• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Seryna L'amoure

    'Moet vast cool zijn?' zei Adriana enthousiast. Ik knikte. 'Zolang die van jou, Adriana, maar niet in mijn dromen terecht komt en Ninjan maar geen waanbeelden creëert, zijn ze echt Über cool!' zei ik en keek naar Latoya. 'Mijne kan bloed besturen, waarbij hij totale macht over het lichaam kan nemen' ik gaf Latoya een aai en keek om mij heen. 'En waar is iedereen?! Jezus, ligt iedereen al in bed of zo?' riep Ichigo nog verontwaardigd 'Weet ik veel? Saai zeg, iedereen weg' Ik rolde met mijn ogen en keek om me heen hoe we hier met z'n drieën stonden.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 11:33 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Liam Oliver Sanz - Moose

    ik leg de gitaar weg en ga voor het raam staan. Ik zie drie meisjes staan en
    herkwn er eentje. Het knappe meisje van bij de lift. Wat verveeld haal ik een hand door mijn haar. 'Ik ga naar buiten.' Zeg ik tegen Chase en loop de kamer uit.

    Ichigo Amane
    'Mijne kan bloed besturen, waarbij hij totale macht over het lichaam kan nemen,' zei Seryna.
    'Dat is pas scary,' zeg ik gemaakt minachtend. Daarna lach ik. 'Ik heb honger, zullen we naar de aula om wat te eten?'
    'Wanneer heb jij geen honger?' hoorde ik Ninjan zeggen en ik keek mijn panda aan. 'Jij hebt vast ook honger.'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    'Hoi, Rowan,' Ik geef Dust nog een laatste tikje tegen zijn snavel en richt mij dan terug tot Rowan. 'leuke vakantie gehad?' Met een kleine grijns keek ik toe hoe Layla rond zijn benen en koffer huppelde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Sanz - Moose Beer

    Ik wacht geduldig op de lift en ga dan helemaal naar beneden. Het
    was nog niet erg druk en ik besloot opzoek te gaan naar eventuele
    bekenden. Ik trek mijn jeans goed en kijk dan rond. Het eerste dat me
    opvalt is een meisje met bruin haar en opvalllend mooie ogen.

    Seryna L'amoure

    'Ik heb honger, zullen we naar de aula om wat te eten?' zei Ichigo. Ik knikte instemmend. 'Ik heb niks meer opgehad nadat ik was vertrokken' rustig liep ik naar de aula toe. Onlangs dat ik honger had, had ik geen zin om te haasten. 'Hopelijk is die walgelijke tonijnsoep van het menu af. Ik kan die geur niet nog een jaar aan' zei ik met een overdreven nadruk op walgelijke. 'Ik haat vis'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Ichigo Amane
    'Ik haat vis,' mompelde Seryna en ik bleef abrupt stil staan en keek haar met open mond aan. 'Hoe kan je eten nou niet lekker vinden?' Toen rook ik de geuren van eten en ik maakte een klein sprongetje en ik hoorde mijn maag rommelen. 'Yummie, etenstijd ~!'
    'Je draaft door,' zei Ninjan tegen me, maar ik voelde dat hij net zo blij was als mij. Ik haalde mijn schouders op en zette mijn capuchon op, waar twee pandaoortjes uit staken. 'YOOOSH!'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Seryna L'amoure

    Ik lachte vrolijk om Ichigo, die als een gek blij aan het doen was om eten. 'Rustig aan, er is genoeg!' ik legte rustig mijn hand op haar schouder. 'Straks ontplof je nog' fluisterde ik en lachte daarna vriendelijk. Ik haastte me een beetje om Ichigo bij te houden en al snel rook ik de zoete geur van gebakken broodjes. Dat eet ik bijna altijd bij mijn ontbijt en stiekem lust ik er nu ook nog wel één. 'Kom'

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 14:43 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    [Oke ik laat Liam wel naar iemand lopen ofzo hij is nu echt forever alone xD]

    [Ik wil wel tegen je praten maar er is al iemand anders tegen me bezig en die' s niet online (no_chears), I'm sorry.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Whoops nee, dat berichtje had ik inderdaad gemist. Bedankt!]

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Eindelijk kwam ook Jules de lift instappen.
    'Dat werd tijd,' hoorde ik Elia vanaf mijn schouder zuchtten en alweer moest ik me inhouden om niet te grinniken.
    'Mijn vakantie? Ja, geweldig,' zei ik en dacht grijnzend terug aan mijn vakantie en, nog beter, de "jongedames" met wie ik plezier had. Elia sloeg me met zijn kleine handje zacht in mijn gezicht, waardoor ik met mijn gedachtes terug in de lift kwam. 'Maar goed, leuk dus.'
    De lift stopte en we stapten alle drie uit. Liam mompelde iets over naar beneden gaan, of naar buiten, iets met een 'b' in ieder geval en ik knikte maar. Vervolgens liet ik mijn spullen vallen, trok die van Jules uit haar handen en zette die bij de mijne.
    'Kom,' lachte ik en ik nam haar handen vast. 'Dan laten we Drizzle en Elia hier en dan gaan we naar buiten, samen, alleen jij en ik, dan kun je me alles over je vakantie vertellen!'


    Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Zodra ik Lucy zag glimlachen, kreeg ik een warm gevoel.
    'Zie je wel dat je het kan?'hoor ik Momo met een lachje zeggen en ook ik lach kort met hem mee.
    'O, dat doe je slim,' zeg ik als Lucy zegt dat ze haar tassen op dezelfde kamer heeft gezet als vorig jaar. 'Ik heb dat nog niet, ik hoop dat ik op een andere kamer kom want vorig jaar zat ik alleen. Dat is.. Niet gezellig, laat ik het zo zeggen,' grinnik ik kort. 'Wil je eerst kijken welke kamer je hebt, of liever eerst je spullen halen?'


    everything, in time

    [Is goed :D]

    Luel ~ Jolan: Beheerst vuur

    Als ik klaar ben met mijn tas uitpakken kijk ik op hoe een jongen binnen loopt (Liam). Hij gaat bij het raam staan kijken en verlaat de kamer dan meteen weer. Zijn totum blijft achter.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk achterom als ik merk dat ik iets mis. Moose.. Waaar was dat beest?
    'Moose?' Vroeg ik zacht en liep een eindje terug. 'Moose!' Ik begon heen en
    weer te lopen opzoek naar de bruine beer die me altijd achterna kwam.

    Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
    Bezord keek ik naar Drizzle, wie mokkend op mijn koffer ging zitten en iets mompelde.
          ''Hmmm ik weet niet,'' Het was niet dat ik niet met Chase mee wilde, ik wilde graag met hem mee, maar Drizzle deed zo raar de laatste tijd. Ik zuchtte zacht. ''Oké, maar niet te lang.''


    Big girls cry when their hearts are breaking