• Wat is toch altijd het probleem tussen deze twee subculturen?

    De rapgroep scheme015 is een paar jaar geleden in het nieuws gekomen toen ze een paar gabbers in elkaar sloegen in de trein;


    De rapgroep ontkent dit maar ik geloof dat niet.
    Ik vind dat dat heel fout is maar als ik dan zie dat er weer eens een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel.

    Maar ik snap niet waarom het altijd zo moet gaan tussen deze twee culturen?

    Spacious schreef:
    (...)
    Het is zo niet altijd geweest.

    Inderdaad, vroeger voerde ze hele oorlogen als mekaar niet mochten. We gaan vooruit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Princesparis schreef:
    (...)


    Leer lezen voordat je je bek opentrekt


    Hahaa, en dat moet ik leren van jou? Jij bent volgens mij de enige op Q die niemand snapt omdat je in je eigen getto leventje leeft met je vriendjes. Of je houdt je gewoon voor het domme, of je bent gewoon zo dom. Weet je hoe ik mensen zoals jou noem? En daarmee bedoel ik mensen zoals jij die doen alsof ze een heel gevaarlijk leven hebben op internet? Nep. Perfect verwoord, vindt je niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Escritura schreef:
    And here it goes again *kijkt rustig toe*


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Wat is de sfeer weer gezellig. (cat)


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    (...)

    Hahaa, en dat moet ik leren van jou? Jij bent volgens mij de enige op Q die niemand snapt omdat je in je eigen getto leventje leeft met je vriendjes. Of je houdt je gewoon voor het domme, of je bent gewoon zo dom. Weet je hoe ik mensen zoals jou noem? En daarmee bedoel ik mensen zoals jij die doen alsof ze een heel gevaarlijk leven hebben op internet? Nep. Perfect verwoord, vindt je niet?

    Winning!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HEAVYMETAL schreef:
    Wat is de sfeer weer gezellig. (cat)


    Ha, lol. Q is in mijn ogen perfect zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hale, we gaven je een stuk of twintig kansen. Snap je nou nog steeds niet dat mensen je niet meer moeten nadat je het elke keer weer verkloot.

    OT En nee, ik begrijp niet waarom je mensen in elkaar slaat, omdat zij toevallig de moskee hebben beklad. Ga dan naar de politie, geef ze aan. Vecht het uit op een normale manier.


    SLOAN.

    Net filmpje gezien. En ik weet niet hoor maar die fucking nep allochtonen beginnen. Dude, ik word daar echt zo boos om hé. Van die Surinamers of Marrokanen, zelfs Turken, die denken dat ze alles zijn. Get a freaking life, natuurlijk kan je dan racisten verwachten als jij je zo gedraagt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    26 - 02 - '16

    Ik hou van rap