• Wat is toch altijd het probleem tussen deze twee subculturen?

    De rapgroep scheme015 is een paar jaar geleden in het nieuws gekomen toen ze een paar gabbers in elkaar sloegen in de trein;


    De rapgroep ontkent dit maar ik geloof dat niet.
    Ik vind dat dat heel fout is maar als ik dan zie dat er weer eens een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel.

    Maar ik snap niet waarom het altijd zo moet gaan tussen deze twee culturen?

    Taize schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook wel eens bij andere users hier op Q, dat vind ik geen geldige reden meer om op Hale te pikken.


    Ik ben het wel met je eens. Maar, ik vind dat er ook onderwerpen besproken kunnen worden die iedereen begrijpt en waarbij dit soort conflicten vermeden kunnen worden.

    (Wow, ik praat normaal echt nooit zo :') )


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met je eens. Maar, ik vind dat er ook onderwerpen besproken kunnen worden die iedereen begrijpt en waarbij dit soort conflicten vermeden kunnen worden.

    (Wow, ik praat normaal echt nooit zo :') )

    Vind ik ook, maar dan moeten mensen niet steeds alleen op Hale zitten zeuren hierover, maar dit ook in andere topics zeggen. Als mensen op Hale willen pikken om wat ze zegt, oké, maar om deze reden, nee. Dan zoek je het gewoon op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    (...)
    Vind ik ook, maar dan moeten mensen niet steeds alleen op Hale zitten zeuren hierover, maar dit ook in andere topics zeggen. Als mensen op Hale willen pikken om wat ze zegt, oké, maar om deze reden, nee. Dan zoek je het gewoon op.


    Ik heb hetzelfde als wat mensen nu met Hale hebben, met 1D topics. Ik erger me er kapot aan.


    26 - 02 - '16

    Taize schreef:
    (...)
    Vind ik ook, maar dan moeten mensen niet steeds alleen op Hale zitten zeuren hierover, maar dit ook in andere topics zeggen. Als mensen op Hale willen pikken om wat ze zegt, oké, maar om deze reden, nee. Dan zoek je het gewoon op.


    Ik doe het eigenlijk op iedereen die idiote topics aanmaak haha. Maar vaak ben ik één van de enige of mensen doen het pas nadat iemand anders het ook heeft gedaan. Maar Hale heeft wel eens zinnige topics gemaakt en daar reageer ik dan ook normaal op. Voor mij ligt het dus echt aan haar.


    Your make-up is terrible

    Het leven is hard, eigenlijk word er hier meestal niet meer zoveel druk overgemaakt door andere partijen. Mensen geven een andere groep de schuld en dan gebeurd er dit. Dit gebeurd iedere dag wel eens zonder reden.

    Het leven is hard, eigenlijk word er hier meestal niet meer zoveel druk overgemaakt door andere partijen. Mensen geven een andere groep de schuld en dan gebeurd er dit. Dit gebeurd iedere dag wel eens zonder reden.

    Wat maakt het uit, er zijn wel erge dingen in de wereld dan ruzie tussen trainingspakmannetjes en pettendragers :')


    Alis volat propriis.

    Trilogy schreef:
    Wat maakt het uit, er zijn wel erge dingen in de wereld dan ruzie tussen trainingspakmannetjes en pettendragers :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trilogy schreef:
    Wat maakt het uit, er zijn wel erge dingen in de wereld dan ruzie tussen trainingspakmannetjes en pettendragers :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Trilogy schreef:
    Wat maakt het uit, er zijn wel erge dingen in de wereld dan ruzie tussen trainingspakmannetjes en pettendragers :')

    HALE kraam aub niet zoveel onzin uit en hou je bek over de Islam want jij weet er echt niks van. Ga een fucking leven zoeken en doe niet zo zielig op het internet. Damn, ik heb het echt gehad met jou. Alsof alle rappers moslim zijn, god, val iemand anders lastig in je leven man. 'Gevecht tussen culturen' -zucht-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    HALE kraam aub niet zoveel onzin uit en hou je bek over de Islam want jij weet er echt niks van. Ga een fucking leven zoeken en doe niet zo zielig op het internet. Damn, ik heb het echt gehad met jou. Alsof alle rappers moslim zijn, god Allah, val iemand anders lastig in je leven man. 'Gevecht tussen culturen' -zucht-


    Dit dus. Net alsof alle gabbertjes NSB'ers zijn xD. Gevecht tussen culturen, whoa... Oké, het is sneu voor die mensjes, maar ze komen er wel overheen en anders is er altijd nog justitie die e.e.a. op zou kunnen knappen :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Assassin schreef:
    Dat is het leven tegenwoordig en zo is het altijd al geweest. Mensen zitten gewoon zo in elkaar, er valt weinig tegen te doen.

    Het is zo niet altijd geweest.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    HALE kraam aub niet zoveel onzin uit en hou je bek over de Islam want jij weet er echt niks van. Ga een fucking leven zoeken en doe niet zo zielig op het internet. Damn, ik heb het echt gehad met jou. Alsof alle rappers moslim zijn, god, val iemand anders lastig in je leven man. 'Gevecht tussen culturen' -zucht-



    Leer lezen voordat je je bek opentrekt



    Hale, I generated this one especially for you. Go to a gabberforum if you really need to waste your time on internet. Or go to your boyfriend...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!