• Heey,

    Ik heb dus een hard bolletje op mijn middelvinger. -hoe komt dat nou weer?-
    Ik moest vorige week, bij mijn oma helpen dus ik ging helpen met de strijk. Oké geen probleem, daarna toen ik klaar was moest ik de strijkplank opruimen terwijl m'n oma naar de tuin ging. Dus ik wil die plank opruimen, raakt mijn middelvinger tussen die plank en die (spring?)veer. Dus ik haal mijn vinger er uit, kan ik hem niet meer buigen, en kwam er zo'n hard bolletje op mijn middelvinger te staan. Kwam m'n ma me ophalen want ik zou nog naar een feestje gaan. Toen had mijn moeder mijn vinger zeg maar 'recht' getrokken, kreeg ik mijn vinger niet meer gebogen, stond mijn vinger zeg maar telkens in de 'fuck you,' houding. Dan had ik mijn vinger maar onder de koude kraan gedaan deed dat fucking veel pijn, maar ik kon hem weer bewegen enzo. Maar nu staat dat 'bolletje', het is meer een soort verdikking van mijn middelvinger aan de linkerkant, er nog steeds. En dat voelt hard aan. Dat is niet echt normaal, maar oké. Ik dacht dat zal wel weg gaan, niet dus-.-'. En nu doet dat 'bolletje' pijn als mijn wijsvinger er tegen komt.

    Weet iemand misschien wat dit is?:$
    & ik kan nu even niet naar de dokter, omdat die op vakantie is.-.-'
    Zou mijn bot misschien wat verschoven kunnen zijn?

    Bedankt voor het lezen.

    Xx FrozenBiatch

    [/Edit] Ik ga zo naar de dokter, dus ik zal het zo weten wat ik heb.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 13:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik denk dat het een blaar is.


    Think before you act.

    Ga dan naar een dokter van wacht? Of hebben jullie dat niet? Of ga gewoon naar het ziekenhuis?

    River schreef:
    Ik denk dat het een blaar is.


    Nee dat heb ik niet, ik heb al een paar maanden terug eens een blaar gehad en daar lijkt het niet eens op. Dus dat is het denk ik niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat heb ik ook bij mij is het van het schrijven. Misschien is het eelt ofzo? Maar het is normaal.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Dat heb ik ook bij mij is het van het schrijven. Misschien is het eelt ofzo? Maar het is normaal.


    Hmm, zou kunnen, maar ik had niet niet voor ik die plank had opgeruimd.-.-' Dus daarom vraag ik me af wat het is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Killjoy schreef:
    Ga dan naar een dokter van wacht? Of hebben jullie dat niet? Of ga gewoon naar het ziekenhuis?


    Dokter van wacht, wil ik niet naar toe. Dan moet ik drie uur wachten omdat ik geen afspraak heb enzo.(was vorige keren ook zo,) En het ziekenhuis vindt ik wat overdreven.:X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Vjnzxlkcjlkxncgoor. Ik denk dat je toch maar even langs de dokter moet gaan. Je kunt er nu wel over gaan speculeren, maar daar schiet je niks mee op, omdat je het toch niet zeker weet. Go see the doctor!


    "I shut my eyes in order to see.'

    [/edit] Ik ga zo naar de dokter, dus ik zal het zo weten wat ik heb.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hihihi, ik dacht toen ik de titel las dat het over zo'n broodje ging :Y)
    Maar wel goed van je om even langs de dokter te gaan, ja. (: Succes daar!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Misschien een stuk kraakbeen dat is losgesprongen of een stukje van de bot dat is gespleten. Ik weet het niet, maar veel succes bij de dokter (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right