• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.

Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!

Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

We zoeken nog 2 leraren ~!!

Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^

[url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]

| Reality is for people that lack imagination |

[Is het vandaag zondag?]

Luel ~ Jolan: Beheerst vuur

Ik kom de jongens slaapzaal binnen, waar alleen nog maar lege bedden staan. Ik gooi mijn tas op een willekeurig bed en wil de ruimte weer uitlopen, als ik bedenk dat ik toch niets anders te doen heb. Ik laat me op mijn bed vallen en begin mijn tas uit te pakken.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

Nog voor ik antwoord kon geven was Seryna al binnen gekomen en vloog Dust, die er duidelijk genoeg van had dat ik zat te klooien met zijn veren, de deur uit. Met een grijns kijk ik de twee meiden aan en ga rechtop zitten.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Seryna L'amoure
    Latoya gromde zachtjes terug en bleef koppig naar Ivana kijken. Ik schudde mijn hoofd afkeurend naar Latoya die in mijn koffer sprong zodra ik hem opende 'Het zelfde' zei ik glimlachend en pakte mijn koffer uit. Het was best warm buiten en deed mijn vestje uit die ik op het bed gooide. Meteen sprong Latoya erop. 'Ze bewaakt echt alles wat van mij is' al snel was mijn koffer uitgepakt. 'Ik ga beneden even afkoelen! Het is niet te houden hier' zei ik glimlachend en stond op, gevolgd door Latoya.
    Eenmaal beneden zag ik nogsteeds een paar dansende mensen.

Cool Story Bro, Tell Us Again

Lucy Benneth

Met een zachte speelse grom sprong hij weer van me af waardoor ik de kans had om overeind te komen. Terwijl ik mijn kleren afklopte keek ik lachend naar de speelse sneeuwpanter. Het was overduidelijk dat hij van de lange reis een flinke energie stoot had gekregen en die nu even kwijt moest. Rennend, springend en grommend sjeesde hij op en neer terwijl ik even op het lage muurtje ging zitten.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Met Elia op mijn schouder zet ik de koffers bovenaan de trap.
    'Soms zou ik willen dat je een mens was, dan kon je me tenminste helpen sjouwen' zucht ik geïrriteerd terwijl ik met mijn vinger tegen Elia's hoofd tik.
    'Au, hey man, ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik had ook graag wat stoerders willen zijn, zoals een, weet ik het, beer of tijger. Die zie je hier zo veel. Maar nee, ik ben een aap. Van alle mogelijke dieren een freakin' aap. Wrijf het er nu maar niet in.' Ik grinnik en aai hem over zijn bol.
    'Komt goed.' Ik veeg met mijn handen langs mijn broek en kijk rond of ik Jules ergens zie, wat helaas nog niet het geval is. Net als ik wil opgeven zie ik wel iemand anders: Liam. Met een brede glimlach loop ik op hem af.
    'Liam, dude! Hoe is het, vriend?' samen met Liam doe ik onze gebruikelijke handdruk, waarnaar er een korte knuffel volgt. Godzijdank komt Liam na iedere vakantie terug, ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten doen.

Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Ik ben nog maar net binnen, als ik alweer bijna omver gelopen wordt door een sneeuwpanter. Ik herken deze meteen, hij is van Lucy. Als ik ook haar zie lopen glimlach ik even.
    'Hoi,' zeg ik, maar ze lijkt het niet eens te merken. Vervloekt, Katherine, durf nu toch eens wat. Ik schraap mijn keel, loop beter op Lucy af en probeer het nogmaals: 'Hallo, Lucy. Hoe was jouw vakantie?'
    Fijn, is dat alles wat ik kan bedenken? Dat is wel de meest stomme vraag die je kunt stellen, onorigineel.

[O, sorry, deze is in tegenwoordige tijd. Te lui om alles te veranderen dus volgende keer wordt verleden tijd. (: ]

everything, in time

Liam Oliver Sanz

'Liam, dude! Hoe is het, vriend?' Er verschijnt een grijns op mijn gezicht wanneer ik Chase zie. Hij maakte deze school nog een soort van dragelijk. 'Ja goed met jou dan?' Antwoord ik wanneer we onze gebruikelijke begroeting gehad hebben. 'Goed je weer te zien hoeveel harten heb je deze zomer gebroken?' grijns ik terwijl zijn totum ook gedag zeg.

Lucy Benneth

Als ik merk dat Shadow zich weer een weg naar binnen heeft bevonden, sta ik op en loop rustig achter hem aan. Op dit soort drukke momenten was hij soms zo lomp dat hij niet altijd uitkeek waar hij heen rende en nog weleens iemand onderuit wilde lopen. ‘Hallo, Lucy. Hoe was jou vakantie?’ hoorde ik plots langs me en zag dat katherine ook was aangekomen. ‘Hey! Mijn vakantie..ehm, ging wel,’ antwoorde ik, haalde lichtjes mijn schouder op en glimlachte daarna vriendelijk naar haar. Ik was graag overal, behalve thuis. ‘En hoe was jou vakantie?’ vroeg ik haar terwijl ik Shadow vastgreep toen hij voor de zoveelste keer voorbij gerend kwam. Nu is het wel even genoeg en wierp hem een strenge blik toe.

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:32 ]

'Kon niet beter,' antwoordde ik op zijn vraag. Het klonk misschien raar, maar ik zat liever op deze school dan thuis. Hier was namelijk meer te beleven, mijn gezin bestond uit saaie mensen en, al zou ik dat nooit hardop zeggen, ik zat ook liever hier omdat ik dan bij Jules was.
    'Geen,' hoorde ik Momo zeggen. 'Zeg hem dat je geen harten hebt gebroken, zo is het toch? Aangezien je trouw bent aan je liefje.' Ik keek mijn totum even boos aan.
    'Te veel, een stuk of elf, twaalf, denk ik. Tja, wat wil je dan met zulke looks?' zei ik en even schoot ik in de lach van mijn eigen grap. 'Hoe zit dat met jou dan? Nog altijd geen vriendin? Scharrels misschien?' Het was fijn om weer even normaal te kunnen praten met iemand.

everything, in time

Seryna L'amoure
    Als een gek begon Latoya naar het dansende groepje te rennen en mee te dansen. Ik grijnsde en liep naar een muurtje toe. Ze had er duidelijk plezier in, ik kon haar het beste gewoon laten gaan. Terwijl ik in de schaduw op het muurtje zat zag ik stuk voor stuk hoe er nieuwe gezichten voorbij kwamen. Terwijl ik een stukje haar voor mijn ogen wegblies keek ik naar de lucht. Er waren weinig wolken, maar toch kon ik er wel wat vormen in zien. Voor ik het wist lach ik op het muurtje naar boven te staren, terwijl mijn Totumdier aan het dansen was.

[Yeah, wie is de mol. Ik reageer eventjes niet hihi]

[ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:35 ]

Cool Story Bro, Tell Us Again

Katherine Mary Fowler | 18 | Fret ~ Momo
    Yeah, I did it, ik had een gesprek aangeknoopt. Goed begin van de nieuwe schoolperiode.
    'Mijn vakantie was prima, maar waarom wil je dan niet thuis bij je familie zijn?' ik kon me dat niet voorstellen, thuis was mijn favoriete plek. Er was niets beters dan mijn eigen bed in mijn eigen kamer met de mensen die ik het meest mocht. Het was voor mij dan ook moeilijk voor te stellen dat anderen dat dit voor anderen niet gold, dat er ook gezinnen waren waar het thuis slecht ging.
    Ik zag hoe Lucy Shadow een strenge blik toewierp en glimlachte naar Momo, ik was blij dat hij een rustig wezen was. Hij en ik waren perfect op elkaar agestemd.

everything, in time

Adriana Minola

Toen ik me een beetje vermoeid voelde van het dansen, stopte ik en strompelde naar mijn tassen die nog in het midden van de gang stonden. Esra was duidelijk nog te druk bezig met dansen, en dus liet ik haar maar doen. Ik pakte mijn tassen op en liep richting de slaapzaal.

Take me to wonderland

Liam Oliver Sanz

Ik grijns. Chase en zijn looks, wat had hij toch een ego. Maar ik mocht hem. 'Hoe zit dat met jou dan? Nog altijd geen vriendin? Scharrels misschien?' Ik haal mijn schouders op. 'Happy single.' Glimlach ik en til mijn tas op. 'Achja ik merk wel of ik een interesante dame tegenkom.' Ik kijk hem aan. 'Zullen we onze kamer zoeken? Ik wil graag mijn spullen kwijt hebben.'

Lucy Benneth

‘Mijn vakantie was prima, maar waarom wil je dan niet thuis bij je familie zijn?’ reageerde Katherine. Oeps, had ik dat hardop gezegd? Even keek ik bedenkelijk naar Shadow, die zich nu op de grond had laten vallen en met een licht zwiepende staart rondkeek. ‘Mijn vader is niet echt meer een gezellig persoon sinds mijn moeder is overleden, zijn dagelijkse bezigheden zijn het leegdrinken van whiskey flessen en sigaretten roken,’ antwoordde ik zacht en trok even mijn neus op. Als ik er aan dacht werd ik er al ziek van. De enige reden dat ik er nog woonde kwam doordat ik vrijwel het hele jaar hier doorbracht en dus alleen met vakanties thuis was.

'Pst, je vriend praat tegen je!' Verdraaid! Ik was niet aan het opletten en nu heb ik gemist wat Liam zei. Ik keek Elia vragend aan, maar hij wilde niet zeggen wat Liam had gezegd. Kinderachtig zeg.
    Ik kon er niets aan doen, ik was aan het kijken of ik Jules nu wel ergens zag. Waar ís dat kind toch?
    'Eh, kamers? Ja, ja is goed.' Ik voelde me niet schuldig dat ik niet had geluisterd, ik mocht immers zelf bepalen waar ik mijn aandacht bij wilde houden en ik vond Jules nu wel even belangrijker. Lul dat ik was, ik had tegen mezelf gezegd dat ik niemand tussen mij en mijn vrienden zou laten komen.
    Nog één keer keek ik snel rond en daarna pakte ik mijn koffers.
    'Kom, je hebt gelijk. De spullen lijken elk jaar wel zwaarder te worden,' zeurde ik terwijl ik met Liam naar binnen liep. Op het prikbord hing een lijst met de kamerverdeling.
    "Liam Oliver Sanz & Chase Daniël Mathews - Verdieping 4: 124"
    'Fack, dat is helemaal bovenaan!'

everything, in time

Adriana Minola

Ik sleepte mijn koffers de slaapzaal binnen, waarna ik me even liet vallen op mijn bed. "Hey," zei ik tegen de mensen in de kamer van op mijn bed. Ik draaide mezelf om waardoor ik op mijn buik kwam te liggen.

Take me to wonderland