt echt tijd dat de les voorbij is,’ lachte ze. Ik keek weer even op mijn horloge. "Waarom gaat de tijd zo traag als hij snel moet gaan?" Zeurde ik. Lucy had gezien dat Alexia weg ging, want ze grijnsde nu naar me. Als automatische reactie grijnsde ik terug. 'Nu zit hij alleen......' zei ze.
    "Omg, zouden we?" Vroeg ik aan Lucy, en kleine pretlichtjes vulde mijn ogen.

    [Ik moet gaan slapen. Ö Tot morgen. :p]


    Take me to wonderland

    [ totmorgen en slaaplekker]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ slaaplekker]


    Shit Could Be Worse.

    [ Ik ga btw ook ben moe nog even stories lezen en dan ga ik slapen slaaplekkeriedereen]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

    ‘De tijd gaat nooit snel als hij dat moet gaan,’ mompelde ik even tussendoor maar grijnsde weer bij het zien van de grijns op Adriana’s gezicht. ‘Omg, zouden we?’ vroeg ze aan me terwijl er pretlichtjes in haar ogen kwamen te staan. ‘Erhm, ik weet niet of de leraar dat op prijs gaat stellen, bovendien is er maar een stoel vrij naast hem,’ antwoorde ik en keek even peinzend vooruit. ‘Damn..’ mopperde ik licht en wierp een vlugge blik op de klok achter ons. Nog een kwartier en dan was de les voorbij. ‘Wat doen we nu?’ vroeg ik en gniffelde even, daar zaten we dan te bekokstoven hoe we hem gingen benaderen. Weet je zeker dat je hem niet gewoon leuk vind? Keek shadow me vragend aan waarop ik met mijn hoofd schudde. Hij ziet er leuk uit, meer niet. Laat me gewoon even lekker dollen. Daarop snoof hij licht en gromde een beetje.

    [Slaap lekker! ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Helloo ben op mn bb ;P ff checken]

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    Ik liep rustig naar de wc. Eenmaal daar keek ik in de spiegel, ik zuchtte. Ik gooide een beetje water in mijn gezicht, werkte mijn make up bij en keek naar het litteken. Ik haatte het, het liet me iedere keer maar weer denken aan vroeger. Ik zuchtte, haalde diep adem en liep toen weer terug. Aqua keek me vragend aan. ' Je vindt hem leuk he. ' Zei ze toen. Ik schudde mijn hoofd. ' Hij mag er zeker zijn maar ik weet het niet. ' Zei ik daarna toch twijfelend. ' Misschien moet ik hem eerst beter leren kennen voordat ik 'dit' weer laat gebeuren. ' En ik wees naar mijn litteken. ' Ik ben trots op je Lex. ' Zei Aqua toen. We liepen naar het lokaal, ik liep naar binnen en plaatste mezelf weer naast Alexander.


    [Nu ga ik echt, denk ik XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    De les Verdediging is voorbij, het is nu 17.00 dus iedereen heeft vrije tijd. Leerlingen gaan langzaam aan naar de eetzaal om te eten, daarna wordt het tijd voor slapen


    | Reality is for people that lack imagination |

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik knik. 'Je hebt Sarah en Alison dat is een tweeling, dat maakt het voor Liam extra moeilijk omdat Alison hem aan Sarah doet denken, na hun ben ik en Liam als oudsten. In het begin voelde hij zich een buitenstaander omdat wij allemaal 100% familie zijn en we allemaal op elkaar lijken.' Ik draai mijn hoofd naar haar toe.

    Adriana Minola - Lynx (Esra)


    ‘Wat doen we nu?’ Vroeg Lucy en ze gniffelde. Ik grijnsden, en vanuit mijn ooghoek keek ik naar de nieuwe jongen. 'Ik heb geen idee, komen we dan misschien niet te opdringerig over?' Vroeg ik, mijn ogen nog steeds op hem gericht. 'Dat hij denkt dat mijn ouders honden zijn, is al genoeg. We moeten het subtiel aanpakken,' ik keek om toen ik Alexia weer binnenkwam. 'Alexia is trouwens ook weer terug,'
    Ik zuchtte opgelucht toen ik de bel hoorde. 'Eindelijk,'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 10:31 ]


    Take me to wonderland

    [Sorry, ik doe niet meer mee omdat ik het niet meer kan volgen..

    x]

    Lucy Benneth & Shadow – Sneeuwpanter

    ‘Ik heb geen idee, komen we dan misschien niet te opdringerig over?’ vroeg ze, met haar blik nog steeds op de nieuwe jongen gericht. ‘Ehm, waarschijnlijk wel..’ reageerde ik. ‘Dat hij denkt dat mijn ouders honden zijn, is al genoeg. We moeten het subtiel aanpakken.’ De deur van het lokaal ging open en Alexia kwam weer naar binnen gelopen. ‘Alexia is trouwens ook weer terug,’ vervolgde ze terwijl ik toekeek hoe deze weer plaats nam langs de jongen. ‘We vragen hem dadelijk gewoon naar zijn naam,’ reageerde ik en aaide Shadow afwezig over zijn kop. ‘Als de bel zo gaat en we lopen naar de gang houden we hem gewoon even aan. Er is toch niks mis mee als twee klasgenoten graag willen weten hoe hij heet?’ lachte ik zachtjes en op dat zelfde moment ging de bel. ‘Eindelijk,’ zuchtte Adriana. ‘Zeg dat wel,' mompelde ik er achteraan en stond net als de rest langzaam op.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adriana Minola - Lynx (Esra)

    Ik stond op, en deed mijn spullen weer in mijn tas. 'We vragen het zo,' besliste ik. Samen met Lucy liep ik het klaslokaal uit. 'Als ie zometeen zegt dat ie Jeson zegt, dan ga ik helemaal doood van het lachen, denk ik.' Giechelde ik.


    Take me to wonderland

    Lucy Benneth & Shadow - Sneeuwpanter

    ‘We vragen het zo,’ zei Adriana waarop ik kort knikte en ook mijn spullen in mijn tas stopte. Samen liepen we het klaslokaal uit en even spiekte ik over mijn schouder om te kijken waar de nieuwe jongen bleef. ‘Als ie zometeen zegt dat ie Jason zegt, dan ga ik helemaal dood van het lachen, denk ik,’ giechelde Adriana. Ik grinnikte zachtjes. ‘En als hij zegt Paul te heten… Ohmy, dan kun je me echt helemaal bij elkaar vegen,’ En weer schoot ik in de lach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Aha..' ik dacht even na. 'Maar hoe zit dat dan? Komen jullie ouders beide uit een andere relatie, of is Liam geadopteerd? Als ik te veel of te persoonlijke vragen stel, moet je het zeggen hoor.' Luke draaide zijn hoor mijn kant op, waardoor we elkaar aan konden kijken. Zijn gezicht was nu zo dichtbij, dat ik de warmte van zijn ademhaling voelde, wat om de een of andere reden heel vertrouwd voelde.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik glimlach. 'Nee we delen dezelfde vader. We weten niet waar zijn moeder heen gegaan is.' Ik zucht even kijk kijk haar dan recht aan. 'Je hebt echt mooie ogen.' Het is eruit voor ik er erg in heb en met een zo goed mogelijk pokerface kijk ik terug naar het plafond.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 14:35 ]