• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - HurtedHeart| Koningin Serena Polare | Ijsbeer (7)
    - JaiRy| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Fayan| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius| Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington| Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -

    Er kunnen GEEN vrouwelijke Faunielen meer gemaakt worden

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Smugness| Fáilte Abhainn | Wachter van Rhiannon
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van Serena Polare
    - JaiRy| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Mags| Faye Melodié Sanchez
    BADTranslate| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    Burlington| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 20:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Het is prachtig. Wat doen we hier?"
    Ik haal een sleutel uit mijn broekzak en steek hem omhoog.
    "Wil je naar binnen?" vraag ik met een glimlach.
    Ik neem alvast de picknickmand van op de achterbank.

    Camargue

    Ik ben nog verbaasder wanneer hij een ring om mijn vinger schuift. Ik ben zo blij dat ik moeite gedaan heb er een beetje leuk uit te zien.
    "Je hebt geen idee hoe gelukkig je me maakt," fluistert hij voor hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik kus hem gewillig terug.
    "Je bent knettergek, Sanz," zeg ik lachend terwijl ik zachtjes op zijn borstkas sla.

    Atreyu

    "Als mijn hart het begeeft, komt dat door jou," zegt ze voor ze me kust.
    Ik neem haar in mijn armen en trek haar bovenop me. Ik druk mijn lippen liefdevol op de hare en sleur haar mee in een oneindige kus.
    Mijn hand streelt zacht over haar onderrug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik ril door zijn strelingen en krijg er kippenvel van.
    Maar ik het het niet eens koud, verre van zelfs. Ik sta helemaal in vuur en vlam, allemaal door hem. Ik bijt en zuig zacht op zijn lippen en doe mijn best om niet te laten gebeuren wat ik niet wil; de kus laten stoppen. Mijn ene hand is nog steeds verstrengeld met de zijne, en de andere glijdt over zijn prachtige lichaam, en blijft uiteindelijk door zijn haren gaan. Ik wil hem zo graag zeggen wat ik voel, wat hij met me doet, hoeveel ik van hem hou, hoe gek ik ben, maar dan zou ik alleen maar dit prachtige moment verbreken. De gevoelens kunnen wachten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Hij haalt een sleutel uit zijn zak en grijnst. "Wil je naar binnen?"
    Ik glimlach. 'Ja heel graag!' Ik stap uit de auto en kijk toe hoe hij
    een picknickmand uit de achterbak haalt. Ik steek mijn hand naar hem uit
    en glimlach.

    Liam

    "Je bent knettergek, Sanz," Ik grinnik. 'Maar als je de ring niet mooi vind
    mag je hem ruilen.' Ik neem haar hand vast en kijk naar de ring die om haar
    vinger straalt. 'Het staat wel echt heel mooi.' Fluister ik.

    Irial

    "Ja heel graag!"
    Voor ik wat kan zeggen springt ze uit de auto. Ik stap uit en neem haar uitgestrekte hand aan. Ik open de voordeur en trek haar het voorlopige lege huis aan.
    "Binnenkort staan er heel wat meer meubels in," zeg ik verontschuldigend. Ik leg een laken op de grond en zet de mand erop neer. Ik haal er wat kaarsjes uit die ik rond het laken leg en aansteek. "En dan is er elektriciteit en zo," grinnik ik.

    Camargue

    "Maar als je de ring niet mooi vindt mag je hem ruilen. Het staat wel echt heel mooi," fluister hij terwijl hij de ring om mijn vinger bekijkt. Ik neem zijn gezicht vast en kijk hem in de ogen.
    "Ik had ook ja gezegd zonder ring," fluister ik hem liefdevol toe. "Laat staan dat ik hem wil ruilen. Ik heb mijn juweeltje hier."
    Ik druk mijn lippen op de zijne en spring in zijn armen.

    Atreyu

    Ik grinnik tegen haar lippen aan wanneer ik voel dat ze kippenvel krijgt. Daarna zoen ik haar gewoon verder. Op dit moment is de buitenwereld van geen belang, enkel wij twee tellen. Haar hand gaat door mijn haren en ik geniet ervan met volle teugen.
    "Ik zou gek worden zonder je," fluister ik wanneer ik adem moet halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Madeline

    Ik kan een giechel niet onderdrukken. Dit was gewoon zo lief. Ik vond het
    totaal niet erg dat er geen meibels waren en die kaarsen in plaats van
    lichten maakte het alleen maar beter. 'Dit is zo lief.' Fluister ik en glimlach ik naar hem.

    Liam

    "Laat staan dat ik hem wil ruilen. Ik heb mijn juweeltje hier." Ik glimlach. Ze drukt haar lippen op die van mij en springt zowat in mijn armen. Met hemak vang ik haar op en hou haar stevig vast. Mijn tong streelt zacht haar lippen.

    Fedea

    Ik glimlach zachtjes.
    "Ik zou nog gekker worden dan ik nu al ben. Ik weet niet eens of ik zou overleven," zeg ik zacht.
    Voorzichtig laat ik me van hem afglijden, en kruip weer lekker dicht tegen hem aan. Weer zonder zijn hand los te laten. Ik wil hem niet laten gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Dit is zo lief," fluistert ze met een glimlach.
    "Ik geloof dat het wel een vrouwenhand kan gebruiken," zeg ik terwijl ik haar veelbetekenend aankijk.
    Ik ga op het laken zitten en trek haar op mijn schot. De mand schuif ik even aan de kant. Ik sla mijn armen om haar heen en druk mijn lippen op de hare.

    Camargue

    Ik sla mijn benen om zijn middel en druk mijn lichaam tegen het zijne. Ik krijg mijn hartslag maar niet omlaag. Ik open mijn mond een stukje wanneer ik zijn tong over mijn lippen voel gaan en laat mijn tong een beetje met de zijne spelen terwijl mijn vingers met wat zijn haar prutsen.
    "Knettergek," fluister ik lachend tegen zijn lippen aan.

    Atreyu

    "Ik zou nog gekker worden dan ik nu al ben. Ik weet niet eens of ik zou overleven."
    "Hé, waar ga je heen?" vraag ik wanneer ze van me afglijdt. Ik trek haar opnieuw bovenop me. Haar lichaam drukt tegen het mijne en laat mijn huid wat van haar warmte stelen. Ik zet een zacht kusje in haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik glimlach wanneer hij me weer op zich trekt.
    "Ik ga nergens heen, mijn liefste," fluister ik zacht.
    Kriebelend laat ik mijn vinger in zijn hals glijden en de vorm van zijn schouder volgen, en weer terug naar zijn hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Irial gaat op het kleed zitten en trekt me op zijn schoot. Ik moet mijn jurkje iets omhoog trekken zodat mijn benen naast hem op de grond kunnen steunen. Zijn armen lighen rond mijn liachaam en hij kust me. Met een glimpach kus ik hem terug en lef mijn handen in zijn nek.


    Liam


    'Waarom.zit je toch altijd in mijn haar.' Grinnik ik en.kus haar opnieuw. Ik zet haar op het aanrecht om mjjn handen over haar rug middel en nek te laten gaan. Ze was perfext. Perfect voor mij.

    Atreyu

    "Ik ga nergens heen, mijn liefste," fluistert ze.
    Ik moet lachend wanneer haar vinger zo licht over mijn lichaam gaat dat het kriebelt. Wanneer hij opnieuw in mijn hals komt bijt ik er zacht in en maak een gromgeluidje. Ondertussen laat ik mijn hand op hetzelfde plekje van haar onderrug rusten als net.


    Camargue

    "Waar zit je toch altijd in mijn haar?" grinnikt hij. Voor ik kan antwoorden drukt hij zijn lippen weer op die van mij. Ik voel hoe hij me op het aanrecht zet en zijn handen over mij rug, middel en nek laat gaan.
    "Ik kan gewoon niet van je afblijven," zeg ik met een verontschuldigend glimlachje. "En omdat ik van je hou."
    Het heeft er niks mee te maken, maar ik wilde het gewoon even zeggen.

    [Weet even niks voor Iri, maar ik ga toch slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grinnik zachtjes en druk mijn lippen op de zijne. Mijn hand laat ik in zijn hals rusten, terwijl ik zacht op zijn lip bijt. Ik laat mijn hoofd voorzichtig rusten op zijn borst terwijl mijn hand cirkeltjes tekent op zijn borst. Ik denk even na over onze relatie. Het voelt zo volwassen en natuurlijk aan, dat het bijna abnormaal is. Teder druk ik mijn lippen op zijn borst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik glimlach en druk mijn lippen in haar nek. 'Ik hou ook van jou' Prevel ik en kijk haar diep in de ogen. Dat ze met me wilde trouwen was gewelsig, ik weet dat we jong zijn maar ik wilde dit voor ik dood zou gaan en ik wist en voelse gewoon dat Camargue de ware voor mij was.

    Camargue

    "Ik hou ook van jou," prevelt hij terwijl hij me diep in de ogen kijkt. Ik voel mijn wangen gloeien alsof ik een flinke zonnebrand heb opgelopen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en mijn hand op zijn borstkas. Met een glimlachje kijk ik naar de fonkelende ring om mijn vinger. Simpel, eenvoudig, perfect.
    "En wat wil je nu gaan doen met je verloofde?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "En wat wil je nu gaan doen met je verloofde?" Ik voel me oplichten bij het
    woord 'verloofde.' Ik moet glimlachen en haal mijn schouders op. 'Zoveel
    mogelijk bij je zijn.' Zeg ik zacht en kus Camargue haar wang. Als ik ooit
    mijn ware liefde moest aanwijzen was zij het. Dat wist ik zeker.

    Madeline

    Ik had mijn schoenen uit gedaan en draaide een plukje haar rond mijn vinger.
    Zacht druk ik een kusje op zijn wang. En glimlach wat verlegen naar hem.

    Camargue

    "Zoveel mogelijk bij je zijn," zegt hij voor hij een kusje op mijn wang drukt.
    Ik schud lachend mijn hoofd. Mijn rode krullen dansen vrolijk om mijn gezicht heen.
    "Ik bedoel nu," zeg ik met een glimlachje. Tergend langzaam breng ik mijn hoofd dichter bij het zijne en druk mijn lippen op die van hem. Plots wordt er op de deur geklopt.
    "Oh, juist. Pizza," zeg ik zacht. "Of Melody."

    Irial

    Wanneer Madeline haar schoenen uitgedaan heeft en een kusje op mijn wang drukt kan ik niet anders dan glimlachen. Ik til haar van mijn schoot en schuif de mand naar haar toe. Dan neem ik één van haar voeten in mijn handen om die zacht te masseren. Zelfs haar tenen vind ik schattig.
    "Er zit wel wat in de mand om op te peuzelen als je honger hebt," zeg ik met een glimlach terwijl ik mijn handen verder laat werken. Ik kijk haar in de ogen en voel mijn wangen zo rood als haar haren worden.

    nieuw topic

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 15:09 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.