• Wat is toch altijd het probleem tussen deze twee subculturen?

    De rapgroep scheme015 is een paar jaar geleden in het nieuws gekomen toen ze een paar gabbers in elkaar sloegen in de trein;


    De rapgroep ontkent dit maar ik geloof dat niet.
    Ik vind dat dat heel fout is maar als ik dan zie dat er weer eens een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel.

    Maar ik snap niet waarom het altijd zo moet gaan tussen deze twee culturen?

    Princesparis schreef:
    wat doe ik nu weer?

    Volgens mij weet je dat heus wel. Nu kom je wéér met raptopics, ga je wéér stennis schoppen...
    Damn, je bent gewoon een troll hè?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDay schreef:
    Princesparis schreef:
    wat doe ik nu weer?

    *stille Hint*

    *pakt een rol*
    Het begon allemaal lang geleden in het verleden van quizlet!*zet serieus stemmetje op*

    :')


    Ex astris, sciencia

    Cherokees schreef:
    (...)
    Volgens mij weet je dat heus wel. Nu kom je wéér met raptopics, ga je wéér stennis schoppen...
    Damn, je bent gewoon een troll hè?


    We hebben dit nu zo hard nodig:


    26 - 02 - '16

    Cherokees schreef:
    (...)
    Volgens mij weet je dat heus wel. Nu kom je wéér met raptopics, ga je wéér stennis schoppen...
    Damn, je bent gewoon een troll hè?

    Trollers zijn veel slimmer :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Trollers zijn veel slimmer :3

    Trollers doen niet alsof ze het IQ van een vijfjarige hebben. Sorry. Ik ben een troll en keur dit gedrag zeker niet goed, mocht het echt een troll zijn.

    OP: Zoek een rapforum, for the dear love of baby Jesus Christ. We interesseren ons niet in dit stuk van de 'cultuur'. Ik verafschuw rappers. De enige rapper die ik wel leuk vind, is Steen, omdat zijn teksten niet over wijven neuken moneys krijgen gaan. Of zoek een psychiater, misschien kun je dan praten over problemen die je thuis hebt. Goedemorgen, Hale!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Trollers doen niet alsof ze het IQ van een vijfjarige hebben. Sorry. Ik ben een troll en keur dit gedrag zeker niet goed, mocht het echt een troll zijn.

    OP: Zoek een rapforum, for the dear love of baby Jesus Christ. We interesseren ons niet in dit stuk van de 'cultuur'. Ik verafschuw rappers. De enige rapper die ik wel leuk vind, is Steen, omdat zijn teksten niet over wijven neuken moneys krijgen gaan. Of zoek een psychiater, misschien kun je dan praten over problemen die je thuis hebt. Goedemorgen, Hale!


    Ze gaat niet weg, die suggestie heb ik al vaker gedaan voor haar maar ze luisterd niet omdat ze vind dat ze het recht heeft om te posten wat ze wilt hier.
    Maar, van mij hoeft ze ook niet meer weg, ik vind het wel amusant.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat jullie het nu wel een beetje overdrijven. Behalve dat dit topic over fucking niks gaat - wat ik hier wel vaker zie - en Hale om een of andere reden beweert dat het bekladden van moskeeën goed te keuren valt, doet ze hier naar mijn idee niet veel verkeerd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Juilie kunnen echt niet lezen he.


    Staat er ergens dat het bekladden van moskees goed is.

    Princesparis schreef:
    Juilie kunnen echt niet lezen he.


    Staat er ergens dat het bekladden van moskees goed is.


    Een stukje uit je beginpost:
    "Ik vind dat dat heel fout is maar als ik dan zie dat er weer eens een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel."

    Lees het vetgedrukte.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:33 ]


    26 - 02 - '16

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Trollers doen niet alsof ze het IQ van een vijfjarige hebben. Sorry. Ik ben een troll en keur dit gedrag zeker niet goed, mocht het echt een troll zijn.

    OP: Zoek een rapforum, for the dear love of baby Jesus Christ. We interesseren ons niet in dit stuk van de 'cultuur'. Ik verafschuw rappers. De enige rapper die ik wel leuk vind, is Steen, omdat zijn teksten niet over wijven neuken moneys krijgen gaan. Of zoek een psychiater, misschien kun je dan praten over problemen die je thuis hebt. Goedemorgen, Hale!
    \

    jij houd van steen?

    Ikook en daar word ik helemaal om afgemaakt hier

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Een stukje uit je beginpost:
    "Ik vind dat dat heel fout is maar als ik dan zie dat er weer eens een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel."

    Lees het vetgedrukte.


    Dat bedoel ik uit het standpunt van de rappers.

    Weetje meid, zoek gewoon een leven. Zonder leugens en een grote mond. Misschien is dat dan je redding. Je weet het echt gewoon zo had te verspesten.

    Ik zeg het nog een keer vriendelijk: Wij zijn er niet in geintesseerd. Of jou leven, of je rap, of die nummers.


    Some angels have no wings.

    Princesparis schreef:
    Juilie kunnen echt niet lezen he.


    Staat er ergens dat het bekladden van moskees goed is.

    een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Princesparis schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik uit het standpunt van de rappers.

    Als je begrijpt waarom ze dat doen, keur je hun beweegredenen en acties dus goed. Anders zou je het niet kunnen begrijpen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Princesparis schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik uit het standpunt van de rappers.


    Dat zou ik er dan duidelijker bij zetten, no offence, maar dit wordt verkeerd opgevat.


    26 - 02 - '16