• Heeeeeejjj MyThingThings xP

    Ik vroeg me eigenlyk af als je op een profiel wil gaan van een user die gebant is dat het eigenlyk niet kan.. Want dan komt erop : 'Deze user is gebant!' En dat is hatelyk ofsoe x]? Want als je bv ; wil laten weten dat er een nieuwe quiz is kan je het niet laten weten of als je een van hun serie wil maken ofzo whatevaa. Dus daarom vroeg ik me af dat het dan gewoon op hun profiel staat dat se gebant syn en dat je gewoon op hun profiel kan gaan?

    Bubaayy<3


    I found myself in Wonderland.

    Ja vind ik eigenlijk wel handiger x'D Want ik kan nu geen quizen meer maken van mensjes die gebant zijn =( ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De persoon is gebant, ze kunnen je serie of quiz niet meer maken.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Ja,maar se kunnen je quiz nietmeer maken als se gebant zijn he (: But,je hebt gelijk <3


    Say what you think.

    Ik snap inderdaad je idee. Misschien moet je het aan rutger voorleggen. Ik denk dat als hij tijd heeft, hij er wel wat op wilt vinden.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ja idd .. Das wek kut als ge da ni kunt make -_-


    Your Butt is Mine!

    Ja,maar se kunnen je quiz nietmeer maken als se gebant zijn he (: But,je hebt gelijk <3


    Ja i know but als se dan terug syn op 'Q' dat se dan die berichtjes sien eh ;}


    I found myself in Wonderland.

    (...)

    Ja i know but als se dan terug syn op 'Q' dat se dan die berichtjes sien eh ;}

    Als ze ooit nog terugkomen >< Niet dat ze meteen weer geband worden zodra de ban verlopen is. Maar meer dat ze Q saai vinden en er geen flikker meer aan vinden.


    Bored.

    (...)
    Als ze ooit nog terugkomen >< Niet dat ze meteen weer geband worden zodra de ban verlopen is. Maar meer dat ze Q saai vinden en er geen flikker meer aan vinden.


    Jaa daar heb je dan ook weeral een punt ;}, but als se terug komen en se sullen hun gedragen en whatevaa.. dan kan het toch van pas komen of niej?


    I found myself in Wonderland.