• Informatie vooraf: In de land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sinos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Na een lange zomervakantie gaan de kinderen eindelijk terug naar school. We beginnen wanneer iedereen weer voor het eerst op school zit. Let's play ^.^


    [url=://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=125222]Topic 2[/url]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 15:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Annabeth Rain Prince |15| Vos ~ Carmentis

    Ik stap de auto uit me Carmentis in mijn armen en geef mijn moeder een laatste knuffel voordat ze wegrijdt. Ik draai me om en staar naar het oogverblindende gebouw.
    'Nou, hier zijn we dan weer, Carry,' zeg ik tegen de vos terwijl ik naar de deur loop en die openduw. Als ik binnen ben zie ik Eleanor en Rowan samen met Dust en Layla. 'Hé, jongens!' begroet ik ze vrolijk en loop naar ze toe. Carmentis springt uit mijn armen en vergezelt me door naast me te draven.

    Alira Elle McPark |16| Cheetah ~ Nerissa
    Twijfelend stap ik uit de bus. Na 5 minuutjes lopen kom ik aan. Ik kijk omhoog. Het was verschrikkelijk groot. Langzaam loop ik naar binnen. Ik voel Nerissa naast me lopen, en ik laat mijn hand op haar vacht rusten. Ze kijkt glimlachend naar me op. "Nervous?" ik glimlach. "Altijd de eerste dag na de vakantie." ze richt zich weer op de voordeur, en samen lopen we naar binnen. Oke, first things first, waar moest ik heen?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 19:00 ]


    Tijd voor koffie.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Ik draai me op mijn hakken om als ik mijn Annabeth's stem hoor. 'Annabeth, hoi.' Zij was één van de enige vijftienjarigen die ik echt kende, de rest kende ik alleen maar van gezicht of van voorbij te komen in de roddels die ik zo graag hoorde. De deuren gaan achter haar opnieuw open en een ander meisje komt binnengelopen, ze ziet er nogal verloren uit maar aangezien ik me niet kon herinneren dat ik tot babysit uitgeroepen was, besloot ik dat als ze hulp nodig had ze die maar moest komen vragen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    {welke dag is het op de RPG?}


    Tijd voor koffie.

    [Zondag, dacht ik.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    {Oke, nog een vraag, wat doen leerlingen als ze vrij hebben?}


    Tijd voor koffie.

    [Zich amuseren met elkaar vermoed ik?]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Oke ik laat Liam zo Eleanore zien :D]

    Alira Elle McPark |16| Cheetah ~ Nerissa
    Ik liep verder, mijn voeten half slepend. Toen zag ik een meisje dat blijkbaar naar me gekeken had. Ik liep naar haar toe. "Hey, heb jij een r-rooster of iets dergelijks?"


    Tijd voor koffie.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Ik zuchtte even kort en glimlachte dan voor ik wees naar een grote bak met "ROOSTERS" op. 'Handig niet? Eleanore, Springfield.' Ik stak glimlachend mijn hand uit. Eigenlijk was het nogal raar dat we allemaal hetzelfde rooster kregen maar ach, wie was ik om daarover te gaan zitten oordelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik nam afscheid van Lucy en liep naar de muur met roosters. Daar was ze weer. De knappe brunette. Ik glimlachte en keek naar het papier ernaast.
    Als snel vond ik mijn naam.

    Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust

    Een knappe jongen van ongeveer mijn leeftijd glimlachte even naar me, ik meende hem te herkennen van ergens maar kon er niet direct mijn vinger opleggen. Ah wat ook. Ik trok even mijn ene wenkbrauw op en glimlachte dan een keertje flauw.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik frons wanneer ik mijn rooster zie en zucht dan. 'Geweldig dit.'
    Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en noteer de tijden, lokalen
    en lessen erin voor morgen. De rest zou ik vast wel op papier krijgen.

    Jules Jólé Montgomery.
    Ik besloot naar binnen te gaan en mijn spullen te zoeken. Overal keek ik rond en uiteindelijk vond ik mijn spullen op een plek waar ze totaal niet hoorden, maar ik vond ze.
    ''Misschien moet ik Chase maar dumpen,'' zei ik tegen mezelf. ''Maar ik hou van hem, maar houdt hij wel van mij?''
    Zuchtend ging ik op een stoel zitten en staarde voor me uit. Ik moest mijn excuses aanbieden. - maar was ik niet degene die dat altijd deed?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Ik verveel me heel erg op dit RPG. :(]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~