• The fuck, gewoon the fuck. Meer kan ik er niet op zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahahahahahaha. Fail.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wejohw, zielig. Vette failure.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    En het zal de hele wereld beinvloeden.


    Het ís de hele wereld aan het beïnvloeden..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    REDHEADSROCK schreef:
    All bleeding Americans! Let's attack them... With... I don't know with what we'll attack them, but it needs to be something big...

    a huge chocolate chip cookie??? who eats human flesh muahahaha me is evil c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ja joh, ga vooral álle Amerikanen aanvallen omdat een aantal van hen met zo'n belachelijk idee komen.
    Ik ken genoeg domme Nederlanders, zullen we dan ook gelijk bij hen langs gaan?(:


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ja joh, ga vooral álle Amerikanen aanvallen omdat een aantal van hen met zo'n belachelijk idee komen.
    Ik ken genoeg domme Nederlanders, zullen we dan ook gelijk bij hen langs gaan?(:


    Alleen in Amerika kan zoiets gebeuren?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Humble schreef:
    Ja joh, ga vooral álle Amerikanen aanvallen omdat een aantal van hen met zo'n belachelijk idee komen.
    Ik ken genoeg domme Nederlanders, zullen we dan ook gelijk bij hen langs gaan?(:


    Je hoeft je niet elke keer zo aangevallen te voelen hoor. :'D In de eerste post staat niets dat Amerikanen aanvalt.


    Your make-up is terrible

    Humble schreef:
    Ja joh, ga vooral álle Amerikanen aanvallen omdat een aantal van hen met zo'n belachelijk idee komen.
    Ik ken genoeg domme Nederlanders, zullen we dan ook gelijk bij hen langs gaan?(:


    Marleentje let op je woorden!
    Of je mag niet komen slapen vannacht (N)


    #WWED - What Would Emma Do?

    MissSharp schreef:
    (...)

    Alleen in Amerika kan zoiets gebeuren?


    :W Het had net zo goed in andere landen kunnen gebeuren hoor? Dat weet je niet. Het zijn een paar belachelijke Amerikanen nu, okay. Maar om emteen heel het land erbei te betrekken...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hoeft je niet elke keer zo aangevallen te voelen hoor. :'D In de eerste post staat niets dat Amerikanen aanvalt.


    Ik ben 1/4 Amerikaans en ja, ik voel me voor het deel van mijn familie dat in Amerika woont nogal aangevallen.
    Maar ik had het mist tegen Mitchell, die zegt niets daarover en ik ben het heus ook wel eens met wat hij zegt, het ís een belachelijk iets.

    @Maaike; niet nodig. Mijn moeder vond me zielig dus ze heeft het bed al gemaakt.(puh)


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Ik ben 1/4 Amerikaans en ja, ik voel me voor het deel van mijn familie dat in Amerika woont nogal aangevallen.
    Maar ik had het mist tegen Mitchell, die zegt niets daarover en ik ben het heus ook wel eens met wat hij zegt, het ís een belachelijk iets.

    @Maaike; niet nodig. Mijn moeder vond me zielig dus ze heeft het bed al gemaakt.(puh)


    Ik heb ook familie in Amerika en ik voel me ook niet echt aangevallen ofzo. Die drie posts erover zijn toch niet zo erg? Zo word ook op andere dingen gereageerd, daar word dan niet zo'n probleem van gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb ook familie in Amerika en ik voel me ook niet echt aangevallen ofzo. Die drie posts erover zijn toch niet zo erg? Zo word ook op andere dingen gereageerd, daar word dan niet zo'n probleem van gemaakt.


    Het is 'n gevoel hè, dat kan bij mij nu eenmaal sterker zijn dan bij jou.
    En in het algemeen, hoor. Het gaat nu toevallig regelmatig over Amerika, maar het is heel vaak dat een compleet land ergens bij betrokken wordt, voor wat ik groep mensen heeft gedaan/doet. Sowieso; stereotypes en vooroordelen, daar erger ik me de laatste tijd veel meer aan en dat ligt gewoon aan mij, weet ik ook wel.:'D
    Zoals Sam al eens zei: je mag iemand uit Turkije niet eens meer een 'Turk' noemen, dat klinkt gelijk negatief schijnbaar.

    Anyways, ik heb gewoon een negatief beeld van de mensheid tegenwoordig in het algemeen. But as I said, that's my problem and I'll shut up now, want ik ben mensen nu vast aan het irriteren en da's niet mijn bedoeling.:3


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Het is 'n gevoel hè, dat kan bij mij nu eenmaal sterker zijn dan bij jou.
    En in het algemeen, hoor. Het gaat nu toevallig regelmatig over Amerika, maar het is heel vaak dat een compleet land ergens bij betrokken wordt, voor wat ik groep mensen heeft gedaan/doet. Sowieso; stereotypes en vooroordelen, daar erger ik me de laatste tijd veel meer aan en dat ligt gewoon aan mij, weet ik ook wel.:'D
    Zoals Sam al eens zei: je mag iemand uit Turkije niet eens meer een 'Turk' noemen, dat klinkt gelijk negatief schijnbaar.

    Anyways, ik heb gewoon een negatief beeld van de mensheid tegenwoordig in het algemeen. But as I said, that's my problem and I'll shut up now, want ik ben mensen nu vast aan het irriteren en da's niet mijn bedoeling.:3


    Turken zijn Turken, Nederlanders zijn Nederlanders, Amerikanen zijn Amerikanen. Net zoals dat ik het vreemd vind dat "neger" een scheldwoord is geworden. Wat je bent ben je toch gewoon?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat is echt zo'n onzin hé. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Turken zijn Turken, Nederlanders zijn Nederlanders, Amerikanen zijn Amerikanen. Net zoals dat ik het vreemd vind dat "neger" een scheldwoord is geworden. Wat je bent ben je toch gewoon?


    Alleen blanke mensen vinden neger een scheldwoord <_< Een van mijn hindoestaanse vrienden noemen we ook gewoon regelmatig neger, omdat ie zo fucking zwart is dat je nauwelijks kunt zien dat ie eigenlijk een hindoestaan is.

    En een ander noemen we bosaap, maar die moet zich gewoon af en toe scheren (cat)


    quidquid excusatio prandium pro