• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^

[url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]

| Reality is for people that lack imagination |

Liam Oliver Sanz

'Fack, dat is helemaal bovenaan!' Ik kijk hem schuin aan. 'Dat is wat jij erg vind kijk nou eens goed!' Ik wijs naar het prikbord. 'Ze hebben gewoon mijn hele fucking naam erop gezet, niet iedereen hoeft te weten dat mijn 2e naam Oliver is.' Zucht ik en kijk boos naar het bord. 'Kom laten we maar gaan.' Ik til mijn tas op en loop naar de liften. Moose loopt naast me mee. Het zou zo fijn als hij ook een tas kon dragen. In mijn rechterhand hield ik mijn tas en in mijn linkerhand mijn gitaartas.

Ichigo Amane
    uiteindelijk stopte ik met dansen, het was weer mooi geweest voor vandaag. 'Kom Ninjan,' zei ik en ik liep samen met mijn panda naar de slaapzaal. Ik was benieuwd of er bekenden waren. Toen ik de deur opendeed waren er verschillende meisjes, maar ik kon ze geen van alle. waar waren alle bekenden gebleven? Ik haalde mijn schouders op en gooide mijn spullen op een van de bedden. 'Yo mensen die ik niet ken, ik ben Ichigo ~!'

Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Serieus dude, jij vindt het erger dat er 'Oliver' staat dan dat je naar de 4e verdieping moet? Jij bent echt niet helemaal goed snik,' het kwam er bozer uit dan bedoeld, vooral omdat ik gewoon echt geïrriteerd was dat we zo ver naar boven moesten. Ook al was er een lift. Als die buiten gebruik zou raken, moesten we al die trappen op lopen.
    En ik had nog altijd Jules niet gezien.
    'Chase, je gedraagt je echt als een klein kind nu. Jules komt wel en je kunt die trappen makkelijk oplopen, je conditie is prima.' Kut totums. 'Dat hoorde ik.' Ik rolde met mijn ogen, keek Elia nogmaals geïrriteerd aan en liep toen achter Liam aan. 'Als de lift stuk raakt, mag jij me de trap op dragen, Liam,' zei ik half als grap en half serieus.

Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Even keek ik Momo aan, die om mijn nek hing. 'Het is goed,' knikte hij. 'Vertrouw haar, praat met haar, help haar.' Ik knikte en wierp mijn blik weer op Lucy.
    'Dat spijt me echt enorm voor je, is er iets wat ik voor je kan doen?' Ik dacht even na, misschien was een ander onderwerp beter. 'Kom, laten we anders gaan kijken bij wie jij op de kamer zit. Maar als er iets is wat ik voor je kan doen, dan geldt dat aanbod nog steeds. Ook als je met iemand wil praten,' glimlachte ik.

everything, in time

Adriana Minola

'Yo mensen die ik niet ken, ik ben Ichigo ~!'Hoorde ik een meisje zeggen. Ik keek op van bed, en zag dat er een nieuw meisje de slaapzaal was ingekomen. "Haai!" Roep ik uitbundig.

Take me to wonderland

Ichigo Amane
    'Yo ~!' riep ik terug en ik sprong bij het meisje op bed die me enthousiast begroet had. 'En jou naam is?'

Liam Oliver Sanz

'Serieus dude, jij vindt het erger dat er 'Oliver' staat dan dat je naar de 4e verdieping moet? Jij bent echt niet helemaal goed snik,' Ik rol met mijn ogen. 'Jou tweede naam is niet Oliver dus je mag niet klagen.' Mijn naam spreek ik vol afschuw uit. 'Als de lift stuk raakt, mag jij me de trap op dragen, Liam,' Ik kijk Chase aan. 'Ik zou het kunnen maar ik til liever een van de leuke meisjes hier.' Grijns ik. De lift is er. 'Waarom doe je zo? Je doet altijd anders als je met Chase bent.' Ik werp een blik op Moose die meer zegt dan duizend woorden en hij houd zijn mond.

Jules Jólé Montgomery. - Papegaai - Drizzle.
    Zoekend naar Chase liep ik rond. Drizzle zat tevreden, pratend op mijn schouder en keek iedereen aan die langs ons liep. Zachtjes fluisterde hij naar me wat hij vond van diegene en grinnikte.
          ''Drizzle,'' lachte ik, maar probeerde toch streng over te komen.
          ''Wat? Die kat was gewoon raar?'' zei Drizzle onschuldig en hield zijn kop scheef. Lachend schudde ik mijn hoofd en aaide over de blauwe veren op zijn hoofd heen.
          ''Nu nog even Chase zoeken,'' fluisterde ik meer tegen mezelf dan tegen Drizzle.
          ''Och, Chase.''

Big girls cry when their hearts are breaking

Adriana Minola

'En jou naam is?' Vroeg ze toen ze op mijn bed sprong. "Ik ben Adriana," zei ik vrolijk. "En jij bent dus Ichigo?"

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:16 ]

Take me to wonderland

Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Stel je niet zo aan, er is helemaal niets mis met Oliver!' Het kwam er geïrriteerd uit, maar toen hij zei dat hij liever een van de meisjes zou tillen, moest ik lachen.
    'Zo mag ik het horen, makker.' Elia sloeg me tegen mijn hoofd en wees ergens heen, ik volgde zijn vinger en lachte. Eindelijk!
    'Wacht even, Liam, over tillen gesproken.' Ik liet mijn koffers vallen, liep met versnelde pas naar Jules, tilde haar op en zoende haar. Snel daarna liet ik haar echter weer los. Dat was niet mijn bedoeling. Ik veegde de lach van mijn gezicht en plooide mijn gezicht terug in zijn 'I don't care'-look.
    'Waar was je nou?'

everything, in time

Jules Jólé Montgomery. Papegaai - Drizzle.
          ''Kijk uit,'' kirde Drizzle toen hij van mijn schouder was afgevallen. Hij kon zichzelf gemakkelijk opvangen met zijn vleugels, maar Drizzle hield van drama en liet zich daarom een beetje op de grond vallen. Verontwaardigd vloog hij weer op, ging weer op mijn schouder zitten en keek giftig naar Chase.
          ''Sorry, het zat even niet mee.'' zei ze onschuldig en probeerde zo lief mogelijk te glimlachen. ''Hoe gaat het?''

Big girls cry when their hearts are breaking

Ichigo Amane
    'Jaaaaaaa,' zei ik tegen Adriana. 'Ichigo betekent aardbri in het Japans, leuk he?!' rarelde ik, ik was er serieus trots op dat mijn naam aardbei betekende. Aardbeien waren schattig. 'Morgen is het maandag, dan beginnen de lessen weer...' zei Adriana en ik grijnsde, ik had er zin in.

Liam Oliver Sanz - Moose Beer.

'Stel je niet zo aan, er is helemaal niets mis met Oliver!' Ik rol met mijn ogen hij wist niet waar hij het over had. 'Zo mag ik het horen, makker.' Ik grijns en zie Jules op de achtergrond. 'Wacht even, Liam, over tillen gesproken.' Hij rent naar haar toe. 'Liam doe even normaal zo ben je normaal gesproken niet.' Zegt Moose op zurende toon. Ik zucht. 'Laat het Moose.' Ik druk op het knopje van de lift en wacht tot Chose terug kwam. 'Liam jij bent niet het soort jongen van one-night stands en ik weet heel goed wie je leuk vind.' Ik werp Moose een boze blik. 'Waar zit ik opgescheept met jou.' Sis ik.

Seryna L'amoure
    Ik merkte dat latoya weer terug was gekomen en bedacht me dat ik maar beter weer terug kon gaan naar de slaapzaal.
    Vrolijk liep ik de slaapzaal binnen en zag nu meerdere zitten of staan. 'Hello world, here I am!' zong ik lachend en liep naar mijn bed. Mijn koffer was al uitgepakt, dus zocht ik naar mijn iphone om even te melden dat ik veilig terecht was gekomen. 'Vergeet je niet iets?' hoorde ik naast mij. Ik keek omlaag en grijnsde naar Latoya die mij smekend aankeek. 'Ik was het bijna vergeten, hier!' ik pakte snel een hondenkoekje en gooide die naar Latoya toe. Sinds ze ooit een hondenkoekje op had kan ze niet meer zonder. 'Gek beest' zei ik grinnikend en stuurde snel een berichtje.

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 21:34 ]

Cool Story Bro, Tell Us Again

Lucy Benneth

‘Dat spijt me echt enorm voor je, is er iets wat ik voor je kan doen?’ vroeg ze waarop ik licht aarzelde. ‘Kom, laten we anders gaan kijken bij wie jij op de kamer zit. Maar als er iets is wat ik voor je kan doen, dan geldt dat aanbod nog steeds. Ook als je met iemand wil praten,’ glimlachte ze. Een glimlach verscheen ook op mijn gezicht. ‘Dat waardeer ik enorm, echt waar,’ zei ik tegen haar en liep met haar mee. Ik praatte niet graag over mijn thuis situatie, het was iets wat ik probeerde achter me te laten zodra ik hier kwam en dat was niet bepaald gemakkelijk. Het zal je opluchten als je het met iemand kunt delen. Even keek ik naar Shadow, hij spinde licht en kneep even zijn oogjes dicht. Misschien, voor nu ga ik er nog niet teveel over zeggen en aaide hem licht over zijn kop. ‘Ik heb mijn tas trouwens op dezelfde kamer als vorig jaar gezet,’ zei ik daarna tegen Katherine en gebaarde in de richting waar mijn kamer was.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Adriana Minola

'Ichigo betekent aardbri in het Japans, leuk he?!' ratelt ze.
    "Omg, ik hou van aardbeien." Zeg ik vrolijk. Ze grijnst wanneer ik begin over de lessen van morgen. "Ik heb er ook zin in" glimlachte ik.

Take me to wonderland