• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    [Je mag Lucy en Katherine wel komen vervelen?:3 ]


    everything, in time

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Ik grijns even in mezelf en geef Dust een duwtje. 'Wat denk je lieverd?'
    'Van?' De glimlach die hij niet kon tonen hoorde je zo in zijn stem. 'Laat maar, aan jou heb ik ook niets.' Voor het eerst in al de jaren dat ik op deze school zat loop ik naar de bak met roosters en zoek dat van mij terwijl ik uit mijn ooghoeken even naar de jongen naast me kijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Humble schreef:
    [Je mag Lucy en Katherine wel komen vervelen?:3 ]

    Oké, maar ik lees nu dat die het over kamers hebben. Maar de meisjes slapen toch gewoon bij op hun slaapzaal en de jongens op die van hun, allemaal bij elkaar?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Praat ze nou tegen Liam of Dust? :8]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Geiriteerd haal ik een pen uit mijn tas en kras op het rooster dat aan de
    muur hangt. Liam Oliver Sanz Tevreden kijk ik ernaar en stop
    de pen terug in mijn zak. Dan werp ik weer een blik op het meisje. Zodra
    we oogcantact hebben kijkt ze weg. Ik glimlach en leun tegen de muur aan.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:36 ]

    [Duts? :'D Ze praatte tegen der uil (:]

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Ik grinnik even als ik zie dat hij zijn middelste naam doorstreept. Dust daarentegen liet even een dramatische zucht horen in mijn oor, iets wat hem een tik tegen zijn snavel opleverde. 'Iets tegen je tweede naam?' Vroeg ik grijnzend aan de jongen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [@Diapal wrm verveel je je? :(]

    Annabeth Rain Prince

    De deuren gingen open en er kwam een meisje binnen. Ik had haar weleens eerder gezien... Alira McPark... dacht ik. 'Hallo,' zei ik en stak mijn hand uit. 'Annabeth Rain Prince, maar mijn vrienden noemen me Beth of Betty of Anny. En jij bent Alira, als ik me niet vergis?'

    [srry dat het zo kort is...]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:41 ]

    [Ghehe spel fout (A)]

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Iets tegen je tweede naam?' Ik grijns en knik. 'Ja eigenlijk wel,
    maar goed niemand kiest zijn eigen naam dus ik moet er mee leren leven.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Maar nu jij mijn naam weet mag ik die van jou
    toch ook wel weten?' Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk haar
    afwachtend aan.

    [ Oeps.D: Als jij dan even iets wilt schrijven, dan negeren we de rest wel, haha.:'D ]

    Chase Daniël Mathews
    'Je moet sorry zeggen.' 'Pardon? Elia, hoor je wel wat je zegt? Ik zeg NOOIT sorry,' snauwde ik. Elia sloeg me weer en keek me streng aan.
    'Ik ben je Totum en daarom heb ik altijd gelijk.' Pure onzin, maar toch liep ik naar de meisjesnamen en zocht naar Jules. Toen ik haar gevonden had haalde ik diep adem. 'Zeg het,' zei Elia in mijn oor. Ik ademde uit en vervolgens opnieuw in. 'Ik.. Ik vraag me af waar je koffert nu zijn, zeker niet verdwenen hè?' Ah, zo dichtbij!


    everything, in time

    Jules Jólé Montgomery.
    Verbaasd keek ik op toen ik zijn stem hoorde en glimlachte zwak.
    ''Sorry,'' zei ik, terwijl ik op stond van de stoel en meteen pakte ik zijn hand vast. Voorzhctig lachte ik en hoopte dat hij me zou vergeven.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    'Maar nu jij mijn naam weet mag ik die van jou toch ook wel weten?' Ik grijnsde even en beet kort op mijn lip. 'Laat ons zeggen dat mijn naam ook niet één van de leukste is.' Ik knipoogde even en draaide me dan om richting eetzaal.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Laat ons zeggen dat mijn naam ook niet één van de leukste is.' Ze knipoogt
    en draait zich dan om. Ik frons en zet een paar snelle passen om naast haar
    te kunnen lopen. 'Jij bent ook niet erg eerlijk, ik wil het nu toch
    wel graag weten hoor.' Grijns ik en kijk haar aan. 'Ik zal niet lachen.'
    Voeg ik er met een lach aan toe. Moose loopt achter me aan en lijkt niet te begrijpen waarom ik dit allemaal doe.

    Chase Daniël Mathews
    'Het is je vergeven,' zei ik waarnaar ik haar een kusje op haar voorhoofd gaf en haar daarna tegen me aan trok. Ik legde mijn kin op haar hoofd en kon het niet laten om even te grijzen. Is het me toch gelukt om weer geen sorry te zeggen, ik ben echt té goed. In liet Jules weer los en keek iets naar beneden, zodat ik haar aan kon kijken. 'Vannacht, als iedereen slaapt piepen jij en ik er even tussenuit om samen naar de sterren te kijken.' Dit was mijn manier van sorry zeggen, maar ze kon beter niet weigeren.


    everything, in time

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Liam had me in een paar stappen ingehaald en grijnsde even breed voor mezelf. Ik draaide me om en gaf hem een zacht klopje op zijn wang. 'Ik ben nu eenmaal niet erg eerlijk.' Met een glimlach draaide ik me terug om en dook de eetzaal in. Op mijn hakken maakte ik een snel een half rondje. 'Het is Eleanore trouwens.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jules Jólé Montgomery.
    Ik glimlachte en knikte toen. ''Graag en misschien dit keer geen Drizzle en Elia?''
    Ik duwde me een beetje af van Chase en keek omhoog naar hem.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    'Ik ben nu eenmaal niet erg eerlijk.' Ze geeft me een klapje op mijn wang.
    Dan duikt ze de overvolle kantine in. Ze draait een rondje op haar hakken
    en kijkt me lachend aan. 'Het is Eleanore trouwens.' Ik grijns. 'Leuk je te ontmoeten.' Na deze woorden verdwijnt ze de kantine in. Ik schud mijn hoofd.
    Een bijzonder meisje was het, dat wist ik nu al.