• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Emina Danitsja

    Ik ga boven aan de trap zitten. Ivana komt naast me liggen en ze legt haar kop op mijn schoot. Ik kan zo de hal inkijken. Hier en daar staan wat leerlingen bij elkaar maar ik zie nog niemand die ik ken. Ivana maakt een jankend geluid.
    "Ik weet het." zeg ik zachtjes.
    "Ik wil hier ook niet meer zijn. We moeten nog een jaartje. Houd het vol."
    Ik aai haar over haar zachte vacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Liam Oliver Sanz

    Blijkbaar ben ik niet de enige die naar de dansende mensen kijkt want er ontstaat een soort circel rond ze. Ik vind het leuk dat ze gewoon doorgaan ookal worden ze nu bekeken door een heel stel mensen.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Ik zuchtte nog een laatste keer diep en stapte dan over de drempel. Het was redelijk druk binnen en ergens in het midden stonden een paar mensen rare dansjes te maken. Ik kreunde luidop en wierp hen even een 'what the hell-'blik toe voor ik de trappen op liep en naar de kamers doorging. 'Eindelijk thuis.' mompelde ik zacht terwijl ik op mijn vertrouwde bed neerplofte. Ondanks mijn afkeer voor school voelde het toch meer als thuis dan mijn echte thuis.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Ik stapte op mijn fiets en reed naar mijn school. Bah, school. Alweer een saai jaar voor de boeg. Ik zuchtte diep, stalde mijn fiets in het fietshok en zette mijn fiets op slot. Ik liep de school in en aaide Reaser die op mijn schouder zat.
    'Ik wil niet naar school,' fluisterde ik naar Reaser. Reaser gaf een knikje met zijn kopje, wat aangaf dat hij het met me eens was.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Lucy Benneth

    Shadow, wacht! Lachend rende ik achter de licht grijze sneeuwpanter aan die een sprint heeft getrokken naar het grote gebouw, wat ik ken als mijn echte thuis. Zodra ik de deuren door naar binnen was gelopen en onderweg mijn hand een keer over Shadow heen haalde, die netjes op me wachtte, verscheen er een brede glimlach op mijn gezicht. ‘We zijn weer terug vriendje,’ mompel ik zacht tegen hem terwijl hij me spinnend een kopje gaf. ‘Laten we eens kijken of we bekenden zien,’ zei ik daarna tegen hem en gezamenlijk liepen we door tot we steeds meer leerlingen tegen kwamen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:53 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    Blijkbaar waren er op deze school meer meisjes dan jongens want erg veel mannelijke figuren had ik jammer genoeg nog niet gezien. Niet dat ik een school vol mooie meisjes erg vond, maar ja om met een jongen te kunnen chillen vond ik wel prettig. Ik sta op en samen met Moose loop ik het hoofdgebouw uit naar buiten toe.

    Emina Danitsja
    Samen met Ivana loop ik naar de kamers. Van de mensen om me heen trek ik me niet zoveel aan. Als ik mijn kamer deur open doe zie ik Eleanore en Dust zitten.
    "Hi!" zeg ik tegen het meisje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ichigo Amane
    'Laten we met z'n alle dansen!' gil ik naar de mensen die lachend staan toe te kijken. Een paar totumdieren beginnen mee te doen terwijl hun eigenaren een beetje onzeker toekijken.
    'Waarom moeten we meedansen?' vraagt er iemand chagrijnig. Ik begin te fronsen en daarna grijns ik. 'Laten we er een leuk jaar van maken, je moet genieten van het leven, toch?!'


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    'Hi!' Met een kleine grijns herkende ik de stem van Emina. 'Hoi, hoe was je vakantie?' Ik zei het zonder echt op te kijken van Dust die weer eens met zijn veren had zitten knoeien waardoor die nu helemaal door de war en vuil waren.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Seryna L'amoure

    Lachend liep ik verder om naar mijn kamer te gaan, maar Latoya werkte niet erg goed mee. 'Kom op Latoya' zei ik zuchtend en pakte haar op. Gelukkig is ze niet zo zwaar en zijn poolvossen aardig klein. Met mijn tas en mijn ene hand probeerde ik Latoya zo goed mogelijk vast te houden en liep de trappen op. Erg makkelijk ging het niet, dus zette ik haar uiteindelijk rustig neer. 'Kom op meis, we gaan naar de kamers' zei ik met een knipoog en gaf een aai over haar hoofd.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Emina Danitsja
    Ik geef Eleonora een knuffel.
    "Geweldig!" zeg ik met een glimlach.
    "Alles beter dat hier. En de jouwe?"

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:02 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lucy Benneth

    Na even te hebben toegekeken hoe er een paar vrolijk stonden te dansen liepen we weer verder, richting onze kamer. Eenmaal daar aangekomen dropte ik mijn grote tas op mijn bed en keek even een keer door de ruimte heen, ik had deze plek echt gemist. Een zachte duw tegen mijn been liet me naar beneden kijken. Shadow wierp me een speelse blik toe, zette een hoge rug op en sjeesde toen naar buiten. ‘Shaaaddoooww!’ riep ik, liet mijn tas even voor wat het was en rende achter hem aan naar buiten. Zodra ik buiten kwam keek ik even zoekend om me heen, hij had werkelijk last van zijn ik-plaag-Lucy-moment. Ineengedoken zat hij achter een muurtje en zodra ik zoeken voorbij liep sprong hij overeind, tegen me aan waarop we samen op de grond vielen. ‘Maf beest,’ grinnikte ik zacht en sloeg mijn armen even om hem heen terwijl ik hem plagend en zacht in zijn poot beet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Adriana Minola

    'Laten we met z'n alle dansen!' Gilt het meisje dat uitbundig aan het dansen is "Dat laat ik me geen twee keer zeggen." Roep ik vrolijk. Even later sta ik als een gek mee te dansen, terwijl Esra op haar achterpoten probeert te staan.


    Take me to wonderland

    Seryna L'amoure
    Zuchtend kwam ik bij de slaapzaal aan en liep naar mijn bed. 'Hoi!' zei ik glimlachend tegen de mensen die er al waren en liet me op mijn bed vallen. 'Fijn om jou weer terug te zien, ookal slaap ik liever thuis' ik gooide mijn koffer op mijn bed terwijl Latoya naast mij kwam zitten. 'Hoe was jullie vakantie, meiden?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Emina Danitsja

    Ik richt me op het meisje dat net binnen is komen lopen.
    "Hi." zeg ik en Ivana gromt eventjes.
    "Is goed, schatje." fluister ik zachtjes in haar oor.
    Ivana kijkt me dreigend aan. Ik aai haar over haar kopje.
    "Mijn vakantie was prima. De jouwe?" Vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."