• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [Was beetje vaag.. vogel die weer wou vliegen nadat tie viel..]

    Luna Leroux

    'het is te gevaarlijk. Ik zou je niet kunnen genezen of het vuur bij je weg halen s het mis gaat,' mompelde hij. Ik haalde mijn hand weer weg. Ik wist echt niet wat ik wel of niet kon doen. Wat hij wel fijn vond voelen en wat niet. Waarom deed ik dit? Ik zuchtte een beetje en keek hem aan. 'Maakt niet uit, dat heb ik er wel voor over,' zei ik met een glimlach. 'weet ik eigenlijk wat jij kunt?' zei hij na een tijdje. 'Manifestatie,' zei ik. 'Dingen te voorschijn halen. Niet de echte, maar klonen er van zeg maar. Hoe groter het voorwerp, hoe moeilijker het is voor mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Ik keek verbaasd op toen Luna haar handen weer uit mijn haar haalde. 'als jij het zo graag wilt. Je bent gewaarschuwd,' mompel ik. 'sorry, mijn temperatuur zal wel aan het wisselen blijven. Ik krijg het niet rustig.' waarom vertelde ik dit? Maalt niet uit, Luna wou persée mij zien oefenen. Ik moest misschien eerst leren hoe ik rustig kon blijven. Maar zelfs dat lukte niet.

    Luna Leroux

    Toen ik mijn hand weghaalde keek hij verbaasd. Waarom? 'Als jij het zo graag wilt. Je bent gewaarschuwd,' mompelde hij. 'sorry, mijn temperatuur zal wel aan het wisselen blijven. Ik krijg het niet rustig,' zei hij erbij. Ik keek hem aan. 'Weet je ook waarom je het niet rustig krijg?' vroeg ik aan hem. 'Hoe kan ik je helpen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wie maakt een nieuw topic aan?]

    [Zal ik het doen ?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Isgoed. (:]

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Oke, rustig het was maar een grapje hoor." Zei hij geschrokken en ik deinsde achteruit. "Sorry, ik bedoelde het ook niet zo." Mompelde ik en keek hem aan. Ik ging in de stoel zitten en sloeg mijn benen over elkaar.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Aimee leunde tegen me aan en ik ging een stukje achterover zitten en keek verveeld naar de tv.

    -Fateh-
    'Weet je ook waarom je het niet rustig krijg?' vroeg Luna aan me. 'Hoe kan ik je helpen?' ik zuchte even. Ik had echt werkelijk geen idee of iemand me wel kon helpen. 'ik heb werkelijk geen idee waarom ik zo onrustig ben of hoe je me kunt helpen,' zeg ik zacht. 'ja misschien opletten als je iets voelt veranderen, maar ik heb ook geen idee hoe ik dit voor elkaar ga krijgen.' ik zicht nog eens. Ik moest mijn hoofd rustig hebben voordat ik iets kon gaan doen.

    Luna Leroux

    'ik heb werkelijk geen idee waarom ik zo onrustig ben of hoe je me kunt helpen,' zei hij zachtjes. Ik deed mijn hoofd schuin en keek hem aan. 'ja misschien opletten als je iets voelt veranderen, maar ik heb ook geen idee hoe ik dit voor elkaar ga krijgen,' zei hij er na. Ik glimlachte naar hem. 'Je hoeft het nu nog niet te weten,' begon ik. 'Alles op zijn tijd'. Ik pakte toch maar weer de tekenblok en ging verder aan de tekening.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee
    Een beetje verveeld kijk in naar de film. Onbewust ga ik met mijn hand door Steef's haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fateh
    'Het heeft weinig tijd, dat is het probleem,' zeg ik geïrriteerd. Ze wist niet wat het was. 'Hoe langer ik wacht hoe langer ik onrustig ik blijf en hoe langer de kans bestaat dat er iets verschrikkelijk mis gaat.' Mijn gedachten dwaalde weer af. Heerlijk af en toe die stilte. Op mijn 13de verjaardag toen elke ongeluk bij elkaar kwam omdat het vrijdag de 13de was had ik het voor het eerst ontdekt. Ik was met wat vrienden verstoppertje aan het spelen en zat in een donker steegje. Ik was zo blij dat van vreugde een klein vlammetje ontstond. Ik bleef ernaar kijken en het werd niet groter of kleiner. Ik schrok op van een vriend die zijn hand op mijn schouder legde, het vlammetje doofde en de vriend had een kleine brandwond op zijn handen. Hij beweerde dat mijn huid zo warm was. Langzaam ontdekte ik er meer van en de eerste tijd gebeurde het alleen als ik heel erg geëmotioneerd was. De laatste tijd lijkt het wel alsof het een steeds groter deel van mezelf zich vult met het vuur en het vaker gebeurd dat er iets met vuur gebeurd in mijn omgeving. Ik krijg de drang om er iets mee te gaan doen.

    Luna Leroux

    'Het heeft weinig tijd, dat is het probleem,' zei hij geïrriteerd. Ik legde mijn spullen weer neer en keek hem vragend aan. 'Hoe langer ik wacht hoe langer ik onrustig ik blijf en hoe langer de kans bestaat dat er iets verschrikkelijk mis gaat,' zei hij. Ik keek omlaag en kriebelde zijn buik. De meeste jongens vonden dat leuk, toch? Ik zuchtte. 'Ik wil je helpen. Of het nu mis zal gaan of niet, ik wil en ga je helpen,' zei ik vast besloten. 'Vertel me alles wat je dwars zit,' zei ik. Ik stopte met kriebelen en keek hem serieus aan. 'Krop het niet op en vertel het me,' zei ik streng. Ik voegde er nog een glimlach aan toe. Ik wou niet dat hij boos op me werd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Luna kriebelde me even op mijn buik. Wat moest ik hier nou mee! Ach wat kon het mij nu ook schelen, andere dingen waren belangrijker. Ze leek vast besloten om iets te gaan doen om te helpen. Ik beet op mijn onderlip om er niet op in te gaan. 'Vertel me alles wat je dwars zit. Krop het niet op en vertel het me,' zei ze streng. Toen ik mijn ogen opende zag ik dat ze glimlachte. Er waren genoeg dingen die me dwars zaten die ik nog niet eens kon bedenken. 'Het lijkt alsof het vuur een steeds groter deel van mezelf inneemt. Vroeger gebeurde het echt uitzonderlijk en nu gebeurd het zelfs al wekelijks bijna dagelijks. Alle mensen hebben een oordeel erover, de meeste durven niet in te zien dat het zo negatief als de pest is. En ik ben altijd al beter al beter alleen geweest,' zo begin ik met opsommen. 'Ik heb iemand bijna vermoord met vuur. Ik heb de school bijna in de fik gestoken-'Op het moment kon ik even niet meer verzinnen. 'Owja en ik word nu al gek van Selena met haar gaven.'

    Luna Leroux

    Ik bleef Fateh aankijken en luisterde naar wat hij te vertellen heeft. 'Dank je dat je het vertelde,' zei ik toen hij klaar was. Ik voelde me op sommige dingen me wel aangesproken, maar ik zei dat maar niet. Ik hielt mijn handen nu maar thuis. Ik wist niet wat ik bij hem zou voelen, maar ik gok dat hij nou warmer is dan zo net. 'Hoe voel jij je nu? Nadat je dat allemaal verteld heb?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Hoe voel jij je nu? Nadat je dat allemaal verteld heb?' vroeg ze. 'Slecht aangezien ik het weer boven moest halen,' zeg ik kil. Nu dacht ik er weer extra aan. De meeste dingen had ik al voor mezelf al redelijk afgesloten. 'Ik voel me weer kwaad over de dingen die ik heb gedaan en wat er allemaal mis is gegaan omdat het mijn schuld is.' Wat had dit moeten helpen?!

    Luna Leroux

    'Ik voel me weer kwaad over de dingen die ik heb gedaan en wat er allemaal mis is gegaan omdat het mijn schuld is,' zei hij. Ik keek omlaag. 'I-ik. H-het spijt me,' stammelde ik. 'I-ik dacht dat het zou helpen. D-dat het opluchtte als je het iemand kon vertellen,' zei ik. Ik voelde dat er tranen op kwamen. Ik ging met één hand door mijn haren. Dit had ik heel anders voor gesteld. Ik legde een koude hand op zijn arm. Kon me niet schelen wat er ging gebeuren. Ik wou laten merken dat ik er voor hem was, ook al bezeer ik me eigen daarmee. Waarom ik dit allemaal deed was voor mij nog een grote raadsel.


    Nieuw topic

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you