• Wat is toch altijd het probleem tussen deze twee subculturen?

    De rapgroep scheme015 is een paar jaar geleden in het nieuws gekomen toen ze een paar gabbers in elkaar sloegen in de trein;


    De rapgroep ontkent dit maar ik geloof dat niet.
    Ik vind dat dat heel fout is maar als ik dan zie dat er weer eens een moskee beklad is met 'KK moslims' dan begrijp ik het wel.

    Maar ik snap niet waarom het altijd zo moet gaan tussen deze twee culturen?

    Ach man het gaat niet oevr rap het gaat over de vetet ussen de rappers en de gabbers.

    Princesparis zei op 22 jan 2012 - 16:37:

    Ach man het gaat niet oevr rap het gaat over de vetet ussen de rappers en de gabbers.


    Als nog, het zal nooit echt soepel lopen tussen die 2. Dat moet jij toch weten? -.-


    Some angels have no wings.

    Princesparis schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik uit het standpunt van de rappers.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    And here it goes again *kijkt rustig toe*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Princesparis schreef:
    Ach man het gaat niet oevr rap het gaat over de vetet ussen de rappers en de gabbers.

    Get used to it: op Quizlet telt elk woord dat je in een topic zet, en niet alleen de boodschap van je topic.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk gewoon dat hier sprake is van een flinke miscommunicatie. Princesparis/Hale probeert hier iets te vertellen over gabbers en rappers of zo. Maar misschien snappen wij gewoon niet veel van dit onderwerp, ik persoonlijk ook niet, en moeten we gewoon stoppen met reageren. Anders wordt dit weer zo'n irritant ruzieachtig topic over chips eten, waar een ban op volgt, die 9 pagina's lang wordt of meer.


    26 - 02 - '16

    Taize schreef:
    (...)
    Get used to it: op Quizlet telt elk woord dat je in een topic zet, en niet alleen de boodschap van je topic.


    Wauw, dat je begrijpt wat er staat! Ik snap het niet. x´D


    Your make-up is terrible

    Princesparis schreef:
    Ach man het gaat niet oevr rap het gaat over de vetet ussen de rappers en de gabbers.

    Vertaling:

    'ach man het gaat niet over rap het gaat over de -onleesbaar- tussen de rapper's en de gabber's


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Vertaling:

    'ach man het gaat niet over rap het gaat over de -onleesbaar- tussen de rapper's en de gabber's


    Ik denk dat vetet 'ruzie/conflict' betekend.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik denk dat vetet 'ruzie/conflict' betekend.

    Zou kunnen. ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik denk dat vetet 'ruzie/conflict' betekend.


    Ooooh, een vete! Goed, nu snap ik hem.


    Your make-up is terrible

    Princesparis schreef:
    Ach man het gaat niet oevr rap het gaat over de vetet ussen de rappers en de gabbers.

    Dus het gaat wel over rap, want rappers maken rap en gabbers haten rap en rapper, dus het gaat indirect over rap. Zoals bijna al je topics. Je zou nu toch wel moeten weten dat wij er niks over weten en er totaal niet in gedesinteresseerd zijn.
    En zeker niet in van die domme topics waar je zelf antwoord op kan geven als je even nadenkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kan je ook wel is echt iets nuttigs neer zetten? Waar wij allemaal belangstelling voor hebben?


    Some angels have no wings.

    Wat weet ik over rap .... niks.
    Here is my cup of care \_/


    Shoganai i ne~

    Louisaaa schreef:
    Kan je ook wel is echt iets nuttigs neer zetten? Waar wij allemaal belangstelling voor hebben?

    Dat denk ik ook wel eens bij andere users hier op Q, dat vind ik geen geldige reden meer om op Hale te pikken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the