• The fuck, gewoon the fuck. Meer kan ik er niet op zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Turken zijn Turken, Nederlanders zijn Nederlanders, Amerikanen zijn Amerikanen. Net zoals dat ik het vreemd vind dat "neger" een scheldwoord is geworden. Wat je bent ben je toch gewoon?


    Ja precies! Ik bedoel, hoe wil je iemand uit Turkije bijvoorbeeld anders noemen? Steeds 'een persoon uit Turkije' zeggen of zo.:'D
    Vind het trouwens ook best onzin dat negerzoenen geen negerzoenen meer mogen heten en jodenkoeken geen jodenkoeken. Er zijn ook koekjes die 'Marleentjes' heten, hoor je mij klagen? Ik zie het al voor me, haha!:W


    everything, in time

    Jodenkoeken mogen nog wel zo heten. Ze zijn uitgevonden door Joden zie je.En ze hebben verdomd goed werk gedaan.

    Maar goed, dit alles om een plaatje, I missed you Q. Specially this.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Humble schreef:
    (...)

    Ja precies! Ik bedoel, hoe wil je iemand uit Turkije bijvoorbeeld anders noemen? Steeds 'een persoon uit Turkije' zeggen of zo.:'D
    Vind het trouwens ook best onzin dat negerzoenen geen negerzoenen meer mogen heten en jodenkoeken geen jodenkoeken. Er zijn ook koekjes die 'Marleentjes' heten, hoor je mij klagen? Ik zie het al voor me, haha!:W


    Die negerzoenen waren een stunt van de fabriek. Gewoon gratis reclame :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Junns schreef:
    Jodenkoeken mogen nog wel zo heten. Ze zijn uitgevonden door Joden zie je.En ze hebben verdomd goed werk gedaan.

    Maar goed, dit alles om een plaatje, I missed you Q. Specially this.


    Nope, stond laatst in het ED -krant- dat Jodenkoeken ook niet meer zo mogen heten. En Maaike, dit is niet eens een discussie hoor.:3
    Anyways, ik miste Wikipedia wel vandaag! En dat ook door stomme SOPA, waar staat SOPA eigenlijk voor?


    everything, in time

    Humble schreef:
    (...)

    Nope, stond laatst in het ED -krant- dat Jodenkoeken ook niet meer zo mogen heten. En Maaike, dit is niet eens een discussie hoor.:3
    Anyways, ik miste Wikipedia wel vandaag! En dat ook door stomme SOPA, waar staat SOPA eigenlijk voor?


    de Stop Online Piracy Act (or killing the internet in 4 easy steps)


    quidquid excusatio prandium pro

    Humble schreef:
    (...)

    Nope, stond laatst in het ED -krant- dat Jodenkoeken ook niet meer zo mogen heten. En Maaike, dit is niet eens een discussie hoor.:3
    Anyways, ik miste Wikipedia wel vandaag! En dat ook door stomme SOPA, waar staat SOPA eigenlijk voor?


    Ik weet dat het geen discussie is. Gewoon zulke verhalen om een zo'n plaatje. Mag ik ook even mijn pleziertje hebben? :3


    #WWED - What Would Emma Do?

    Humble schreef:
    (...)

    Nope, stond laatst in het ED -krant- dat Jodenkoeken ook niet meer zo mogen heten. En Maaike, dit is niet eens een discussie hoor.:3
    Anyways, ik miste Wikipedia wel vandaag! En dat ook door stomme SOPA, waar staat SOPA eigenlijk voor?


    Als iemand een Jood is, is hij of zij gewoon een Jood, en niet "Iemand met het Joodse geloof" omdat dat toch vier woorden scheelt. Jodenkoeken zijn lekker. Negerzoenen ook. Ik denk dat Marleentjes ook lekker zijn :'D. ANDERS EET IK JOU OP. Nu.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tja
    horrible


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dafuq?


    all I want is the taste that your lips allow

    O man o man, ik zou nooit meer de frisse lucht in kunnen ademen als SOPA me betrapte! :W
    LOL. SOPA is gewoon een failure. Serieus, ga mensen in de bak zetten die écht iets crimineels hebben gedaan in plaats van achter zulke domme dingen aan te zitten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    O man o man, ik zou nooit meer de frisse lucht in kunnen ademen als SOPA me betrapte! :W
    LOL. SOPA is gewoon een failure. Serieus, ga mensen in de bak zetten die écht iets crimineels hebben gedaan in plaats van achter zulke domme dingen aan te zitten.


    Bij dezen voeg ik me bij het Annabethisme. Vrouwen aan de top! I am your most loyal servant from now on ^ ^"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    REDHEADSROCK schreef:
    (...)

    Bij dezen voeg ik me bij het Annabethisme. Vrouwen aan de top! I am your most loyal servant from now on ^ ^"

    YES! Al één volger! Nog maar 7 miljard mensen - 1 te gaan! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Humble schreef:
    (...)

    Ja precies! Ik bedoel, hoe wil je iemand uit Turkije bijvoorbeeld anders noemen? Steeds 'een persoon uit Turkije' zeggen of zo.:'D
    Vind het trouwens ook best onzin dat negerzoenen geen negerzoenen meer mogen heten en jodenkoeken geen jodenkoeken. Er zijn ook koekjes die 'Marleentjes' heten, hoor je mij klagen? Ik zie het al voor me, haha!:W

    Yea, posted that on FB several weeks ago:
    Waarom geen negerzoenen maar wel jodenkoeken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Yea, posted that on FB several weeks ago:
    Waarom geen negerzoenen maar wel jodenkoeken?


    Negerzoenen was een reclamestunt van de fabrikant. Niemand had bezwaar gemaakt, het was gewoon gratis reclame en zo komen ze in het nieuws hea :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    On topic blijven mensen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.