• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Luke Charles Sanz - Hond Sem

'Een drie is de maat van je viool. Ik ben groter dus heb een vier snap je?'
    Ik leg mijn viool naar en ga bij haar staan. 'Oke leg je vingers daar.' Ik
    verplaats haar vingers. 'En strijk over deze snaren.' Ik wijs er een paar aan.

[Ik ga eten brb!]

Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ik ben groter,' praatte ik hem na. 'Wrijf het er maar in, hoor!' Ik moest even lachen en trok mijn gezicht daarna weer in de plooi.
    'Yes, sir,' zei ik en ik deed wat Luke me gezegd had. Deze keer was het geluid stukken beter. Warempel, misschien was er nog hoop!
    'Ah, ik kan het!'

[ lol, ik nu ook! Smakelijk.(: ]

everything, in time

Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

'Ik hou van muziek, tekenen en dansen.''Ik speel ook gitaar en piano,kan jij iets spelen?' zei ze met een glimlach.Ik keek haar geheimzinnig aan.'Nee,maar ik weet wel wat we kunnen doen.' Ik trok haar mee naar het muzieklokaal en gaf de gitaar aan.'Hé!' ze keek me verbaasd aan.Ik ging op de piano staan en gebaarde met mijn handen dat ze kon beginnen met spelen.

Shit Could Be Worse.

Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

Hij gaf me een gitaar. 'Ik speel wel geen klassiek ofzo he?' Ik ruilde de akoestische gitaar in voor een elektrische. Deed het in de versterker en sloeg de eerste akkoorden aan. 'Wat wil je horen?'

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Back!]

'Ah, ik kan het!' Ik grinnik. 'We zijn er nog niet hoor.' Lach ik en verplaats haar vingers nogmaals. 'Probeer nu je vingers een beetje te laten trillen.' Ik ga achter haar staan en leg mijn hand op haar vingers en beweeg ze zacht. 'En dan strijk je met de stok over deze staren.' Ik wijs en een paar aan.

'Nou en, alle kleine beetjes helpen.'
    Ik luisterde weer aandachtig naar de aanwijzingen van Luke, omdat ik zo graag mijn beat wilde doen, beet ik op het puntje van mijn tong. Luke ging achter me staan, hierdoor voelde ik zijn adem in mijn nek en ik voelde een lichte rilling door mijn lichaam.
    Luke hielp me om mijn vingers te laten trillen, terwijl ik de stok over de snaren liet gaan.
    'Dit is zo veel moeilijker dan het lijkt,' zei ik zachtjes.

[ Welkom terug!*O*]

everything, in time

[Go spammerd (:]

'Dit is zo veel moeilijker dan het lijkt,' Ik glimlach. 'Ja ik weet het.'
    Ze had een moeilijk stuk uitgekozen dat was zeker. 'Probeer het nu allemaal eens achter elkaar te spelen?' Ik stap weg en ga weer voor haar staan.

[ Zo slecht, ik moet leren, maar blijf om de 2 seconden kinken naar een reactie.:'D ]

Oké, ik kon dit wel! Ik wachtte tot Luke weer voor me stond en speelde de dingen die hij me had geleerd. Het was niet zozeer vals, maar het wisselen van mijn vingers was gigantisch lang aam, waardoor er een pauze viel tussen alles wat ik speelde.
    'Waag het eens mij uit te lachen,' dreigde ik lachend en ik wees met de stok naar Luke. 'Dan raak je Kathy's Bonuspunten kwijt, hoor!'

everything, in time

'Maakt niet uit,verzin maar iets' zeg ik met een grijns.Ze grijnst terug.En op het moment dat Alexia begint te spelen begin ik te breakdancen.Ze lacht en gaat er helemaal in mee.

Shit Could Be Worse.

[Haha dat herken ik (A)]

'Waag het eens mij uit te lachen,' dreigt ize lachend en ik wees met de stok naar me. 'Dan raak je Kathy's Bonuspunten kwijt, hoor!' Ik steek mijn handen omhoog. 'Ik doe niks hoor.' Grijns ik en ga weer voor haar staan. 'Oke oefen dit tot je het snel kan.'

Nog na-lachend streelde ik een lok haar achter mijn oor.
    'Ja meneer, wat u wilt meneer, alles voor meneer,' zei ik en ik salueerde even, waarna ik het vioolspelen opnieuw probeerde, het was zelfs nog slechter dan de vorige keer. Wederom keek ik op.
    'Hoe lang heb je de tijd?' Dit ging nog wel even duren op dit tempo.

everything, in time

Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

Ik improviseer gewoon wat en speel gewoon. Hij begint te dansen en ik lach en ga er helemaal in op. Als ik stop stopt hij ook. 'Je kan echt goed dansen.' zei ik toen met een lach. Ik ging achter de piano zitten en bedacht als ik nou wel of niet ging spelen.

The duty of youth, is to challenge corruption.

'Hoe lang heb je de tijd?' Ik lach. 'Zolang je wilt.' Ik knipoog even naar haar. 'Maar hoeveel gedult heb jij om het te leren?' Ik kijk haar aan. 'Jeetje Luke als je met der uit wilt vraag het dan gewoon.' Blaft Sem. 'Hou je mond.' Grijns ik naar Sem en richt me dan weer tot Kate.

'Geen,' lachte ik en net toen ik opnieuw wilde beginnen, blafte de hond van Luke.
    'Wat heeft dat beest van jou toch? Misschien moet hij plassen?' grinnikte ik en ik aaide de hond even over zijn bol.
    'Jaaaa, wat een lieve hond,' mompelde ik terwijl ik het beest even achter zijn oren krabde.

[ Krabde klinkt zo stom.(no_chears)]

everything, in time

Als ze is gestopt stop ik met dansen.Ik ga zitten en zie dat Alexia achter de piano is komen zitten.Als ik naar haar gezicht kijk krijg ik een gek gevoel.Damn wat is ze mooi.'Wat is er?' vraagt ze met een glimlach.Ik schraap mijn keel,en ga rechtop zitten.'Hè? oh,ga je nog spelen of durf je niet?' Ik kijk haar uitdagend aan.'kom op sweety.'

Shit Could Be Worse.