• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha


    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Luke klapte en ik maakte voor de grap een overdreven buiging.
    'Ga jij zingen als we optreden bij dat open podium?' 'Ja dag! Voel jij je wel helemaal lekker, nee, jij gaat maar lekker zingen, ik hou het wel bij mijn geliefde toetsers.' Snel ging ik weer op de grond zitten, deze keer niet naast Like, maar tegenover hem. Natuurlijk weer in kleermakerszit.
    'Of misschien ga ik el drummen, dat kunnen jij en Liam vast nier,' glimlachte ik en ik sloeg met mijn handen zachtjes op Luke's knieën alsof het drums waren.


    everything, in time

    [Sorry Jason. x'D]

    Adriana Minola

    'Hoelang nog?' Vroeg Jason. Ik keek voor de tweede keer op mijn horloge. "Nog drie kwartier," antwoorde ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 23:00 ]


    Take me to wonderland

    [ Hahaha Jason aanvaard je excuses ^^]

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Nog driek wartier.' zei Adriana glimlachend. Ik snapte niet hoe ze kon glimlachen terwijl we nog drie kwartier in deze les moesten zitten. 'Oke.' zuchtte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik lach. 'Oordeel niet te snel.' Ik spring achter de drum en maak een beat. 'Ik maak mijn eigen beats om bij de viool te voegen' Leg ik uit. Ik was er niet heel goed in maar het klonk wel oke. 'Wie gaat er dan op het podium zingen?' Vraag ik met een lachje

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Dit kon je niet menen! Wat kon die jongen niet?
    Van verbazing liet ik me op mijn rug op het tapijt vallen. 'Laten we allebei zingen, jij moet sowieso zingen,' zei ik technisch gezien meer tegen het plafond dan tegen Luke.


    everything, in time

    [Jeeh, dankje Jason. :p]
    [En ik weet wel waarom Adriana nog kan lachen. -wbw-]

    Adriana Minola

    "Ok," zuchtte hij. Mijn blik gleed weer van Jason naar de nieuwe jongen, zodat ik hem nog eens goed kon bekijken. Hoe the fuck heet je? Pijnigde ik mijn hersenen.


    Take me to wonderland

    Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

    Ik kreeg lichte buikpijn van het lachen, met name bij het zien van Adriana’s roodkleurende gezicht toen Jason omdraaide. ‘Uhm, niets hoor,’ zei ze met een kleine glimlach. ‘Paul? Serieus?’ en ze barste ook in lachen uit. ‘Zo gaat ie totaal niet heten.’ Ik sloeg mijn hand voor mijn mond om niet hardop in lachen uit te barsten. ‘En jij dacht dat jij slecht was in gokken,’ hikte ik er achter aan terwijl Jason ‘Zal wel,’ mompelde en zich omdraaide. ‘Hoelang nog?’ vroeg Jason hoopvol. ‘Nog drie kwartier,’ antwoorde Adriana daarna met een glimlach. ‘Ohw, het was niet beledigend tegenover jou bedoeld, Jason,’zei ik daarna tegen hem en wierp hem een vriendelijke glimlach toe. Adriana had haar aandacht inmiddels weer gevestigd op de nieuwe jongen. 'Overpijnig je hersens niet he,' fluisterde ik zacht naar haar en grinnikt weer.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    'We zullen zien. ' Grinnik ik en ga naast haar op de grond liggen. 'Je bent bijzonder weet je dat? ' Ik draai mijn hoofd om haar aan te kunnen kijken. Ik glimlach verlegen en kijk weer naar het plafon.

    Adriana Minola

    'Overpijnig je hersens niet he,' fluisterde ze zacht en weer grinnikte ze. "De enige keer dat ik eens mijn hersenen wil pijnigen," verdedigde ik mezelf, en weer moest ik hardop lachen. Snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond in de hoop dat de leerkracht me geen boze blikken zou sturen.


    Take me to wonderland

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Ook ik draaide mijn hoofd naar Luke toe, maar hij keek alweer naar het plafond. Een glimlach verscheen en ik voelde mijn wangen kleuren.
    'Ik dacht precies hetzelfde over jou.' Ik verzamelde al mijn moed bij elkaar en pakte zijn hand opnieuw vast.


    everything, in time

    Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

    'Gewoon een ongelukje.' zei ze zacht. 'Alexia.' ik gaf haar een waarschuwende blik toe.


    Shit Could Be Worse.

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik kijk haar glimlachend aan en knijp even in haar hand.
    'Het lijkt alsof ik je al jaren ken.' Ik schud lachend
    mijn hoofd.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Ja precies!' beaamde ik. Dat was hetzelfde gevoel als ik had. Echt, ik was Liam dankbaar da hij me aan zijn broertje had voorgesteld. 'Zullen we gewoon nergens meer heengaan en hier altijd samen blijven liggen?' vroeg ik en ik beet lachend op mijn lip. Natuurlijk kon dit niet, maar dromen kon toch zeker geen kwaad.


    everything, in time

    Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

    'Alexia.' zei Alexander waarschuwend. 'Wil je het zo graag weten.' snauwde ik hem toe. 'Mijn ex en ik hadden ruzie omdat ik het uit wou maken. Zo erg dat hij me heeft geslagen en daarna gewoon heeft gesneden.' zei ik bot. Iets te bot dan dat ik had gewild. Er rolde een traan over mijn wang. Ruw veegde ik die weg.

    Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

    'Het was niet beledigend tegenover jou toe.' zei Lucy met een glimlach. Ik knikte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lucy Benneth (18) & Shadow - Sneeuwpanter

    Jason knikte een keer waarop ik alleen maar nog een keer kon glimlachen. ‘De enige keer dat ik eens mijn hersenen wil pijnigen,’ zei Adriana op een verdedigende toon, om vervolgens hardop te lachen. Kreunend sloeg ik mijn hand voor mijn hoofd en volgde al snel haar voorbeeld door weer te lachen. ‘Ik heb medelijden met de leraar, met een stelletje giebelaars in de klas,’ grijnsde ik, keek even op en zag de waarschuwende blik van de leraar. ‘Nu serieus,’ kuchte ik, ging wat rechter zitten en perste mijn lippen op elkaar terwijl ik een poging deed tot serieus opletten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'