• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua
    Proprius: Luke Charles Sanz | 18 | hond ~ sem
    IHeartMusicc: Jason Ian Ferreira | 18 | witte panter ~ Julian
    xZaynatic: Chanel Avery | 17 | siberische tijger ~ Myrisha

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging. De les gaat zo beginnen, dus iedereen maakt zich klaar om naar verdediging te gaan.

Topic 1
    Topic 2
    Topic 4

[ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:55 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Lucy Benneth (18) & Shadow – Sneeuwpanter

‘Ohww, nou is het leukste van de les voorbij..’ kreunde ik zacht nadat Alexie en de nieuwe jongen de klas uit liepen. Echt lucy, je overdrijft. Ik glimlachte even naar Shadow. Er is niks mis met kijken en een beetje staren. ‘Hij zei sweetheart, hij ging met haar naar buiten,’ zei Adriana terwijl ze met open mond naar het tweetal keek. ‘Je mond staat open,’ lachte ik tegen Adriana.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Luke Charles Sanz - Hond Sem

'Dat is precies wat ik ook zei, maar dat wil hij liever niet horen. Ach, dat weet jij natuurlijk zelf ook wel. Ik weet niet wat ik heb, maar nu, hier, ik ben er helema niet bij met mijn hoofd. Je maakt me zenuwachtig, Luke, schaam je!' Ik schiet in de lach. 'Waarom zou je zenuwachtig worden van mij?' Dat laatste woord onderstreep ik. 'Maar goed, sorry daarvoor.' Grinnik ik en ga naast haar zitten.

Adriana Minola

‘Je mond staat open,’ lachte Lucy. Ik sloot mijn mond, en weer moest ik lachen. "Volgens mij heeft die jongen me betoverd ofzo," zei ik. "Hoe moeten we nu de lees doorkomen?" Vroeg ik.

Take me to wonderland

Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

We liepen de klas uit en ik zag in mijn ooghoek een paar open monden staren. Ik grinnikte in mijn gedachte. 'Wat was er?' vroeg ze verward.'Je mocht even weg omdat je benauwd was.' Ik keek haar bezorgd aan. 'Dankjewel.' zei ze toen we weg liepen. 'Gaat het uit eindelijk weer een beetje?' Ze knikte. Ze stopte en ging even zitten. 'Moet je iets hebben?' vroeg ik toen maar. 'Mag ik een beetje water?' vroeg ze zacht. Ik gaf haar mijn flesje water en ze nam een slokje. Ik plaatste me naast haar en begon gewoon een beetje te vragen.

Shit Could Be Worse.

Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Omdat jij zo ongelooflijk, eh, Lukerig bent?' raadde ik terwijl ik onschuldig mijn schouders ophaalde. 'Stel me niet van die onmogelijke vragen, dat doen de leraren hier al genoeg.'. Ik draaide mijn hoofd mee toen Luke ging zitten, zodat ik hem weer aan kon kijken. God, nu was hij weer zo dichtbij.

[ Dude, ik heb net mijn ogen schoongemaakt en die remover brandt! Not cool, mijn ogen tranen als een gek.:'D ]

everything, in time

Ze sloot haar mond en lachte vervolgens. ‘Volgens mij heeft die jongen me betoverd ofzo,’ zei ze. ‘Wie niet?’ vroeg ik lachend en keek even naar de gesloten deur. ‘Hoe moeten we nu de les doorkomen?’ vroeg ze waarop ik mijn schouders licht ophaalde. ‘Ik heb werkelijk geen idee, hoelang duurt hij nog?’ vroeg ik, van mij mocht de les nu wel afgelopen zijn.

[Dude dat is niet zo tof! ö]

Luke Charles Sanz - Hond Sem

'Stel me niet van die onmogelijke vragen, dat doen de leraren hier al genoeg.' Ik lach.. 'I'm sorry my lady.' Grijns ik. 'Hoe kan ik het óóit
    met je goed maken?' Ik kijk haar schuin aan en knipper met mijn ogen.

Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

Ik kreeg zijn flesje water. 'Dankjewel.' ik voelde me al beter, frisse lucht dat was wat ik nodig had. 'Dus, zit je allang op deze school? vroeg hij toen. 'Nee, pas sinds vandaag ik ben net zo nieuw als dat jij bent.' glimlachte ik. Ik schoof een beetje op. Ik wil geen herhaling van vroeger. Aqua keek me aan en ze begreep me.

Jason Ian Ferreira Wit Luipaard ~ Julian

Ze liepen de klas uit en ik werd lichtelijk geirriteerd. 'Wat is er?' vroeg Julian. Ik keek hem aan. 'Ik weet het, het klinkt vreemd maar ik voel me erg beschermend over haar.' Ik zuchtte. 'Dat is best mogelijk.' zei hij toen. Ik keek hem vragend aan. 'Aqua is Alexia's totum, en ik ben verbonden met haar. Ik ben jou totum dus het kan best zijn dat jullie misshcien ook verbonden zijn.' zei hij toen.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Adriana Minola - Lynx (Esra)

‘Ik heb werkelijk geen idee, hoelang duurt hij nog?’ Vroeg ze. Ik stroopte mijn mouw op en keek op mijn horloge. "Nog zeker een uur," zuchtte ik. [Geen idee hoelang een les gemiddeld duurt. :p] Met een smak liet ik mijn hoofd op mijn tafeltje vallen. "Ik wil hier weg," mijmerde ik.

Take me to wonderland

[ Dude, I know right! Luke kan het goed maken door mijn ogen te helpen.(joehoe) ]

'D'aaaawh, op zo'n gezichtje kan ik toch niet boos blijven?' lachte ik en ik tikte opp het puntje van zijn neus. 'Het is je vergeven. Alhoewel, beloof me dat je, wanneer er ooit een open podium of zo wordt gegeven op school, je samen met mij Song from a secret garden speelt. Toeeee?' vroeg ik en ik trok een pruillipje, wat Luke kon, kon ik ook!

[ Song from a secret garden bestaat echt, maar ik kan geen yt link plaatsen via mijn iPod. D: ]

everything, in time

Alexander Gonzalez Adelaar ~ Emmanuel

Toen ik naast haar ging zitten schoof ze weer een stukje op. Niet te opdringerig zijn Alex. Moedigde ik mezelf aan. 'Zullen we zo weer terug gaan.' glimlachte ze naar me. Ik had eigenlijk geen zin. 'Anders vragen ze zich dalijk af waar we blijven.' Knipoogde ze naar me. Ik grijnsde. 'Is goed.' Ik knipoogde en we stonden op en liepen weer terug.

Shit Could Be Worse.

[Luke Charles Sanz - Hond Sem[/b]

Ik frons. 'Ligt eraan moet ik zingen of alleen spelen?'
    Ik kende het nummer niet. 'Maar goed het is een deal.'
    Ik schudden haar hand. 'Kun je trouwens een beetje zingen?' Vraag ik geintereseerd. Ik zelf zong met Liam in de band.

Alexia Monteiro Zwarte panter ~ Aqua

We liepen weer terug. Voor de klapdeuren van het lokaal stopte hij me. Hij keek me doordringend aan en ik kon wel smelten van zijn grijze ogen. God, waarom kan ik zijn gedachte nou niet lezen ! Ik concentreerde me en kreeg iets heel vaags. Wat is er toch? Ik geloof dat dat niet het enige was wat hij dacht maar dat was een deel. 'Wat is er?' vroeg ik aan hem. Hij liet me meteen los. We liepen het lokaal weer in.

The duty of youth, is to challenge corruption.

‘Nog een uur,’ zuchtte ze en liet vervolgens haar hoofd met een smak op haar tafeltje vallen. ‘Ahh, nog een uur. Muhh, that sucks!’ zei ik, net iets te hard dus ik sloeg snel mijn mond en dook ietsje in elkaar. ‘Ik wil hier weg,’ mijmerde Adriana. ‘Ik ook, vrije tijd is leuker,’ reageerde ik en liet mijn hoofd om mijn hand rusten. Op dat zelfde moment ging de deur van het lokaal weer open en gaf ik Adriana een por. 'Daar zijn ze weer,' zei ik en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.

'Geen zorgen, het is alleen spelen,' stelde ik Luke gerust.
    'We kunnen er wel tekst bij bedenken als je wilt!' plaagde ik hem vervolgens, waarna ik zijn vraag beantwoordde: 'Iedereen kan zingen, ik dus ook. Of het mooi klinkt is wat anders, natuurlijk. Ga me niet vertellen dat jij ook al mooi kunt zingen, dan word ik echt jaloers op jouw multi-talent.'

everything, in time